Ja cila është makina më e çmuar e para Luftës së Dytë Botërore - Business Magazine Albania

Ja cila është makina më e çmuar e para Luftës së Dytë Botërore


Makina më me vlerë dhe më e kërkuar, që i përket epokës së para Luftës së Dytë Botërore, mund të bëhet makina e dytë më e shtrenjtë e shitur ndonjëherë.

Bëhet fjalë për një Bugatti Type 57SC Sport Tourer dhe vlera fillestare llogaritet tek 13 milionë dollarë.

Aktualisht ajo përshkruhet si “automobili më i mirë dhe më i kërkuar nga koleksionistët, përsa i përket makinave të para Luftës së Dytë Botërore.

Sipas ekspertëve, ajo është një mjet që kombinon volumin dhe stilin, luksoze me një motorr garash të përshtatur për rrugë.

Kjo makinë e rrallë, e cila është ende një bishe në rrugë sipas koleksionistëve, është porositur në vitin 1937 nga George Rand, agjenti i shtëpisë prodhuese Bugatti në New York dhe përbëhet nga një turp prej katër sediljesh Sports Tourer, të prodhuar nga Vanden Plas.

Pas kalimit në një sërë pronarësh shumë të kujdeshëm, ajo sot është pjesë e grupit Bugatti. Shtëpia e famshme e ankandeve “Bonhams” e përshkruan mjetin si “në gjendje impersionuese mekanike, stukturale dhe nga ana e paraqitjes së jashtme.”

burimi: gazetablic

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0