Rreziku i rritjes së çmimeve të makinave elektrike kineze në BE mund të lehtësohet pasi të dyja palët ranë dakord të negociojnë një seri të planifikuar taksash të importit.
Zyrtarët e lartë nga të dy rajonet folën për tarifat në një telefonatë të shtunën dhe ranë dakord t’i diskutojnë ato më tej, megjithëse fërkimet mbeten. Thirrja shënon herën e parë që të dy palët kanë rënë dakord të negociojnë që kur BE kërcënoi Kinën me tarifa deri në 38% të automjeteve elektrike (EV) . BE tha se automjetet elektrike kineze u subvencionuan në mënyrë të padrejtë nga qeveria e saj. Në përgjigje, Kina akuzoi BE-në për mbrojtje dhe shkelje të rregullave tregtare.
Një zëdhënës i BE-së tha se thirrja midis komisionerit të tregtisë Valdis Dombrovskis dhe homologut të tij kinez Wang Wentao ishte “i sinqertë dhe konstruktive”. Ata thanë se të dy palët do të “vazhdojnë të angazhohen në të gjitha nivelet në javët e ardhshme”. Megjithatë, zëdhënësi dyfishoi gjithashtu kundërshtimin e BE-së për mënyrën se si financohet industria kineze e EV.
Ata thanë se çdo rezultat i negociuar për tarifat e propozuara duhet të adresojë subvencionimin e dëmshëm të automjeteve elektrike kineze. Kina lëshoi një deklaratë të ngjashme të shtunën dhe bëri të qartë se ende nuk ishte dakord me BE-në. Përveç thirrjes së tij me BE-në, Z. Wang u takua të shtunën me Zëvendës-Kancelarin dhe Ministrin Federal për Çështjet Ekonomike dhe Veprimin për Klimën gjermane Robert Habeck.
Në një postim në Facebook për takimin, Ministria e Tregtisë e Kinës tha se i kishte thënë zotit Habeck për “kundërshtimin e saj të fortë” ndaj tarifave. Ajo përsëriti kërcënimin e saj për të ngritur një padi në Organizatën Botërore të Tregtisë (OBT) për të mbrojtur me vendosmëri të drejtat dhe interesat e saj legjitime.
Gjermania ka shprehur gjithashtu kritika për tarifat. Kur BE-ja i propozoi për herë të parë javën e kaluar pas hetimit të saj për automjetet elektrike kineze në bllokun tregtar, ministri gjerman i Transportit, Volker Wissing, tha se masa rrezikonte një “luftë tregtare” me Pekinin.
“Tarifat ndëshkuese të Komisionit Evropian goditën kompanitë gjermane dhe produktet e tyre kryesore,” shkroi ai në X, i njohur më parë si Twitter, në atë kohë.
Industria evropiane e makinave ka qenë gjithashtu kritike. Stellantis, që zotëron Citroën, Peugeot, Vauxhall, Fiat dhe disa marka të tjera, tha se nuk mbështet masat që kontribuojnë në fragmentimin e botës të tregtisë. Akuzat e propozuara variojnë nga 17.4% në 38.1%, në varësi të markës dhe sa kanë negociuar me hetimin e BE-së. Ato do të vijnë në krye të normës aktuale prej 10% të vendosur për të gjitha makinat elektrike të prodhuara në Kinë. Ndërhyrja e BE-së vjen pasi SHBA-ja bëri lëvizjen shumë më të guximshme për rritjen e tarifave të saj për makinat elektrike kineze nga 25% në 100% muajin e kaluar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.