Ivy League Nerve, Harvard, Yale dhe 8 kolegje të tjera u bënë virtuale, por rritën çmimet

Ivy League Nerve? Harvard, Yale, 8 kolegje të tjera u bënë virtuale por rritën çmimet

Katërmbëdhjetë kolegje dhe universitete elitare rritën çmimet këtë vit – edhe pse ata po ofrojnë klasa vetëm ose kryesisht virtuale, sipas hulumtimit nga faqja personale e financave GOBankingRates. Ata ngritën çmimet e tyre në një kohë kur pandemia ka ushtruar presion financiar mbi shumë studentë dhe familjet e tyre, dhe edhe pse pothuajse të gjithë bien dakord se arsimi virtual është më pak efektiv sesa mësimi në klasë.

Mundohuni të imagjinoni një situatë tjetër kur një organizatë u thotë klientëve të saj, “Produkti që po ju dorëzojmë është një version më pak efektiv i produktit tonë real dhe ne jemi duke e rritur çmimin”. Sa prej klientëve do të qëndronin?

E megjithatë, kjo është pikërisht ajo që Stanford, Harvard, Yale, Dartmouth, Brown, Wellesley, Grinnell dhe kolegje të tjera elitare. Edhe pse shkollimi që ata tashmë kishin deklaruar se ishte i papërballueshëm për shumicën e familjeve, dhe edhe pse kanë lëvizur të gjitha ose shumica e klasave të tyre në internet prej çështjes së Covid-19. Për shembull, Stanford, rriti shkollimin e saj gati 5% në 55,473 dollarë në vit. Harvardi u rrit mbi 4% në 49,653 dollarë dhe Yale ngriti shkollimin e tij gati 4% në 57,700 $. Në përgjithësi, GOBankingRates identifikoi 10 shkolla prestigjioze që janë të gjitha ose kryesisht virtuale, por rritën shkollimin e tyre në vitin 2020 me 3.75 % ose më shumë.

Kolegjet thonë se duhet të rrisin tarifat e shkollimit sepse kostot e tyre janë rritur. Mësimi në distancë mund të jetë një zëvendësues i dobët për të mësuarit në klasë, por është çuditërisht i shtrenjtë, shpjegojnë ata. “Ju duhet të keni trajnim, njerëz me ekspertizë, licensim për shumë lloje të ndryshme softuerësh. Të gjitha ato pjesë kushtojnë para dhe pastaj nëse doni cilësinë më të mirë, duhet të keni klasa më të vogla”, tha asistent profesor Dominique Baker për New York Times.

Lexo: Studime në SHBA? Ambasada Amerikane ju sqaron kriteret

Ndërkohë, shumë kolegje kanë humbur të ardhura për shkak të pandemisë nga burime si tarifat e konvikteve dhe ngjarjet sportive. Por, studentët dhe familjet e tyre argumentojnë, se kolegjet nuk duhet të tarifojnë më shumë kur sigurojnë më pak. Shumë kanë nënshkruar peticione dhe kanë bërë ankesa zyrtare dhe disa kanë paditur për një rimbursim të shkollimit. Disa nga këto pyetje mund të zgjidhen në gjykatë, por ndërkohë çfarë duhet të bëjnë studentët dhe familjet e tyre? Ende mund ta merrni atë vlerësim të kërkuar përmes mësimit në distancë. Nga ana tjetër, vetë cilësia e arsimit nuk do të jetë e njëjtë. Përfitimi tjetër i frekuentimit elitar të kolegjit – formimi i lidhjeve të vlefshme me kolegë studentë dhe me fakultetin – mund të mungojë ose kufizohet në një mjedis të mësimit në distancë.

Nëse paguani një shkollim shumë të shtrenjtë për të marrë mësim në një dhomë gjumi në shtëpi nga një kolegj që sapo ka rritur shkollimin e saj tingëllon si një marrëveshje e keqe, ka disa alternativa më tërheqëse.

Ivy League Nerve? Harvard, Yale, 8 kolegje të tjera u bënë virtuale por rritën çmimet

1.Zgjidhni një nga kolegjet e shumta që ulin kostot e shkollimit

Shumë kolegje dhe universitete po marrin pozicionin se mësimi në distancë u jep të drejtë studentëve të ulin tarifat e shkollimit. US News & World Report rendit 14 prej tyre, duke përfshirë shkolla prestigjioze si Princeton, Johns Hopkins dhe Georgetown.

2.Konsideroni një kolegj publik

Disa kolegje publike rivalizojnë kolegjet elitare private në cilësinë e arsimit të tyre – aq sa zakonisht quhen “Ivies Publike”. Megjithatë, shkollimi i tyre është shumë, shumë më i ulët për këdo që ka vendosur vendbanimin në shtetin e tij. Shumica kushtojnë nën 15,000 dollarë në vit.

3.Shtyni kolegjin tani për tani

Një numër i madh i studentëve zgjodhën këtë mundësi këtë vit, përfshirë afërsisht një në pesë studentë të vitit të parë që do të regjistroheshin në Harvard këtë vjeshtë. Ndoshta universiteti duhet të rimendojë rritjen e çmimit.

4.Eksploroni alternativat ndaj kolegjit

A ia vlen vërtet një diplomë kolegji për dekadat e borxhit studentor që mund të krijojë? Në një sondazh të GOBankingRates të 500 të diplomuarve të kolegjit amerikan, 42 % thanë jo. Duke pasur këtë në mendje, mendoni me kujdes se si do të luajë diploma juaj e synuar në planet tuaja të ardhshme të karrierës dhe nëse ekziston një alternativë më e mirë. Praktikë, praktikë, vullnetarizëm dhe punë të nivelit fillestar mund të jenë mënyra për të fituar njohuri dhe përvojë në profesionin tuaj të zgjedhur që nuk kushtojnë asgjë dhe mund t’ju paguajnë. Nëse qëllimi juaj është të bëheni një inxhinier softueri, një gamë e gjerë e shkollave koduese mund t’ju mësojë aftësi dhe t’ju përgatisë për çertifikime me një kosto shumë më të ulët se kolegji tradicional, dhe e njëjta gjë vlen për llojet e tjera të shkollave tregtare. Nëse qëllimi juaj është të krijoni një kompani, puna ose vullnetarizmi për një fillestar mund të jetë po aq e dobishme sa të shkosh në kolegj. Do të humbisni pjesët argëtuese të jetës në kampus – biseda natën vonë në dhomat e konviktit, ahengje kolegji, romancë kolegji, udhëtime pushimesh pranverore. Por sërish, me infeksionet e koronavirusit në rritje, do të kishte të ngjarë t’i humbisni gjithsesi këto mundësi.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale