Këshilla frymëzuese për startup-et që po përballen me momente të vështira


Reid Hoffman, themelues i LinkedIn dhe investitor në shumë startup-e të tjera të mëdha, kohët e fundit ka ndarë në podcastin e tij Masters of Scale me dëgjuesit vështirësitë me të cilat përballen startup-et në momentet e tyre më të errëta.

Lexoni: Linkedin, PayPal Mafia… të gjitha mbajnë emrin Reid Hoffman

Ja çfarë ka thënë ai:

Në një moment të caktuar, startup-et që kam krijuar ose investuar kanë përjetuar ditë të vështira. Kompania përballet me një kërcënimin ekzistencial. Do të mbijetojë apo do të falimentojë. Ekipi është i lodhur, i dekurajuar, i frikësuar. Dhe një nga gjërat që unë do të bëj është t’u jap një fjalim që tingëllon si diçka e tillë:

“Nëse startup-et do të ishin të thjeshtë, të gjithë do t’i krijonin, por ato janë të vështirë. Pikërisht kjo vështirësi është ajo që ju jep mundësinë për të ndryshuar botën. Të gjitha startup-et kalojnë nëpër labirinte të errëta që duken pa rrugëdalje. Të gjitha PayPal, LinkedIn, të cilat i kam krijuar vetë, apo ato në të cilat kam investuar si Facebook, Airbnb – kanë kaluar në ditë të errëta, për të cilat kam menduar, ‘Pse menduam se kjo ishte një ide e mirë?’ Nuk menduam se ishin mina, që për t’i kaluar do të ishte shumë e vështirë. Pikërisht kjo është ajo ku ke mundësinë të jesh heroik, të realizosh diçka që askush tjetër nuk e ka bërë, të bësh një ndryshim në botë që reflektohet në shoqëri dhe ndryshon miliona jetë njerëzish. Dhe kjo është arsyeja pse ju përballeni me këto ditë të errëta, ju bashkëpunoni dhe punoni fort për t’i zgjidhur ato. Dhe ky është shansi juaj për të qenë heronj.”

Bazuar në fjalimin frymëzues të Hoffman BusinessMag ju sjell më poshtë disa këshilla:

Lexoni: Suksesi mund të vijë në çdo moshë. Ja shembujt…

1. Kuptojeni se sfidat janë projektuar për të matur durimin tuaj

Ja çfarë bëjnë sfidat: Ato ndryshojnë humorin tuaj. Ju sjellin frikë dhe dyshim, gjë mund të ndikojë negativisht në gjykimin tuaj dhe mënyrën se si përballeni me to. Po sikur, t’i shikoni sfidat si iniciatorët për të treguar vesrionin më të mirë të vetes tuaj? Qëndroni me këtë. Kujtojini vetes se çfarë do të thotë të sfidosh. Nëse nuk do të ishte për sfidat, ne do të përsërisnim të njëjtat gjëra dhe nuk do të bënim gjëra të reja.

2. “Braktisni” vetminë tuaj

Dijeni që nuk jeni vetëm në atë që po ballafaqoheni. Nuk jeni i vetmi që keni dyshime në çdo sfidë që hasni apo që jeni i lodhur dhe i frikësuar nga mendimi i dështimit. Duhet të kuptoni se të gjithë përballen me vështirësi dhe se dështimet duhet të jenë motori për të provuar përsëri dhe luftuar fort për idenë tuaj. Nëse jeni bashkë-themelues akoma më mirë, pasi keni një partner me të cilin do të ndani idetë tuaja dhe do të përpiqeni së bashku akoma më shumë. Edhe nëse jeni themelues i vetëm kuptojeni se ka plot sipërmarrës të tjerë që po përballen me të njëjtat probleme si edhe ju.

E kundërta e “është e vështirë” është “është transformuese”.

Me çfarëdo gjëje me të cilën jeni duke u përballur që është e vështirë, është e vështirë për një arsye. Kjo është arsyeja pse jo çdokush mund ta bëjë këtë, pasi ajo që nxirrni nga të punuarit fort, prodhon diçka kuptimplotë dhe transformuese. Kjo e bën zgjidhjen për gjërat, gjithnjë e më të rëndësishme.

Lexoni: Ju keni 168 orë kohë çdo javë. Çfarë duhet të bëni me to?

Ndryshimi heroik nuk vjen lehtë

Një hero bëhet hero duke nënshtruar një bishë, jo duke shtypur një mushkonjë. Çdo tregimtar do t’ju tregojë se heronjtë duhet të kalojnë në një udhëtim të gjatë dhe të vështirë. Duhet të ketë vështirësi para suksesit, përndryshe nuk ka heronj.

Por, ju thoni, duke punuar fort për sfidat me të cilat ballafaqoheni, vështirë se do t’ju bëjë heronj. Gabim. Ju do të jeni hero për dikë. Për një admirues. Për dikë që dëshiron të bëjë atë që po bën diçka si ti. Për dikë që dëshiron të kapërcejë pengesën e tij / saj.

Pra, vazhdoni në udhëtimin tuaj të heroit dhe shijoni fundin tuaj kinematografik.

burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale