Kina dhe BE do të zhvillojnë bisedime për tarifat e makinave elektrike - Business Magazine Albania

Kina dhe BE do të zhvillojnë bisedime për tarifat e makinave elektrike

bisedime

Rreziku i rritjes së çmimeve të makinave elektrike kineze në BE mund të lehtësohet pasi të dyja palët ranë dakord të negociojnë një seri të planifikuar taksash të importit.

Zyrtarët e lartë nga të dy rajonet folën për tarifat në një telefonatë të shtunën dhe ranë dakord t’i diskutojnë ato më tej, megjithëse fërkimet mbeten. Thirrja shënon herën e parë që të dy palët kanë rënë dakord të negociojnë që kur BE kërcënoi Kinën me tarifa deri në 38% të automjeteve elektrike (EV) . BE tha se automjetet elektrike kineze u subvencionuan në mënyrë të padrejtë nga qeveria e saj. Në përgjigje, Kina akuzoi BE-në për mbrojtje dhe shkelje të rregullave tregtare.

Një zëdhënës i BE-së tha se thirrja midis komisionerit të tregtisë Valdis Dombrovskis dhe homologut të tij kinez Wang Wentao ishte “i sinqertë dhe konstruktive”. Ata thanë se të dy palët do të “vazhdojnë të angazhohen në të gjitha nivelet në javët e ardhshme”. Megjithatë, zëdhënësi dyfishoi gjithashtu kundërshtimin e BE-së për mënyrën se si financohet industria kineze e EV.

Ata thanë se çdo rezultat i negociuar për tarifat e propozuara duhet të adresojë subvencionimin e dëmshëm të automjeteve elektrike kineze. Kina lëshoi ​​një deklaratë të ngjashme të shtunën dhe bëri të qartë se ende nuk ishte dakord me BE-në. Përveç thirrjes së tij me BE-në, Z. Wang u takua të shtunën me Zëvendës-Kancelarin dhe Ministrin Federal për Çështjet Ekonomike dhe Veprimin për Klimën gjermane Robert Habeck.

Në një postim në Facebook për takimin, Ministria e Tregtisë e Kinës tha se i kishte thënë zotit Habeck për “kundërshtimin e saj të fortë” ndaj tarifave. Ajo përsëriti kërcënimin e saj për të ngritur një padi në Organizatën Botërore të Tregtisë (OBT) për të mbrojtur me vendosmëri të drejtat dhe interesat e saj legjitime.

Gjermania ka shprehur gjithashtu kritika për tarifat. Kur BE-ja i propozoi për herë të parë javën e kaluar pas hetimit të saj për automjetet elektrike kineze në bllokun tregtar, ministri gjerman i Transportit, Volker Wissing, tha se masa rrezikonte një “luftë tregtare” me Pekinin.

“Tarifat ndëshkuese të Komisionit Evropian goditën kompanitë gjermane dhe produktet e tyre kryesore,” shkroi ai në X, i njohur më parë si Twitter, në atë kohë.

Industria evropiane e makinave ka qenë gjithashtu kritike. Stellantis, që zotëron Citroën, Peugeot, Vauxhall, Fiat dhe disa marka të tjera, tha se nuk mbështet masat që kontribuojnë në fragmentimin e botës të tregtisë. Akuzat e propozuara variojnë nga 17.4% në 38.1%, në varësi të markës dhe sa kanë negociuar me hetimin e BE-së. Ato do të vijnë në krye të normës aktuale prej 10% të vendosur për të gjitha makinat elektrike të prodhuara në Kinë. Ndërhyrja e BE-së vjen pasi SHBA-ja bëri lëvizjen shumë më të guximshme për rritjen e tarifave të saj për makinat elektrike kineze nga 25% në 100% muajin e kaluar.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0