Italia “po dhuron” kështjellat, ofron mundësi biznesi në turizëm - Business Magazine Albania

Italia “po dhuron” kështjellat, ofron mundësi biznesi në turizëm


Italia “po dhuron” kështjellat, fermat dhe vendet turistike me shpresën se do të nxisë sektorin e turizmit rajonal.

Nëpërmjet faqes së Facebook-ut, departamenti italian i Infrastrukturës dhe Transportit po dhuron 103 kështjella, ferma në zonat e largëta dhe vende historike, me shpresën e tërheqjes së vizitorëve të huaj dhe turistëve.

Në njoftim thuhet se çdo kush që do të marri një nga pronat në zotërim do të angazhohet në restaurimin dhe rinovimin e pronës duke shndërruar atë në një objekt turistik.

Projekti ka për qëllim zbutjen e mbipopullimit në zonat më të njohura të Italisë, ku përfshihet  Roma, Venecia dhe Firence dhe promovimin e destinacioneve më pak të njohura.

Po planifikohet që të shtohen edhe 200 godina dhe vende të tjera në listë në vitet në vijim.

Përpjekjet për të shtuar turistët në zonat e tjera të Italisë janë rritur.

Në javën që shkoi, një kryebashkiak italian ofronte 2,946 dollarë dhe një javë qera falas për të mbështetur popullsinë në Bormida, një fshat i vogël  në Liguria, që është rreth 1 orë e 30 minuta larg Genoas, në veri të Italisë.

Më poshtë janë disa nga pronat në ofertë:

Emilia Romagna Modena Vignola Ciclopista Sole

Basilicata Via Appia Irsina Matera Ex Casa Cantoniera

Basilicata Via Appaia Matera Montescaglioso Grancia San Maria Del Vetrano

 burimi: monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0