Instagram po ndryshon mënyrën e blerjeve

Instagram po ndryshon mënyrën e blerjeve


Instagram është vendi ku ne ndajmë me miqtë tanë fotografitë, apo vendi ku të famshmit ndajnë me fancat jetën e tyre si dhe pikëpamjet e tyre rreth modës. Instagram është një mundësi e mirë edhe për të gjithë ata që duan të bëjnë biznes.

Deri kohët e fundit, markat kanë përdorur Instagram kryesisht si një mjet reklamimi për të rritur konsumatorët. Por Instagram ka bërë një seri lëvizjesh për t’u bërë një qendër tregtare, duke detyruar kompanitë të adaptojnë strategjitë e tyre dixhitale.

Në Mars, Instagram prezantoi një opsion të ri, arkën që lejon klientët të blejnë produkte direkt nga  faqet zyrtare të kompanive. Instagram gjithashtu ka shtuar mjete që lejojnë klientët të blejnë artikuj në faqet e tij Stories dhe Explore. Blerësit mund të blejnë edhe veshjet e të famshmëve Kylie Kenner, Kim Kardashiandhe West, të cilët i veshin dhe i reklamojnë në instagramin e tyre.

Instagram është një mjet i dobishëm për blerësit për të zbuluar me lehtësi një përzierje të kuruar të veshjeve nga markat dhe të famshëm, thonë ekspertët. Kjo lloj “gjuetie” shpesh mund të jetë zhgënjyese për klientët në internet. Kjo për shkak se shfletimi për të gjetur veshje është sfidues në faqet e internetit dhe aplikacionet e shitësve me pakicë dhe kërkon shfletimin e shumë faqeve e produkteve. Përpjekjet e Instagramit për t’u shndërruar në një qendër tregtare kanë tërhequr disa marka. Këto kompani shohin një treg të pashfrytëzuar për të shitur mallrat e tyre direkt tek ndjekësit e tyre më të mëdha në Instagram. Kompanitë si Adidas thonë se po përfitojnë nga mjeti i ri duke publikuar atlete dhe rroba të reja në Instagram.

“Konsumatori ynë harxhon shumë kohë në Instagram”, tha Emily Maxey, nënkryetare e marketingut në Adidas. “Konsumatori është duke përdorur Instagram për të hulumtuar produktet tona, të lidhet me miqtë për të marrë rekomandime në lidhje me produktet tona, dhe në fund të fundit për të blerë”. Strategjia e Instagramit i ngjan aplikacionit të njohur të mediave sociale WeChat në Kinë, tha Lipsman. WeChat, platforma mbizotëruese e mesazheve në Kinë, ka qenë e suksesshme duke marrë blerësit për të blerë aplikacionin.

Një mundësi në rritje
Blerja në Instagram mund të jetë një treg prej 10 miliardë dollarësh deri në vitin 2021, sipas Deutsche Bank, dhe platforma lejon markat të përdorin blerësit përtej web-faqeve të tyre dhe Amazon (AMZN). Instagram thotë se 80% e përdoruesve të aplikacionit ndjekin një biznes. Më shumë se 130 milion përdorues çdo muaj shfetojnë postimet në Instagram për të parë etiketat e produkteve. Më shumë se 20 marka, duke përfshirë Nike (NKE), Adidas, Uniqlo, Warby Parker, Outdoor Voices, Prada, Dior dhe Kylie Cosmetics, po testojnë  veçori të azhurnuara të arkëtimit me Instagram. Këto kompani shpresojnë se opsioni do t’a lehtësojë blerjen përmes Instagram dhe do të rrisë shitjet e tyre jashtë platformës. Kompanitë si Adidas (ADDDF) dhe Burberry (BURBY) gjithashtu thonë se po bashkohen me Instagram për të fituar një aksion më të madh në të ardhmen e blerjeve përmes mediave sociale. “Ne mund të jemi një lëvizës i parë,” tha Maria Culp, zëdhënëse e kompanisë së veshjeve sportive.

Lexo: Ja sa paguhen njerëzit më të famshëm në botë për postimet e sponsorizuara në Instagram

Shenjat paralajmëruese për shitësit me pakicë
Instagram nuk e zbulon tarifën që merr kur blerësit blejnë një produkt jashtë aplikacionit të tij dhe markat kanë qëndruar të mbyllura për rregullimet e tyre financiare. Përkundër optimizmit të Instagramit dhe markave partnere të saj, analistët thonë se ka sfida për shitësit me pakicë që shiten përmes platformës dhe përqafojnë shumë ngushtë Instagramin. Sucharita Kodali, analist në Forrester Research, argumentoi se markat duhet të jenë të kujdesshme të bëhen shumë të varura nga Instagram për shitje. Kjo për faktin se markat nuk kanë aq kontroll mbi klientët e tyre në Instagram sikurse bëjnë në dyqanet e tyre fizike ose në vendet e tregtisë elektronike.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0