iPhone 6S, 6S Plus “mbërrijnë” në Indi

iPhone 6S dhe 6S Plus “mbërrijnë” në Indi


iPhone-t e ri të Apple tanimë po përgatiten për të fituar në “betejën” e ‘thithjes’ së konsumatorëve në rajonin më të madh të përhapjes së smartphonave në botë.

Nga e Premtja, iPhone 6S u bë i disponueshëm në tregun e Indisë me një çmim fillestar prej 62,000 rupi indianë (955$), ndërsa iPhone 6S Plus nis me një çmim prej 72,000 rupi (1,109 $).

CEO i gjigandit Apple, Tim Cook, ka falenderuar konsumatorët me anë të një postimi në Twitter për radhët e gjata të pritjes në mesnatë për iPhone 6S and iPhone 6S Plus në një Apple Store në Mumbai.

Por Apple përballet me sfida të mëdhaja në Indi. Paçka se shitjet e iPhone kapërcyen në 93 % në tremujorin e dytë të këtij viti në rajon, kompania  zotëron vetëm 2 % të tregut  të telefonave  ‘inteligjentë’ në Indi,  ka thënë Reuteurs në korrik të këtij viti.

iPhone i ri mund të jetë shumë i shtrenjtë për konsumatorët indianë  dhe pjesa më e madhe e rritjeve të shitjeve të iPhone-ave deri tani ka ardhur nga modelet e vjetra. Rivali i tij ‘Samsung’ dhe kompani të tjera lokale si ‘Micromax’ ofrojnë pajisje mobile me një çmim më të lirë, duke bërë për vete më tepër blerës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0