A je vërtet një Lider? Ky test i thjeshtë të bën ta kuptosh


Të gjithë kemi punuar me shefa të këqinj të paktën një herë në jetë. Shefi im më i keq, ishte negativ dhe nuk ja kishte idenë për asgjë. Jo vetëm mendonte se ishte një lider i jashtëzakonshëm, por në realitet askush nuk e donte dhe askujt nuk i pëlqente që të punonte për të. Në një rast, më dha një detyrë, e cila donte jo më pak se një muaj për t’u mbaruar dhe më tha se e donte në 3 ditë.

E urreja të punoja për të.

Në fakt të gjithë kemi patur shefa të tillë. Ata të cilët të caktojnë punë në ditët kur nuk mund të punosh dot, të cilët humbin dokumenta të rëndësishëm, të cilët fajësojnë të tjerët, bëjnë thashetheme, janë të papërgatitur e kështu me rradhë.

Historitë e shefave të këqinj mund të jenë gazmore për t’u treguar në darka, festa apo aktivitete të ndryshme, por në realitet lidershipi i keq nuk është një shaka. Çdo skuadër ka nevojë për një lider, çdo biznes ka nevojë për një lider dhe nëse ky lider është i papërshtatshëm morali e vuan këtë, prodhimtaria bie dhe anija mbetet pa timon.

Nuk mund të jesh një lider i keq dhe të ndërtosh një biznes të madh.

Pra, çfarë e bën një lider të mirë të jetë i tillë? Provo këtë test dhe shiko rezultatet. Çelësi është që të jesh i ndershëm me veten. Nuk bën mirë as për ty as për biznesin tënd që të gënjesh dhe nëse e bën këtë, është gjithashtu një shenjë se je një lider i keq.

Testi i Lidershipit

1.Ti frymëzon: Esenca e lidershipit është që ti të kesh aftësinë të përfshish të tjerët në kauzën tënde, qoftë kjo për të marrë vota, për të rritur shitjet apo për të ulur dhunën. Çelësi për këtë, është të bësh njerëzit të besojnë vizionin tënd për grupin.

(1 pikë)

2.Ti ke një vizion: Nuk ka nevojë të thuhet se ke nje destinacion ku do ta dërgosh grupin tënd. Ku është toka e premtuar? A është një vend qe mund ti bësh të tjerët ta shohin?

(1 pikë)

3.Ti mund të krijosh një grup: Gandhi nuk e çlironte dot Indinë i vetëm dhe një lider biznesi nuk mund ta drejtojë një biznes i vetëm. Çelësi për këtë, është të dish të zgjedhësh se cilët janë njerëzit rreth teje dhe ata të jenë madje më të zgjuar e më të zotë se ty. Ky është një grup i cili të çon në destincacion.

(1 pikë)

4.Ti mund të delegosh: Jo vetëm duhet të krijosh një grup të mirë, por të duhet që ti japësh atyre punën e cila i vë në pah aftësitë e secilit. Nuk mund ta bësh vetëm dhe as ata nuk munden. Liderët e mëdhenj i motivojnë grupet duke e ngritur objektivin.

(1 pikë)

5.Ti je një komunikues i shkëlqyer: Nuk duhet të jesh një komunikues i mirë, as një i zoti, por një i shkëlqyer.

(1 pikë)

6.Ti je një dëgjues i mirë: Që njerëzit të besojnë në vizionin tënd, për një kompani e cila është më e madhe se ata, duan që të ndihen se i dëgjon dhe i vlerëson ata. Liderat më të mirë, dëgjojnë.

(1 pikë)

7.Ti duhet të jesh pozitiv: Gjërat do të shkojne keq sepse gjërat shkojnë keq. Është një lider i madh ai i cili është në gjendje të mbajë moralin lart dhe të qëndrojë pozitiv. Kjo i frymëzon të tjerët që ti qëndrojnë besnikë kauzës.

(1 pikë)

8.Ti duhet të kesh inteligjencë emocionale: Njerëzit ndjekin ata të cilët janë të ndershëm, të ndjeshëm dhe inteligjentë.

(1 pikë)

Pikët

Mund të kesh vënë re se secila nga pikat është e vlerësuar njësoj dhe kjo ndodh sepse secila nga këto karakteristika konsiderohen njësoj të rëndësishme. Jo çdo lider ka secilën nga këto cilesi. Por duhet të kesh arritur të paktën 6 pikë për tu konsideruar një lider i madh.

burimi: inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale