Japonia është gati të mirëpresë udhëtarët e huaj, por turizmi vendas mbetet prioriteti i saj - Business Magazine Albania

Japonia është gati të mirëpresë udhëtarët e huaj, por turizmi vendas mbetet prioriteti i saj

udhëtarët e huaj

Pas më shumë se dy vjetësh politikash të mbyllura kufitare, Japonia do të mirëpresë përsëri udhëtarët ndërkombëtarë. Në fillim të muajit, turistët e huaj që udhëtonin me turne mund të hynin në Japoni.

Megjithatë, prioriteti i qeverisë qëndron ende në rritjen e numrit të turizmit vendas, tha Tadashi Shimura, president i Shoqatës Japoneze të Agjentëve të Udhëtimit.

Edhe para pandemisë, turizmi vendas kontribuoi shumë më tepër në produktin e përgjithshëm të brendshëm bruto të Japonisë sesa turizmi i huaj.

Lexoni: Shkollat e mesme profesionale drejt reformimit. Më shumë fokus në turizmëm dhe digjitalizim

Shifrat e turizmit

Në përgjithësi, turizmi kontribuoi me 28 trilionë jen (211 miliardë dollarë) në ekonominë e Japonisë në vitin 2019, me gati 80% – ose 22 trilionë jen – që vijnë nga turistët vendas, sipas një raporti nga Agjencia Japoneze e Turizmit. Megjithë një rritje të rasteve me Covid në 2021, shpenzimet turistike nga ata që jetojnë në Japoni ende arritën të sillnin 9.2 trilionë jen atë vit.

Sidoqoftë, rritja e mbërritjeve ndërkombëtare në Japoni është ende jetike, veçanërisht për sektorët e mikpritjes, transportit dhe udhëtimit të goditur rëndë, tha Shimura.

Japonia mirëpriti rreth 32 milionë vizitorë të huaj në vitin 2019 dhe kishte qenë në rrugën e duhur për të arritur qëllimin e saj prej 40 milionë në 2022, tha Ejaz Ahmed, një analist hulumtues në Njësinë e Inteligjencës Economist, gjatë një webinari më 1 qershor.

Megjithatë, pandemia bëri që numrat e turistwve të bien me shpejtësi, dhe kishte vetëm 250,000 vizitorë të huaj në vitin 2021, treguan më parë të dhënat e qeverisë.

Humbja e udhëtarëve ndërkombëtarë i kushtoi Japonisë “rreth 10 trilionë jen gjatë dy viteve të fundit”, tha Shimura, pasi shpenzimet nga studentët ndërkombëtarë dhe banorët e huaj afatgjatë sollën mesatarisht 4.3 milionë jen për person në vit, tha ai, duke cituar një raport nga Instituti i Kërkimeve Nomura.

Agjencitë e udhëtimit në Japoni po përgatiten për kthimin e turistëve me turne në destinacione të famshme në të gjithë vendin.

Cilat janë rregullat?

Kufiri ditor i numrit të mbërritjeve të vizitorëve – që përfshin shtetasit japonezë dhe banorët e huaj që kthehen – u dyfishua nga 10,000 në 20,000 më 1 qershor, sipas Organizatës Kombëtare të Turizmit të Japonisë.

Raportet lokale tregojnë se qeveria mund të rrisë kufirin në 30,000 njerëz në korrik. Megjithatë, tha Shimura, ato kufij janë shumë të ulëta, pasi vendi priste “140,000 vizitorë në ditë”.

Vendet klasifikohen në tre kategori – blu, e kuqe dhe e verdhë – dhe udhëtarët mund t’u nënshtrohen kufizimeve shtesë në varësi të vendit nga vijnë, sipas Ministrisë së Punëve të Jashtme të Japonisë.

Lexoni: Ministria e Turizmit publikon dokumentin/ Si do të funksionojë ndalimi i qeseve plastike nga 1 qershori

Udhëtarët nga 98 vende dhe rajone – duke përfshirë Shtetet e Bashkuara, Mbretërinë e Bashkuar, Singaporin dhe Kinwn – bien nën kategorinë “blu” dhe nuk u kërkohet të testohen ose të karantinohen pas mbërritjes ose të vaksinohen për të hyrë.

Udhëtarët nga cilido prej 99 vendeve në kategorinë “e verdhë” përjashtohen gjithashtu nga testimi dhe karantinimi pas mbërritjes nëse kanë pasur tre doza të një vaksinimi të pranuar ndaj Covid-19. Kategoria përfshin vende të tilla si India, Vietnami dhe Sri Lanka.

Ata që vijnë nga vendet “e kuqe”, si Fixhi, Pakistani dhe Sierra Leone, duhet të testohen në mbërritje dhe të karantinohen për një periudhë prej tre deri në shtatë ditë.

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0