Keqkuptimet në marketing që duhet t’i lini pas - Business Magazine Albania

Keqkuptimet në marketing që duhet t’i lini pas

Si një ish-gazetar dhe tani udhëheqës i një ekipi ekspertësh 2021 ishte një vit i mbushur me mësime. Titujt botërorë duket se ndryshojnë me shpejtësi rekord dhe, falë mediave sociale, ne kemi akses në një rrjedhë të vazhdueshme përditësimesh dhe opinionesh. Njerëzit janë më të lidhur me botën, markat dhe mesazhet e liderëve të saj se kurrë më parë.

Ndërsa zhytemi më tej në Metaverse, kompanitë dhe udhëheqësit e biznesit që nuk janë të pajisur për të evoluar me shpejtësinë e lajmeve dhe nuk planifikojnë përpara për kohën dhe burimet e nevojshme për të qëndruar në ballë të tendencave të mesazheve do të humbasin terren ndaj konkurrentëve të tyre. Jo vetëm që do të dështojnë të rrisin markat e tyre, por do të përfundojnë duke ndikuar negativisht në linjën e tyre përfundimtare.

Si dikush që punon me kompani të të gjitha madhësive në një gamë të gjerë industrish mbi strategjitë e mediave sociale dhe me pagesë, këtu janë tre keqkuptimet kryesore të mesazheve që kompanitë duhet të lënë pas në 2021.

Planifikoni përmbajtjen muaj më parë

Planifikimi dhe ekzekutimi i një strategjie të fortë të përmbajtjes sociale është një punë që kërkon shumë kohë. Si një mënyrë për të kursyer kohë, shumë kompani bien viktimë e nocionit të rremë se duhet të shkruajnë dhe planifikojnë përmbajtjen muaj përpara. Ndërsa kjo praktikë mund të duket e zgjuar në teori, rezultati përfundimtar është pothuajse gjithmonë negativ.

Një gabim që mund të shmanget që kam parë që markat bëjnë në mënyrë të përsëritur është mos ndalimi dhe largimi nga postimet e paracaktuara gjatë skenarëve të lajmeve të fundit ose periudhave të tragjedisë. Ndërsa pothuajse gjithmonë nuk ka asnjë qëllim të keq, postimi i një mesazhi promovues të planifikuar paraprakisht pesë minuta pas vdekjes së një figure të shquar ose një përditësim në një çështje gjyqësore kritike mund të sjellë katastrofë për reputacionin e një marke.

Të qenit i ndërgjegjshëm dhe i ndjeshëm ndaj botës gjithnjë në zhvillim rreth nesh është çelësi për rritjen e angazhimit të ndjekësve dhe një prani pozitive në internet. Këshilla ime për kompanitë dhe drejtuesit e biznesit është që të planifikojnë strategjitë dhe mesazhet muaj më parë, por të mos planifikojnë postime deri një javë përpara. Personi përgjegjës duhet të jetë gati për ndryshimet e minutës së fundit dhe të shfrytëzojë ose komentojë mundësitë në kohë dhe lajmet në trend. Të jesh një lider i vërtetë i mendimit të industrisë dhe të dallosh si një markë e zgjuar dhe me reputacion në internet do të thotë të jesh i shkathët në çdo kohë. Mentaliteti i planifikimit të përmbajtjes është një gjë e së kaluarës!

Strategjitë e ndara të PR dhe marketingut

Branding në epokën e mediave sociale është një lojë krejtësisht e ndryshme nga ajo që ishte 10 vite më parë. Objektivat tuaja të PR dhe marketingut duhet të harmonizohen në mënyrë që të zhbllokojnë fuqinë e historisë së markës suaj dhe t’ia komunikojnë atë në mënyrë efektive audiencës tuaj të dëshiruar. Për shembull, një pjesë e rendësishme mediatike e fituar që tregon produktin ose shërbimin tuaj duhet të përdoret gjithashtu si një mjet marketingu dhe të promovohet në mënyrë strategjike nëpër kanalet e mediave sociale. Strategjia juaj nuk duhet të jetë e ndryshme për objektivat e mediave të fituara, në pronësi dhe me pagesë. Ata duhet të punojnë së bashku për arritjen dhe ndikimin maksimal.

Lexo edhe: 8 mënyra se si strategjia juaj e lançimit të startup-it duhet të jetë e ngjashme me atë të ushtrisë

Mediat sociale nuk janë të rëndësishme për drejtuesit e biznesit

Në rolin tim, kam mundësinë të punoj dhe të bashkëpunoj me shumë drejtues të C-suite, të cilët janë tepër të zgjuar, karizmatikë dhe plot histori të shkëlqyera personale dhe profesionale. Kur hyj në mediat sociale për t’u lidhur me drejtuesit e biznesit pas një takimi, shpesh tronditem nga fakti se sa shumë CEO dhe drejtues nuk i japin përparësi pranisë së tyre në internet.

Vendasit dixhitalë po hyjnë në tregun e punës në shifra rekord. Kur bëjnë kërkime për punëdhënësit e mundshëm, ata duan të dinë për ekipin drejtues dhe pçfarë përfaqësojnë! Njerëzit nuk lidhen me bizneset, ata lidhen me njerëzit. Siç u them miqve dhe klientëve gjatë gjithë kohës, nëse ju nuk tregoni historinë tuaj, dikush do ta tregojë atë për ju. Klientët dhe punonjësit e ardhshëm janë të gjithë të interesuar të punojnë për një person të vërtetë dhe të afërt. Pavarësisht nëse është historia juaj e origjinës ose këshilla dhe truket nga udhëtimi juaj profesional, njerëzit rezonojnë me histori.

Inc. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0