Instagram tashmë ka deklaruar se po zgjeron mjetin e tij të tregut për të lidhur markat me krijuesit për partneritete me pagesë ose reklama në 8 vende të reja. Tregjet e reja që do të kenë akses në këtë treg përfshijnë Kanadanë, Australinë, Zelandën e Re, Mbretërinë e Bashkuar, Japoninë, Indinë dhe Brazilin.
Kompania fillimisht filloi testimin e kësaj platforme në SHBA në vitin 2022. Ai tha se që atëherë ka përfshirë “mijëra” krijues dhe marka. Vitin e kaluar, kompania e mediave sociale shtoi veçoritë e API-së për kontaktin me krijuesit dhe strukturimin e raporteve dhe ftoi agjencitë që të përdorin platformën. Meta shtoi se, përveç vënies në dispozicion të platformës për markat në këto tetë vende, do të ftojë edhe markat kineze të eksportit të lidhen me krijues jashtë Kinës.
Pasi krijuesit i bashkohen platformës përmes panelit profesional në aplikacionin Instagram, ata mund të nxjerrin në pah përmbajtjen e tyre dhe të listojnë markat dhe interesat që do të ishin të rëndësishme për ta.
Në treg, Meta ndihmon markat të përputhen me krijuesit përkatës për një fushatë të veçantë marketingu përmes algoritmit të saj të mësimit të makinerive. Kompanitë gjithashtu mund të kërkojnë manualisht për krijues dhe të aplikojnë filtra, në kategoritë e krijuesve dhe të audiencës, dhe përvojën e reklamave për të përmirësuar rezultatet.
Krijuesit do t’i shohin të gjitha kërkesat dhe bisedat me markat e iniciuara përmes tregut në një dosje të re në Instagram të quajtur “Mesazhet e Partneritetit”. Ata gjithashtu mund të shqyrtojnë detajet e fushatës së marketingut brenda aplikacionit.
Rivalët e Instagram si Snap , YouTube dhe TikTok ofrojnë të gjithë funksionalitetin e tregut të krijuesve. Përveç kësaj, disa startup-e po përpiqen të zgjidhin problemin e lidhjes së markave me krijuesit. Catch+Relase i mbështetur nga Accel po i ndihmon markat të zbulojnë më mirë përmbajtjen e liçensuar. Agentio, e cila ka mbledhur 4.25 milionë dollarë në financimin e investimeve fillestare të bashkëdrejtuar nga Craft Ventures dhe AlleyCorp, ka ndërtuar një platformë për të organizuar procesin e YouTubers që shesin lojëra elektronike në videot e tyre. Breaker, i cili ka si investitorë Marc Benioff, a16z/TxO, ish-CEO i Tik Tok Kevin Mayer dhe RGA Ventures, lidh etiketat diskografike dhe artistët me influencuesit për të drejtuar fushata promovuese.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.