Ju jeni duke punuar më shumë. Ja se si të flisni me partnerin tuaj për këtë - Business Magazine Albania

Ju jeni duke punuar më shumë. Ja se si të flisni me partnerin tuaj për këtë

Të kalosh një milje shtesë mund të jetë një mënyrë e shkëlqyer për të ecur përpara në punë. Studimet kanë treguar se punonjësit që angazhohen në më shumë “sjellje qytetarie organizative” – ​​domethënë, aktivitete që përfitojnë organizatën, si puna pas orarit normal të punës ose gjatë pushimeve, ndjekja e funksioneve të lidhura me punën në orar personal, marrja e projekteve të veçanta dhe riorganizimi. planet personale për shkak të punës – priren të marrin vlerësime më të larta të performancës dhe më shumë shpërblime si njohja publike, rritjet e pagave, promovimet dhe projektet e profilit të lartë.

Por sigurisht, të shkosh më lart dhe përtej në këtë mënyrë mund të jetë gjithashtu stresuese, e lodhshme dhe potencialisht e paqëndrueshme – në të vërtetë, ndikimi i kalimit të miljeve shtesë në nivelet individuale të stresit është i mirë-dokumentuar. Megjithatë, implikimet e tij për konfliktin punë-familje (dhe në veçanti, për marrëdhëniet e punonjësve me partnerët e tyre) janë ende të panjohura.

Për të eksploruar se si punonjësit lundrojnë në sfidat që lindin kur përpiqen të balancojnë përgjegjësitë në shtëpi me kalimin e miljeve shtesë në punë, ne kryem një seri studimesh sasiore dhe cilësore me më shumë se 1000 punonjës me bazë në SHBA.

Në dy studimet tona të para, ne zhvilluam intervista të thelluara me 28 çifte që punojnë, si dhe sondazhe me 192 punonjës të tjerë dhe partnerët e tyre. Ne i pyetëm se si komunikonin me partnerët e tyre rreth kërkesave të papritura, shtesë për punë dhe identifikuam pesë strategji të ndryshme komunikimi (në renditje nga më të përdorurat tek ato më pak të përdorura):

  1. Njoftojeni fillimisht: Punonjësit i paralajmëruan partnerët e tyre paraprakisht se do të duhej të bënin disa punë shtesë në të ardhmen e afërt.
  2. Kërkimi i lejes: Punonjësit kërkuan leje nga partnerët e tyre për të marrë përsipër projektin e punës shtesë.
  3. Negocimi i logjistikës: Punonjësit ndihmuan partnerët e tyre të përballonin barrën e mundshme që mund të krijonte puna shtesë duke mbështetur nevojat logjistike (p.sh., rregullimi i një kujdestarie për fëmijë, shpërndarjen e vakteve, etj.).
  4. Parashikimi i fitimeve: Punonjësit shpjeguan se si kalimi i një kilometri shtesë në punë do të ndihmonte karrierën e tyre, duke përfituar përfundimisht të gjithë familjen.
  5. Thirrja e bisedave të mëparshme: Punonjësit u kujtuan partnerëve të tyre se kishin rënë dakord më parë se ndonjëherë do t’u duhej t’i jepnin përparësi punës së punonjësit.

Sapo hartuam këto strategji, donim të kuptonim se si ato ndikuan si në dinamikën në shtëpi ashtu edhe në vendimet përfundimtare të punonjësve rreth ndjekjes së punës shtesë. Ne ishim veçanërisht të interesuar se si këto strategji ishin të lidhura me konfliktin punë-familje (d.m.th., shkalla në të cilën çifti mendonte se puna e punonjësit ndërhynte në detyrimet e tyre në shtëpi) dhe kënaqësinë e partnerit (d.m.th., shkalla në të cilën partneri e ndjente këtë. ata kishin një marrëdhënie të kënaqshme, të fortë dhe të qëndrueshme me punonjësin).

Çuditërisht, tre strategjitë e para (të cilat janë më të orientuara nga partneri) u pritën më pozitivisht nga partnerët e punonjësve dhe partnerët reaguan më keq ndaj dy strategjive të fundit (të cilat janë më të orientuara nga punonjësit). Kjo u mbështet më tej nga një eksperiment vijues me më shumë se 900 pjesëmarrës, në të cilin zbuluam se njerëzit ishin më të kënaqur kur partnerët e tyre njoftonin më herët dhe kërkuan leje për të bërë punë shtesë, dhe më pak të kënaqur kur thirrnin bisedat e mëparshme. Në mënyrë të ngjashme, ne zbuluam se sa më shumë që një punonjës raportonte se thirrej në biseda të mëparshme, aq më shumë kishte gjasa që çifti të përjetonte konflikt punë-familje.

Megjithatë, ndërsa kërkimi i lejes mund të jetë një qasje e mirë për sa i përket kënaqësisë së partnerit, ne zbuluam se punonjësit që morën këtë qasje kishin më pak gjasa të përfundonin në të vërtetë duke ndjekur punën shtesë (ndoshta sepse leja nuk jepet gjithmonë, ose sepse akti i kërkesës i pengon punonjësit të marrin përsipër punën shtesë). Anasjelltas, ata që projektuan përfitime dhe thirrën biseda të mëparshme kishin më shumë gjasa të shkonin përtej dhe më tej për organizatat e tyre (ndoshta sepse mendonin se përfitimet e marrjes së punës tejkalonin kostot, ose sepse mendonin se tashmë kishin leje të heshtur) .

Natyrisht, ka shumë faktorë që mund të ndikojnë si në vendimin e një punonjësi për të bërë më shumë në punë ashtu edhe në reagimin e partnerit të tyre ndaj këtij vendimi. Por ne kontrolluam shumë nga këta faktorë në studimet tona: Për shembull, ne kontrolluam aftësitë e komunikimit për të siguruar që gjetjet tona pasqyronin ndikimin e strategjisë specifike të komunikimit që përdori një punonjës, jo vetëm sa të mirë ishin ata në komunikim në përgjithësi. Ne kontrolluam gjithashtu llojin dhe sasinë e punës shtesë që po diskutohej, përsëri për t’u siguruar që po masnim ndikimin se si njerëzit komunikuan për një sjellje të caktuar (në vend të vetë sjelljes). Dhe së fundi, kur u kërkuam pjesëmarrësve të përshkruanin se si do të reagonin ndaj strategjive të ndryshme të komunikimit, ne përshkruam skenarë që ishin njëkohësisht shterrues energjie për punonjësin (p.sh. qëndrimi vonë në punë për të përfunduar një detyrë të rëndësishme) dhe pasurues (p.sh. ndjekja e një klienti darkë, së bashku me partnerin e tyre, në restorantin e tyre të preferuar). Kuptohet, njerëzit në përgjithësi raportuan se do të reagonin më pozitivisht ndaj skenarit më pasurues, por nivelet e tyre të kënaqësisë ndikuan ende ndjeshëm nga strategjia e komunikimit të punonjësit – pavarësisht nga skenari që përshkruanin.

Pra, çfarë duhet të bëni nëse shefi juaj ju kërkon të qëndroni vonë për një projekt të veçantë, ose të telefononi një klient gjatë pushimeve? Nuk ka përgjigje të lehta, por ne kemi identifikuar katër strategji për t’ju ndihmuar të balanconi domosdoshmëritë ndonjëherë konfliktuale për të bërë më shumë në punë dhe për të qenë një partner i mirë në shtëpi:

  1. Sqaroni nëse realisht kërkohet punë shtesë.

Punonjësit shpesh mendojnë se puna shtesë nuk është me të vërtetë fakultative. Edhe kur u thamë pjesëmarrësve në studimet tona se një projekt shtesë “nuk kërkohej”, shumë ende supozuan se do të pritej ta bënin atë. Për më tepër, shumë nga partnerët me të cilët biseduam i bënë jehonë kësaj ndjenje, duke shprehur një supozim se tjetri i tyre i rëndësishëm duhej të kalonte një milje më shumë për të përmbushur qëllimet familjare dhe për të përmbushur vlerat dhe idealet e përbashkëta të çiftit.

Por në shumë raste, të shkosh në milje shtesë është vërtet shtesë. Pra, veçanërisht nëse marrja e një pune shtesë mund të shkaktojë probleme në shtëpi, punonjësit duhet të sqarojnë nëse organizata e tyre ka vërtet nevojë për ndihmën e tyre, nëse detyra është vërtet aq urgjente sa mund të duket dhe nëse dikush tjetër mund t’i mbulojë ata. Për shembull, nëse shefi juaj ju kërkon të vini në një darkë klienti në ditën tuaj të pushimit, ia vlen të kontrolloni dy herë nëse ata kanë vërtet nevojë për ju atje, ose thjesht po zgjerojnë një ofertë. Në vend që të hidhen në çdo mundësi për punë shtesë, punonjësit duhet t’u kërkojnë menaxherëve të tyre të sqarojnë se cilat detyra janë më të rëndësishme, cilat janë të këndshme dhe cilat janë plotësisht opsionale.

  1. Angazhohen në krijimin e shtetësisë.

Të kalosh një milje shtesë nuk do të thotë të thuash po për çdo kërkesë të veçantë – dhe në fakt, ndoshta nuk duhet. Në vend që të ndiheni nën presion për të marrë përsipër çfarëdo pune shtesë që ju bën shefi juaj, punonjësit duhet të angazhohen në atë që quhet “krijim i qytetarisë”: të gjejnë në mënyrë proaktive mënyra për të shkuar përtej thirrjes së detyrës që përputhen me interesat, pikat e forta dhe nevojat tuaja personale. Për punonjësit që balancojnë punën me detyrat familjare, kjo do të thotë të gjeni mënyra për të rritur karrierën tuaj dhe për të mbështetur organizatën tuaj që nuk do të krijojë probleme të tepërta në shtëpi.

Për shembull, nëse argëtimi i një klienti pas orarit të punës pengon planet e darkës së partnerit tuaj, merrni parasysh të dilni vullnetar për të ndihmuar në bord një koleg të ri ose për të ndihmuar me një projekt shtesë gjatë orarit të rregullt të punës. Vendosja e kufijve të shëndetshëm dhe marrja e një qasjeje aktive për të rritur karrierën tuaj sipas kushteve tuaja mund t’ju ndihmojë të arrini qëllimet tuaja profesionale në një mënyrë që është në përputhje si me nevojat tuaja ashtu edhe me nevojat e atyre më të rëndësishme për ju.

  1. Njihni fuqinë e komunikimit.

Ju mund të mendoni se marrja e një pune shtesë do të shqetësojë partnerin tuaj – por hulumtimi ynë ilustron se mënyra se si komunikoni mund të ketë një ndikim të madh në mënyrën se si ata reagojnë. Edhe nëse nuk e mendoni veten si një komunikues të shkëlqyeshëm, thjesht përdorimi i strategjisë së duhur mund të bëjë një ndryshim të madh. Në mënyrë të veçantë, për të reduktuar shanset e konfliktit, përpiquni të shmangni fokusimin në diskutimet e mëparshme dhe në vend të kësaj bëni më të mirën tuaj për të dhënë njoftim të hershëm dhe për ta përshtatur bisedën rreth kërkimit të lejes për të marrë përsipër detyrat shtesë të punës (në vend që thjesht të informoni partnerin tuaj).

Për të qenë të sigurt, askush nuk duhet të ndihet sikur duhet të kërkojë lejen e partnerit për të rritur karrierën e tij. Dhe në fakt, studimi ynë tregoi se kërkimi i lejes lidhet me marrjen e më pak punës shtesë – kështu që për punonjësit që kanë prioritet rritjen e karrierës, kjo qasje mund të mos jetë optimale. Megjithatë, kur bëhet fjalë për zbutjen e konfliktit, strategjitë e komunikimit që tregojnë respektin dhe vlerësimin tuaj për partnerin tuaj (i cili mund të marrë përsipër detyra shtesë për kujdesin e shtëpisë ose fëmijëve si rezultat i vendimit tuaj për të ndjekur punë shtesë) mund të bëjnë një ndryshim të madh.

  1. Përafroni strategjinë tuaj të komunikimit me qëllimet tuaja.

Ne të gjithë kalojmë nëpër faza në të cilat jemi më të fokusuar në jetën tonë personale ose profesionale. Çelësi është të përshtatim sjelljen tonë për t’iu përshtatur qëllimeve tona aktuale. Kur karriera juaj është prioriteti juaj kryesor, mund të ketë kuptim të përdorni strategji komunikimi që maksimizojnë shanset tuaja për të marrë përsipër punë shtesë (potencialisht me koston e mbjelljes së pakënaqësisë në shtëpi): Theksoni përfitimet që lidhen me kalimin e miljes shtesë ose thirrni biseda të mëparshme me partnerin tuaj. Anasjelltas, nëse jeni më i shqetësuar për ta mbajtur partnerin tuaj të lumtur, mund të ketë më shumë kuptim të përqendroheni në kërkimin e lejes dhe njoftimin e hershëm (megjithëse e para mund të rezultojë që të merrni më pak punë shtesë në zyrë). Dhe nëse po përpiqeni të balanconi jetën në punë dhe në shtëpi, studimet tona zbuluan se njoftimi i hershëm ndihmoi në përmirësimin e kënaqësisë së partnerit, por nuk kishte asnjë ndikim nëse njerëzit përfunduan duke marrë detyra shtesë – kështu që kjo qasje mund të jetë më afër balancimit të dy qëllimeve . Në fund të fundit, suksesi është relativ: Strategjitë që lehtësojnë suksesin në punë mund të jenë më pak të suksesshme në shtëpi – dhe anasjelltas – kështu që është e rëndësishme të përcaktoni se çfarë është e rëndësishme për ju dhe të zgjidhni strategjinë më të mirë të komunikimit në përputhje me rrethanat.

Nuk ka rrugëdalje: Të qenit një qytetar i mirë në punë ndonjëherë mund të ketë një kosto si për punonjësit ashtu edhe për partnerët e tyre. Megjithatë, mënyra se si komunikoni me partnerin tuaj kur lindin situata të tilla mund të ketë implikime të rëndësishme si për konfliktin punë-familje që përjetoni, ashtu edhe për kënaqësinë e partnerit tuaj, si dhe për gjasat që ju do të përfundoni në fakt duke marrë përsipër punën shtesë. Kështu që herën tjetër që ju kërkohet të shkoni përtej thirrjes së detyrës në punë, merrni një moment për të sqaruar nevojat e organizatës suaj, kërkoni mënyra kreative për të mbështetur punëdhënësin tuaj pa shkaktuar probleme në shtëpi dhe përpara se t’i jepni lajmin partnerit tuaj, merrni një moment për të zgjedhur strategjinë më të mirë të komunikimit që përputhet me kontekstin dhe qëllimet tuaja unike./ HBR 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0