Këshilla për biznesin e pronave? Revista “Forbes” i drejtohet ekspertit shqiptaro-amerikan - Business Magazine Albania

Këshilla për biznesin e pronave? Revista “Forbes” i drejtohet ekspertit shqiptaro-amerikan


Revista më e famshme e biznesit në SHBA, “Forbes”, ka cituar shqiptaro-amerikanin Valon Nikçi, në një shkrim kushtuar biznesit të pronave të patundshme.

Duke pasur parasysh sesa e koklavitur është industria e pronave të patundshme, që nga bleje-shitjet e shtëpive, ndërtesave me zyra apo objekteve tregtare, pallateve të banimit etj, deri tek menaxhimi dhe ndërmjetësimi, revista “Forbes” ka pyetur një panel ekspertësh nga Këshilli i Forbes për Prona të Patundshme.

Pjesë e këtij paneli ekspertësh ishte edhe shqiptaro-amerikani Valon Nikçi i kompanisë Link NY Realty.

Nga bisedat me ekspertët, revista “Forbes” ka botuar “Shtatë këshilla për t’u kujtuar kur vendos synime për pronën e patundshme”.

Valon Nikçi ka dhënë këshillën e pestë: “5. Hidhuni një vështrim realist pasurive dhe financave tuaja aktuale”.

Këtë, Valoni, e ka përshkruar si vijon: “Ka disa gjëra që duhen mbajtur mend, por si CEO i një firme pronash të patundshme, kam mësuar se është thelbësore të jesh realist. Bëhu realist për atë çfarë zotëron dhe bazoji mbi të synimet për vitin përpara”.

Valon Nikci themeloi Link NY Realty, në vitin 2011, pasi kishte krijuar një përvojë të mirë në disa kompani pronash të patundshme njujorkeze.

Në 2016, ai bëri bujë në median lokale kur ndërmjetësoi shitjen e pallatit në Harlem, ku kishte banuar Maya Angelou, poetja e famshme amerikane. Shitja për më shumë se 4 milionë dollarë kishte si broker ekskluziv Valon Nikçin.

Valoni është edhe veprimtar i njohur i komunitetit shqiptaro-amerikan, pjesëmarrës bashkë me familjen në të gjitha aktivitetet e rëndësishme kombëtare që zhvillohen në Nju Jork.

Valon NikçiNga Ruben Avxhiu

/Illyria

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0