Ju shpenzoni kot 900 orë në vit, duke bërë këto gjëra - Business Magazine Albania

Ju shpenzoni kot 900 orë në vit, duke bërë këto gjëra


Nga David Finkel, autor

Gjatë 25 viteve të fundit, kam punuar me mijëra pronarë të bizneseve që ankohen se punojnë shumë. Shumica e tyre me të vërtetë nuk kanë një ide të qartë se ku shkon koha e tyre. Ndaj, dua të ndaj me ju disa këshilla të produktivitetit që i nxora nga libri im i fundit, Formula e Lirisë.

Sa orë mesatarisht kaloni në javë duke bërë aktivitetet e mëposhtme?

  • Pjesëmarrja në takime joproduktive ose të panevojshme.
  • Përgjigja e email-eve të pavlefshme.
  • Shkrimi i raporteve që nuk kanë asnjë rëndësi dhe që askush nuk shqetësohet t’i lexojë.
  • Shikimi i videove në YouTube ose kontrollimi i rrjeteve sociale.
  • Kryerja e punëve jo aq të rëndësishme të zyrës në vend se të paguani dikë 10-15 euro në ditë (punët me dokumente, kopjimin, shtypjen, transportimin, pastrimin, etj).

Nëse harxhoni kohë me këto aktivitete dhe gjëra të tjera të panevojshme, ju humbni mesatarisht 18 orë në javë me punë joproduktive. Pra, humbni 900 orë çdo vit, ose 22 javë të plota pune.

Strategjia për Menaxhimin e Kohës

Le të themi për hir të argumentit që po humbni rreth 18 orë në javë me punë të nivelit të ulët. Ju merreni me punë të rëndësishme vetëm kur të mundeni – shpesh kur të gjithë kanë shkuar në shtëpi dhe kur zyra është e qetë – por deri atëherë nuk keni më energji për të punuar.

Prandaj, është koha që të filloni të mendoni ndryshe për kohën tuaj. Tani e tutje, përpiquni t’u kushtoni rëndësi detyrave më të rëndësishme në fillim dhe formuloni një strukturë të përshtatshme të kohës tuaj.

Ndërrimi i prioriteteve  do t’ju ndihmojë të rrisni biznesin tuaj më shpejt, pa kaluar asnjë kohë në zyrë. Qëllimi është që gjërat me vlera të larta të bëhen në punë dhe më pas të jeni në gjendje të shkoni në shtëpi në fund të ditës dhe të kaloni më shumë me të dashurit tuaj.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0