Kafeja Arabike që nuk ua ngjyros dhëmbët - Business Magazine Albania

Kafeja Arabike që nuk ua ngjyros dhëmbët


Kjo pije e tejdukshme nuk është ujë… është kafe.

Nëse e dashuroni kafen por e urreni atë që i bën dhëmbëve tuaj, atëherë ky është një super lajm për ju.

Dy vëllezër të talentuar (ndoshta perëndi të maskuara) kanë krijuar diçka të quajtur “Kafeja e Pastër”.

Kjo pije transparente është bërë nga kokrrat e pjekura të kafes Arabike, ujë, dhe kafeinë. Është një pije me pak kalori që përmban zero konservues, ëmbëlsues, stabilizues dhe sheqerna.

kafeja-arabike-qe-nuk-ua-ngjyros-dhembet-businessmag

Clear Coffee (kafeja transparente), kafeja e parë në botë pa ngjyrë, është miratuar dhe nga dentistët.

Sipas krijuesve të saj, vëllezërve sllovakë David dhe Adam Nagy, Clear Coffee është bërë nga “kokrrat e kafes Arabike me cilësi të lartë dhe ujë të pastër”.

Prodhuar nëpërmjet metodave që kurrë nuk janë përdorur më parë, “Kafeja e Pastër” konsiderohet një pije futuriste dhe është përqafuar nga tregu amerikan. Një paketë me dy shishe kushton 6.33 dollarë, e cila është pak e shtrenjtë, por nëse nuk jetoni dot pa kafe atëherë totalisht ja vlen.

/Refrigerators

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0