Kampioni i botës për 2016 i të folurit në publik thotë se fillestarët gjithmonë bëjnë këto 2 gabime - Business Magazine Albania

Kampioni i botës për 2016 i të folurit në publik thotë se fillestarët gjithmonë bëjnë këto 2 gabime


Darren Tay, një avokat 27-vjeçar nga Singapori, u bë kampion bote i të folurit në publik në gusht për 2016, duke u mbijetuar disa raundeve të një konkursi që zgjati rreth gjashtë muaj dhe përfshiu më shumë se 30.000 konkurrentë.
Ai i ka patur aftësitë e të folurit në publik që kur ishte në shkollën e mesme dhe në vitin 2009, ai themeloi Akademinë e të Folurit në Publik në Singapor.

Me kalimin e kohës, ai ka parë gabime të përsëritura në mesin e folësve rishtarë. Ai tha për Business Insider se sheh më së shumti dy gabime.

Ata janë shumë të vetëdijshëm për gjestet e tyre
“Nuk po them se aspekti joverbal i komunikimit nuk është i rëndësishëm, vetëm se ata bëhen të fiksuar me gjestet e dorës, ose kur ata qëndrojnë në një pjesë të veçantë të skenës” tha Tay. “Por, shumë herë ata e bëjnë këtë në kurriz të përmbajtjes.”

Tay beson se fjalimi duhet të udhëheqë gjestet dhe jo anasjelltas. Për t’u ndihmuar me këtë, ai përgatitet për çdo fjalim me të paktën disa minuta meditim, që nënkupton se ai mbyll sytë e tij dhe merr frymë thellë dhe ngadalë dhe bën “poza pushteti” duke shtritur krahët mbi kokën e tij, duke imituar shprehjet e triumfit. Këto dy ushtrime e ndihmojnë atë të lidhi mendjen me trupin e tij.

Tay gjithashtu vuri në dukje se është e zakonshme që fillestarët e të folurit në publik kanë problem me gjestet e tyre, kur ata prekin fytyrën gjatë gjithë kohës, nënkupton nervozizëm, ose përdorimi i shumtë i duarve pa lidhje me fjalimin është shumë shpërqëndrues. Ai tha se qendra ideale e gjesteve është në lartësinë e barkut dhe lëvizjet jashtë kësaj qendre përdoren për efekt dramatik.

Ata imponojnë një mur në përparimin e tyre
“Shumica e folësve publikë gjithmonë mendojnë se kjo ka lidhje me natyrën e njeriut,” tha Tay, duke shpjeguar se kjo nuk është e vërtetë. “Unë isha shumë i pasigurt në vetvete dhe i turpshëm dhe më mori shumë kohë para se të ndërtoja forcat dhe aftësitë e mia për të qenë një folës i mirë publik.”

Sigurisht, njerëzit kanë një tendencë të jenë ekstovertë ose introvertë, por fakti që një ekstrovert i sigurt mund të jetë më i gatshëm të qëndrojë në frontin e një audience nuk do të thotë se ata do të japin një prezantim të mirë.

Tay rekomandon që të gjesh një mentor që të bën të ndihesh rehat dhe që do të japë një reagim vërtetë të ndershëm por në të njëjtën kohë mbështetës. Dikush jep një prezantim të mirë, kur ka shpenzuar orë duke praktikuar si të lidhen me një audiencë në nivel intim dhe kjo është një aftësi që mund të përshtatet për çdo personalitet.

burimi: Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0