Ja cilën pyetje duhet të bëni për të marrë përgjigje të sinqerta

Ja cilën pyetje duhet të bëni për të marrë përgjigje të sinqerta


Një ndër trajnerët më të paguar, Michael Bungay Stainer thoë në Advice Trap se ju duhet të filloni pyetjet me “Çfarë?”. Ja pse do të merrni përgjigje të sinqerta.

Çdo trajner apo gazetar do t’ju thotë të njëjtën gjë: Suksesi fillon duke bërë pyetjet e duhura.

Michael Bungay Stanier, shkruan në Advice Trap një mënyrë të thjeshtë dhe të fuqishme për të filluar me pyetjet dhe për të rritur mundësinë e marrjes së përgjigjeve të sinqerta.

Mos filloni me “Pse”

Stanier jep shtatë pyetje themelore për trajnimin. Të gjitha ato fillojnë me “Çfarë”. Ja pse ndodh kjo:

Në shmagim “Pse”dhe “Si” sepse përgjigjet që marrim mund të jenë mbrojtëse. Kjo për shkak se këto pyetje e zhvendosin bisedën shumë shpejt në fazën e orientuar drejt veprimit dhe zgjidhjes. Pyetjet Çfarë” kanë të rrënjosur kuriozitetin dhe duket se funksionojnë më së miri çdo ditë për të pasur këndvështrime të reja.

Lexoni: 5 Pyetjet që duhet të bëni gjatë një interviste me kandidatë në fushën e marketingut

Supozohet se (çdo ditë) ju do t’i bëni më shumë pyetje dikujt rreth një fakti të caktuar. Me fjalë të tjera, ju nuk po përpiqeni të merrni vetëm një përgjigje, por po ndërtoni një marrëdhënie me personin që po flisni. Nëse nuk do t’a shihni më atë person përsëri, mund t’i bëni pyetje në mënyrën që dëshironi.

Pse funksionon pyetja “Çfarë?”

Të pyesni “Pse” mund të funksionojë, por vetëm nëse pyetja që po bëni nuk do të interpretohet si evazive, personale apo e rrezikshme. Me fjalë të tjera, çdo pyetje tjetër e thellë mund t’i pengojë njerëzit t’ju japin një përgjigje të drejtpërdrejtë.

Siç sugjeron Stainer, “Çfarë” nxit kureshtjen edhe nëse keni një ide të qartë rreth përgjigjes që do të merrni. Në fakt, kjo  mund t’ju shtyjë të bëheni më mendjehapur sesa do të ishit në situata të tjera.

Damon Brown, sipërmarrës dhe kolumnist i Inc, ka shkruar në një nga artikujt e tij për sipërmarrjen dhe fëmijët:

“Nuk është vetëm çështje e të qenit pafundësisht kureshtar, por edhe e të kuptuarit se çdo gjë është e re në vetvete. Ata i shikojnë gjërat me sy të freskët sepse ata realisht nuk e dinë të vërtetën. Ndryshimi kryesor mes nesh dhe të vegjëlve është që ne besojmë se e dimë të vërtetën.

“Pse?” kërkon përgjegjësi. “Si?” kërkon veprim të menjëhershëm. “Çfarë?” kërkon versionin e vërtetë të tyre.

Ju duhet të pyesni veten se cilën prej këtyre doni vërtet.

Inc

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0