Ja pse Japonia dëshiron që qytetarët e saj të provojnë një javë pune prej katër ditësh - Business Magazine Albania

Ja pse Japonia dëshiron që qytetarët e saj të provojnë një javë pune prej katër ditësh

Ja pse Japonia dëshiron që qytetarët e saj të provojnë një javë pune prej katër ditësh

Japonia, një komb kaq i përkushtuar në punë sa që gjuha e saj ka një term për të punuar deri në vdekje, po përpiqet të adresojë një mungesë të shqetësuar të fuqisë punëtore duke inkurajuar më shumë njerëz dhe kompani të adoptojnë javët e punës me katër ditë. Qeveria japoneze e shprehu për herë të parë mbështetjen për një javë pune më të shkurtër në vitin 2021, pasi ligjvënësit mbështetën idenë. Koncepti ka qenë i ngadalshëm në përhapje; rreth 8% e kompanive në Japoni lejojnë punonjësit të marrin tre ose më shumë ditë pushim në javë, ndërsa 7% u japin punonjësve të tyre ditën e pushimit të detyruar ligjërisht, sipas Ministrisë së Shëndetësisë, Punës dhe Mirëqenies.

Duke shpresuar të tërheqin më shumë pjesëmarrës, veçanërisht në mesin e bizneseve të vogla dhe të mesme, qeveria nisi një fushatë për reformën e stilit të punës që promovon orë më të shkurtra dhe rregullime të tjera fleksibile, së bashku me kufizimet e orëve shtesë dhe pushimet vjetore të paguara. Ministria e Punës kohët e fundit filloi të ofrojë konsulta falas, grante dhe një bibliotekë në rritje të historive të suksesshme si motivim shtesë. “Duke realizuar një shoqëri në të cilën punëtorët mund të zgjedhin nga një shumëllojshmëri stilesh pune bazuar në rrethanat e tyre, ne synojmë të krijojmë një cikël të mirë të rritjes dhe shpërndarjes dhe t’i mundësojmë çdo punonjësi të ketë një perspektivë më të mirë për të ardhmen,” thuhet në një faqe interneti të ministrisë për fushatën hatarakikata kaikaku, që përkthehet si “inovacioni se si punojmë”. Departamenti që mbikëqyr shërbimet e reja të mbështetjes për bizneset thotë se vetëm tre kompani kanë kërkuar këshilla deri tani për të bërë ndryshime, për rregulloret përkatëse dhe për subvencionet e disponueshme, duke ilustruar sfidat me të cilat përballet iniciativa. Ndoshta më domethënës: Nga 63,000 punonjësit e Panasonic Holdings Corp. që janë të kualifikuar për oraret me katër ditë në prodhuesin elektronik dhe kompanitë e tij në Japoni, vetëm 150 punonjës kanë zgjedhur t’i marrin ato, sipas Yohei Mori, i cili mbikëqyr iniciativën në një kompani të Panasonic. Mbështetja zyrtare e qeverisë për një ekuilibër më të mirë mes punës dhe jetës përfaqëson një ndryshim të theksuar në Japoni, një vend ku kultura e njohur e stoicizmit punëtor shpesh i atribuohej rikuperimit kombëtar dhe rritjes së jashtëzakonshme ekonomike pas Luftës së Dytë Botërore. Presionet konformiste për të sakrifikuar për kompaninë janë intensive. Qytetarët zakonisht marrin pushime në të njëjtën kohë të vitit si kolegët e tyre—gjatë festave të Bon në verë dhe rreth Vitit të Ri—në mënyrë që kolegët të mos i akuzojnë ata se janë neglizhentë ose të pakujdesshëm.

Lexo edhe:Historia e Dor Arta Handmade

Edhe pse 85% e punëdhënësve raportojnë se u japin punonjësve të tyre dy ditë pushim në javë dhe ka kufizime ligjore për orët e jashtëzakonshme, të cilat negociohen me sindikatat e punëtorëve dhe përshkruhen në kontrata. Por disa japonezë bëjnë “orë të shërbimit”, që do të thotë se ato janë të paraporeportuara dhe bëhen pa kompensim. Një raport i fundit i qeverisë për karoshi, termi japonez që në anglisht do të thotë “vdekje nga mbingarkesa e punës”, tha se Japonia ka të paktën 54 vdekje të tilla në vit, duke përfshirë sulmet në zemër. Njerëzit “seriozë, të ndërgjegjshëm dhe të përkushtuar” të Japonisë kanë tendencë të vlerësojnë marrëdhëniet e tyre me kolegët dhe krijojnë një lidhje me kompanitë e tyre; dhe shfaqjet televizive japoneze dhe komiket manga shpesh fokusohen në vendin e punës, tha Tim Craig, autori i librit, Cool Japan: Studime të Rasteve nga Industrisë Kulturore dhe Kreative të Japonisë. “Puna është një gjë e madhe këtu. Nuk është vetëm një mënyrë për të fituar para, edhe pse është edhe ajo,” tha Craig, i cili më parë jepte mësim në Shkollën e Biznesit Doshisha dhe themeloi firmën e redaktimit dhe përkthimit BlueSky Academic Services. Disa zyrtarë e konsiderojnë ndryshimin e këtij mendësie si thelbësor për të mbajtur një fuqi punëtore të qëndrueshme mes rënies së ndjeshme të normës së lindshmërisë në Japoni. Me normën aktuale, e cila i atribuohet pjesërisht kulturës së fokusuar në punë të vendit, popullsia e moshës së punës pritet të bjerë me 40% deri në 45 milionë njerëz në vitin 2065, nga 74 milionë që janë aktualisht, sipas të dhënave të qeverisë. Përkrahësit e modelit të tre ditëve pushim thonë se ai inkurajon njerëzit që rrisin fëmijë, ata që kujdesen për të afërmit e moshuar, pensionistët që jetojnë me pensione dhe të tjerët që kërkojnë fleksibilitet ose të ardhura shtesë për të mbetur më gjatë në forcën punëtore. Akiko Yokohama, e cila punon në Spelldata, një kompani e vogël teknologjike me bazë në Tokio që lejon punonjësit të punojnë me orar të katër-ditësh, e ka të mërkurën pushim së bashku me të shtunën dhe të dielën. Dita shtesë e pushimit i lejon asaj të bëjë flokët, të shkojë në takime të tjera ose të bëjë pazar.

“Është e vështirë kur nuk ndihesh mirë të vazhdosh për pesë ditë rresht. Pushimi të lejon të shërohesh ose të shkosh tek mjeku. Emocionalisht, është më pak stresuese,” tha Yokohama.

Burri i saj, një broker i pasurive të patundshme, gjithashtu ka të mërkurën pushim, por punon gjatë fundjavës, gjë që është e zakonshme në industrinë e tij. Yokohama tha se kjo u lejon çiftit të shkojë në udhëtime familjare gjatë javës me fëmijën e tyre në shkollë fillore. Fast Retailing, kompania japoneze që zotëron Uniqlo, Theory, J Brand dhe marka të tjera veshjesh, kompania farmaceutike Shionogi & Co., dhe kompanitë e elektronikës Ricoh Co. dhe Hitachi gjithashtu kanë filluar të ofrojnë një javë pune prej katër ditësh vitet e fundit.Trendi madje ka fituar tërheqje edhe në industrinë e financave, që është e njohur për konsumimin e madh. Brokeri SMBC Nikko Securities filloi të lejonte punëtorët të punojnë katër ditë në javë në vitin 2020. Gjigandi bankar Mizuho Financial Group ofron një opsion për një orar me tre ditë. Kritikët e nxitjes së qeverisë thonë se në praktikë, njerëzit që vendosen në orare prej katër-ditësh shpesh përfundojnë duke punuar po aq fort për më pak pagesë. Por ka shenja ndryshimi. Një anketë vjetore e Gallup që mat angazhimin e punonjësve renditi Japoninë ndër vendet me punonjësit më pak të angazhuar nga të gjitha kombësitë e anketuara; në anketën më të fundit, vetëm 6% e japonezëve që morën pjesë e përshkruan veten si të angazhuar në punë krahasuar me mesataren globale prej 23%. Kjo do të thotë që relativisht pak punonjës japonezë ndiheshin shumë të përfshirë në vendin e tyre të punës dhe entuziastë për punën e tyre, ndërsa shumica po plotësonin orët e tyre pa investuar pasion ose energji. Kanako Ogino, president i NS Group me bazë në Tokio, mendon se ofrimi i orareve fleksibël është një domosdoshmëri për plotësimin e vendeve të punës në industrinë e shërbimeve, ku gratë përbëjnë shumicën e fuqisë punëtore. Kompania, e cila operon ambiente karaoke dhe hotele, ofron 30 modele të ndryshme orari, duke përfshirë një javë pune prej katër ditësh, por edhe periudha të gjata pushimi mes punës.

Për të siguruar që asnjë nga punonjësit e NS Group të mos ndihet i penalizuar për zgjedhjen e një orari alternativ, Ogino pyet secilin nga 4,000 punonjësit e saj dy herë në vit se si duan të punojnë. Përcaktimi i nevojave individuale mund të shihet keq në Japoni, ku pritet që ju të sakrifikoni për të mirën e përbashkët. “Pikëpamja në Japoni ishte: Je më i mirë sa më shumë orë të punosh, duke bërë orë shtesë falas,” tha Ogino me një të qeshur. “Por nuk ka asnjë ëndërr në një jetë të tillë.”

fc

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0