Pasi ka bërë tranzicionin nga pasioni në profesion në biznesin e botimeve (një industri që ishte vetë në fillim në atë kohë) me kompaninë e saj, themeluesja e Dreamwork Collective Kira Jean ka mësime të panumërta, disa prej tyre i ka ndarë në sajtin e njohur Entrepreneur.com.
1. Përgjigjuni një nevoje tregu.
Është mirë të kesh një pasion në të cilin beson, por për ta kthyer atë në një biznes, duhet që edhe njerëz të tjerë të besojnë në të. Kjo do të thotë të eksplorosh tregun për t’u siguruar që ka nevojë për propozimin tënd, të hulumtosh konkurrentët dhe të dallosh veten prej tyre.
2. Mos e lini punën tuaj të përditshme.
Një projekt pasioni kërkon kohë për t’u nisur kur jeni duke e kthyer atë në një biznes. Qëndrimi në punën e përditshme do të përfshijë në mënyrë të pashmangshme punën në ndërmarrjen tuaj gjatë orëve të pazakonta. Megjithatë, t’i rezistosh tundimit për të bërë all-in në fillim do t’ju japë kohë për ta ngritur biznesin tuaj deri në fazën e nisjes, duke ruajtur të ardhurat e rregullta.
3. Mos i ndani idetë tuaja shumë shpejt.
Biznesi juaj është pasioni juaj, ndaj është joshëse të ndani emocionet dhe të diskutoni planet tuaja me të tjerët. Fatkeqësisht, gjithmonë do të ketë kundërshtarë ose kundërshtues, të cilët do të përpiqen të shpërqendrojnë ose dekurajojnë idenë tuaj të biznesit përpara se ajo të dalë në terren. Nga përvoja, mund të duhen vite zhvillimi të qetë për të ndërtuar atë nivel besimi , por kur të vijë koha, do të jeni të përgatitur mirë për të përballuar çdo kritikë që ju vjen.
4. Gjeni një komunitet.
Edhe pse është pasioni juaj, ndërtimi i një biznesi mund të jetë një përpjekje izoluese. Gjetja e një komuniteti njerëzish me të njëjtin mendim – qofshin ata që ndajnë pasionin tuaj, ose kolegë sipërmarrës – do të ofrojnë një rrugëdalje për të transmetuar dhe zgjidhur sfidat tuaja krijuese ose të biznesit.
5. Zhvilloni njohuritë teknike.
Ndërtimi i një baze njohurish profesionale rreth pasionit tuaj është i rëndësishëm kur jeni duke e kthyer atë në një biznes. Do t’ju duhet të mësoni më shumë rreth industrisë dhe se si ajo funksionon në mjedisin tuaj. Hulumtoni tregun tuaj lokal, bëni pyetje për industrinë ku mundeni dhe regjistrohuni në kurse që do t’ju ndihmojnë të zhvilloni njohuritë dhe aftësitë për të mbështetur pasionin tuaj për biznesin.
6. Punoni me një mentor.
Gjetja e një mentori që mund t’ju udhëheqë gjatë procesit është një përvojë e paçmueshme. Pasja e njohurive të një të huaji, me njohuri në industri, ju inkurajon të sfidoni çdo perspektivë të idealizuar për biznesin që po filloni. Dikush që e ka arritur tashmë atë që po synoni të bëni do të jetë në gjendje t’ju ndihmojë të shmangni grackat, si dhe t’ju përgatisë për pengesat.
7. Merrni parasysh modelin tuaj të financimit.
Financimi i një biznesi pasioni është një nga vendimet më sfiduese në këtë proces. Investimi i jashtëm mund të rrisë kapacitetin tuaj në fillim, por ju lë në varësi të pagesave që mund të mos jeni në gjendje t’i përballoni. Vetë-financimi ju lë në kontroll, pa presion apo pritshmëri, por ju mund ta gjeni veten në bootstrap për mjaft kohë nëse vendosni ta bëni vetëm.
8. Fokusimi te konsumatori i thjeshtë.
Një gabim që shumë prej nesh bëjnë kur kërkojmë të fitojmë para nga pasioni ynë është të përqendrohemi në transaksionet e nivelit të lartë. Në botim, kjo do të thotë plotësimi i nevojave të blerësve dhe portierëve të tjerë, në vend të adresimit të preferencave të lexuesve dhe rritjes së një komuniteti lexuesish, që është ajo që në fund e mban biznesin.
9. Jini të përgatitur që pasioni të zbehet.
Kur po ndërtoni atë që doni në një biznes, sfidat dhe zhgënjimet që hasni gjatë rrugës në mënyrë të pashmangshme do ta bëjnë pasionin tuaj të zbehet herë pas here. Mes betejave të përditshme, ndonjëherë mund të pyesni veten pse keni bërë tranzicionin, por çdo moment historik që arrini mbart një ndjenjë të shumëfishuar suksesi.
10. Ndërtoni biznesin tuaj, jo vetëm për të fituar, por edhe për të dhënë.
Me një ndërmarrje të lindur nga entuziazmi, rritja mund të jetë me qëllim, po aq sa edhe fitimi. Si botues, qëllimi ynë është të krijojmë një komunitet , të rrisim lexuesit në të gjithë rajonin dhe të ndërtojmë kapacitetin e industrisë për t’u shërbyer atyre lexuesve, gjë që gjithashtu ndihmon në rritjen e rezultateve të biznesit.
entrepreneur