Instagram po prezanton disa ndryshime të reja në sistemet e tij të renditjes për të theksuar më mirë përmbajtjen nga krijuesit më të vegjël, origjinalë në të gjithë rrjetin social. Platforma në pronësi të Meta thotë se historikisht, krijuesit me ndjekës të mëdhenj dhe llogari që ndajnë përmbajtje të ripostuar kanë arritur më shumë në platformë. Pra, tani po kërkon t’u japë të gjithë krijuesve një bazë të barabartë për sa i përket arritjes me një sërë ndryshimesh të reja që do të zbatohen gjatë muajve të ardhshëm.
Platforma po prezanton një ndryshim në renditje që do t’u japë krijuesve më të vegjël më shumë shpërndarje, duke zëvendësuar ripostimet me përmbajtje origjinale në rekomandime, duke shtuar etiketa në përmbajtjen e ripostuar dhe duke hequr grumbulluesit e përmbajtjes nga rekomandimet.
Instagram thotë se ka punuar në një mënyrë të re për të renditur rekomandimet që do të shfaqin përmbajtje të përshtatshme për një audiencë të vogël që mendon se do ta shijojë atë. Ndërsa njerëzit angazhohen me përmbajtjen, grupi me performancë më të mirë të Reels do t’i shfaqet një audiencë pak më të gjerë, më pas më të mirat prej tyre do t’i shfaqen një grupi edhe më të gjerë, e kështu me radhë. Instagram beson se ky ndryshim do t’u japë të gjithë krijuesve një shans të barabartë për të gjetur audiencë.
Instagram gjithashtu do të fillojë të shtojë etiketa në përmbajtjen e ripostuar që do t’i lidh përdoruesit me krijuesin origjinal. Etiketa do të jetë e dukshme për ndjekësit e llogarisë që e riposton atë. Kompania ka pohuar se për momentin, krijuesi origjinal ose llogaria që riposton përmbajtjen kanë mundësinë për të hequr etiketën. Është e mundur që Instagram nuk do të mund të lejojë krijuesit të heqin etiketën në të ardhmen.
Një tjetër ndryshim i ri do të shkojë pas llogarive meme ose faqeve të dedikuara për ripostimin e përmbajtjes së krijuesve të tjerë. Kompania thotë se në muajt e ardhshëm, llogaritë që postojnë në mënyrë të përsëritur përmbajtje nga përdoruesit e tjerë që ata nuk kanë krijuar ose përmirësuar nuk do të shfaqen në rekomandime. Instagram vëren se ky ndryshim nuk do të ndikojë në mënyrën se si u tregon njerëzve përmbajtjen nga llogaritë që ndjekin.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.