Kina gjobit AliBaba me 2.8 miliardë dollarë për monopolizim të tregut online - Business Magazine Albania

Kina gjobit AliBaba me 2.8 miliardë dollarë për monopolizim të tregut online

~3 minuta lexim

Kina gjobiti me 2.8 miliardë dollarë kompaninë AliBaba pas një hetimi antimonopolistik ku doli se kompania kishte abuzuar me dominancën e saj në treg.

Gjoba prej 18.5 Juan është trefish më e madhe se ajo që qe vendosur në vitin 2015 kompanisë amerikane Qualcom, që atëherë llogaritej sa 4% i të ardhurave të AliBaba. Kompania tashmë do të fillojë me kontrollet dhe, mbrojtjet e tregtarëve dhe klientëve. Shifra që duhet të pagujë AliBaba është sa 12% e të ardhurave fiskale vjetore për të.  Pekini duket i vendosur për të dëmtuar gjigandët e internetit në vend. Më tej thuhet se po shqyrtohet goditja e pjesës tjetër të “perandorisë” së Jack Ma,si  bizneset e huazimit të konsumatorëve të Ant Group Co. dhe zotërimet që ka në media.

Administrata shtetërore për rregullimin e tregut në Kinë u shpreh se AliBaba ka përdorur të dhëna dhe algoritme për të përforcuar pozicionim e saj në treg dhe për të marrë avantazh konkurrues.

Kompanisë i duhet të ndryshojë një mori rregullash dhe praktikash mbi ekskluzivitetin tregtar, për të cilën kritikët mendojnë se kjo gjë  e bëri atë kompaninë më të madhe e-commerce.

”Ngjarja po gjen hapësirë në media dhe kështu paralajmërohen dhe pjesa tjetër e bizneseve që nuk duhet të bëjnë veprime të tilla,”- u shpreh drejtoresha e Univeristetit për Drejtësi në Kinë.

“Është një gur që vret dy zogj.”

Praktika e AliBaba për të zgjedhur “një nga dy” mbi tregtarët, imponon dhe kufizon . Mbyll konkurrencën në tregun e pakicës në internet.

“Fushata” kundër AliBaba qe publike që kur drejtuesi Ma, foli kundër qasjeve të qeverisë kineze mbi sektorin financiar. Që atëherë  nisi një  breshëri sulmesh ndaj kompanisë që si duket, po cënon miliarderët e qeverisë.

Rregullatorët e shohin me shqetësim faktin që kompania tregtare mund të ndikojë dhe në diskursin publik, duke sugjeruar marrjen e hapësirave mediatike që ka AliBaba. South China Media Post, gazeta më e rëndësishme që përkthehet dhe në gjuhën angleze.

Drejtori i Përgjithshëm i kompanisë u shpreh se ata do ta paguajnë dhe do ta pranojnë gjobën. Ndërkohë, në gazetën qeveritare të Kinës shkruhet se gjoba është për përmirësimi dhe është një lloj “dashurie”.

BLOOMBERG

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0