Instagram do që ne të blejmë nga aplikacioni.
Kompania ka njoftuar tre opsione të reja që e bëjnë më të lehtë blerjen dhe shitjen e produkteve nga platforma.
Këto janë disa nga përditësimet:
• Një opsion i ri që ju lejon të ruani linke të produkteve që dëshironi të blini na një sektor të dedikuar për shopping.
• Etiketa të produkteve në video të postuara në aplikacion. Kjo i lejon kompanitë të reklamojnë më mirë produktet e tyre përmer videove.
• Një sektor dyqani i ridizenjuar për profilet e biznesit që e bën më të thjesht blerjen e produkteve specifike.
Instagram e sheh shopping si një mundësi të mirë dhe relativisht të pashfrytëzuar. Aktualisht, ka më shumë se 25 milionë biznese që kanë profile Instagram-i dhe ky aplikacion është bërë një nga platformat më të rëndësishme për markat më të vogla dhe B2C. Por kompania nuk ka bërë shumë për të fituar para nga pazaret që ndodhin në aplikacionin e saj. Kompanitë nuk paguajnë për përdorimin e mjeteve të blerjes në mënyrë organike, megjithëse mund të paguajnë për reklama promovimi.
Aplikacioni gjithashtu shtoi etiketimet në Story dhe kanale të dedikuara tregtare për Explore në shtator. Kompania thuhet gjithashtu se po punon në një app të dedikuar vetëm për pazar.
Strategjia është e qartë: Instagram dëshiron që përdoruesit ta mendojnë si destinacionin më të mirë tregtar.
/Mashable
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.