Ish-CEO, Howard Schultz, thotë se Starbucks duhet të rinovojë dyqanet e saj pas humbjes së fitimeve të mëdha - Business Magazine Albania

Ish-CEO, Howard Schultz, thotë se Starbucks duhet të rinovojë dyqanet e saj pas humbjes së fitimeve të mëdha

Howard Schultz

Ish-CEO i Starbucks, Howard Schultz, ka shprehur mendimin e tij në lidhje me raportin e fundit të dobët të kompanisë, duke thënë se ai beson se kompania do të rimarrë pozicionin nëse përmirëson dyqanet e saj në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.

Schultz, i cili nuk ka më një rol zyrtar brenda Starbucks, shkroi se kompania duhet të përmirësojë porosinë e saj celulare dhe përvojën e pagesës dhe të riparojë mënyrën se si krijon pije të reja për t’u fokusuar në artikujt premium që e veçojnë atë.

“Dyqanet kërkojnë një fokus maniak në përvojën e klientit, përmes syve të një tregtari. Përgjigja nuk qëndron te të dhënat, por te dyqanet,” shkroi Schultz në një letër, postuar në LinkedIn.

Starbucks ka ulur parashikimin e tij për vitin e plotë pasi një rënie e papritur në shitjet në të njëjtat dyqane bëri që kompania të humbasë vlerësimet e Wall Street për fitimet dhe të ardhurat tremujore. Që nga raporti, aksionet e kompanisë kanë rënë me 17%, duke ulur vlerën e saj të tregut në 82.8 miliardë dollarë.

Analistët, të kapur në befasi nga performanca e dobët e zinxhirit, kanë kërkuar një shpjegim përse trafiku i Starbucks në SHBA ra me 7% në tremujor. Analistja e Bankës së Amerikës, Sara Senatore, ka pohuar se zinxhiri mund të jetë ende duke u marrë me pasojat e reagimit të mediave sociale lidhur me pozicionin e tij ndaj konfliktit në Lindjen e Mesme.

Schultz, i cili e ktheu Starbucks nga një zinxhir i vogël në një gjigant kafeje, u largua nga posti i tij i fundit si shef ekzekutiv pak më shumë se një vit më parë. Ai ia dorëzoi frenat Laxman Narasimhan, i cili më parë ishte CEO i pronarit të Lysol Reckitt. Schultz gjithashtu u largua nga bordi i Starbucks vitin e kaluar.

Ai dukej se i ofronte këshilla pasuesit të tij ndërsa përpiqej të kthente shitjet e zinxhirit.

“Udhëheqësit duhet të modelojnë si përulësinë ashtu edhe besimin, ndërsa punojnë për të rivendosur besimin dhe për të rritur performancën në të gjithë organizatën”, shkroi Schultz.

Një vit e gjysmë më parë, Schultz tha se ai nuk planifikon të kthehet më si shef ekzekutiv i Starbucks.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0