Ja cilën pyetje duhet të bëni për të marrë përgjigje të sinqerta


Një ndër trajnerët më të paguar, Michael Bungay Stainer thoë në Advice Trap se ju duhet të filloni pyetjet me “Çfarë?”. Ja pse do të merrni përgjigje të sinqerta.

Çdo trajner apo gazetar do t’ju thotë të njëjtën gjë: Suksesi fillon duke bërë pyetjet e duhura.

Michael Bungay Stanier, shkruan në Advice Trap një mënyrë të thjeshtë dhe të fuqishme për të filluar me pyetjet dhe për të rritur mundësinë e marrjes së përgjigjeve të sinqerta.

Mos filloni me “Pse”

Stanier jep shtatë pyetje themelore për trajnimin. Të gjitha ato fillojnë me “Çfarë”. Ja pse ndodh kjo:

Në shmagim “Pse”dhe “Si” sepse përgjigjet që marrim mund të jenë mbrojtëse. Kjo për shkak se këto pyetje e zhvendosin bisedën shumë shpejt në fazën e orientuar drejt veprimit dhe zgjidhjes. Pyetjet Çfarë” kanë të rrënjosur kuriozitetin dhe duket se funksionojnë më së miri çdo ditë për të pasur këndvështrime të reja.

Lexoni: 5 Pyetjet që duhet të bëni gjatë një interviste me kandidatë në fushën e marketingut

Supozohet se (çdo ditë) ju do t’i bëni më shumë pyetje dikujt rreth një fakti të caktuar. Me fjalë të tjera, ju nuk po përpiqeni të merrni vetëm një përgjigje, por po ndërtoni një marrëdhënie me personin që po flisni. Nëse nuk do t’a shihni më atë person përsëri, mund t’i bëni pyetje në mënyrën që dëshironi.

Pse funksionon pyetja “Çfarë?”

Të pyesni “Pse” mund të funksionojë, por vetëm nëse pyetja që po bëni nuk do të interpretohet si evazive, personale apo e rrezikshme. Me fjalë të tjera, çdo pyetje tjetër e thellë mund t’i pengojë njerëzit t’ju japin një përgjigje të drejtpërdrejtë.

Siç sugjeron Stainer, “Çfarë” nxit kureshtjen edhe nëse keni një ide të qartë rreth përgjigjes që do të merrni. Në fakt, kjo  mund t’ju shtyjë të bëheni më mendjehapur sesa do të ishit në situata të tjera.

Damon Brown, sipërmarrës dhe kolumnist i Inc, ka shkruar në një nga artikujt e tij për sipërmarrjen dhe fëmijët:

“Nuk është vetëm çështje e të qenit pafundësisht kureshtar, por edhe e të kuptuarit se çdo gjë është e re në vetvete. Ata i shikojnë gjërat me sy të freskët sepse ata realisht nuk e dinë të vërtetën. Ndryshimi kryesor mes nesh dhe të vegjëlve është që ne besojmë se e dimë të vërtetën.

“Pse?” kërkon përgjegjësi. “Si?” kërkon veprim të menjëhershëm. “Çfarë?” kërkon versionin e vërtetë të tyre.

Ju duhet të pyesni veten se cilën prej këtyre doni vërtet.

Inc

 

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale