Instagram po shndërrohet në një aplikacion për shopping

Instagram po shndërrohet në një aplikacion për shopping


Instagram do që ne të blejmë nga aplikacioni.

Kompania ka njoftuar tre opsione të reja që e bëjnë më të lehtë blerjen dhe shitjen e produkteve nga platforma.

Këto janë disa nga përditësimet:

• Një opsion i ri që ju lejon të ruani linke të produkteve që dëshironi të blini na një sektor të dedikuar për shopping.

• Etiketa të produkteve në video të postuara në aplikacion. Kjo i lejon kompanitë të reklamojnë më mirë produktet e tyre përmer videove.

• Një sektor dyqani i ridizenjuar për profilet e biznesit që e bën më të thjesht blerjen e produkteve specifike.

Instagram e sheh shopping si një mundësi të mirë dhe relativisht të pashfrytëzuar. Aktualisht, ka më shumë se 25 milionë biznese që kanë profile Instagram-i dhe ky aplikacion është bërë një nga platformat më të rëndësishme për markat më të vogla dhe B2C. Por kompania nuk ka bërë shumë për të fituar para nga pazaret që ndodhin në aplikacionin e saj. Kompanitë nuk paguajnë për përdorimin e mjeteve të blerjes në mënyrë organike, megjithëse mund të paguajnë për reklama promovimi.

Aplikacioni gjithashtu shtoi etiketimet në Story dhe kanale të dedikuara tregtare për Explore në shtator. Kompania thuhet gjithashtu se po punon në një app të dedikuar vetëm për pazar.

Strategjia është e qartë: Instagram dëshiron që përdoruesit ta mendojnë si destinacionin më të mirë tregtar.

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0