iLance.al, platforma e parë freelance në Shqipëri - Business Magazine Albania

iLance.al, platforma e parë freelance në Shqipëri


Platforma iLance.al sjell në Shqipëri për herë të parë një mënyrë tjetër punësimi, ai i freelancer. Pra çdokush që kërkon të punojë përtej punës së tij 9 me 6, tashmë ka mundësinë ta bëjë. Mund të keni dëgjuar për platforma si Fiverr, Upwork, Freelancer.com, të cilat ofrojnë mundësi punësimi si freelancer. Për tregun shqiptar, një opsion është iLance.al.

Platforma është krijuar për të qenë urë lidhëse midis punëdhënësve dhe personave freelance.

Nisma vlerësohet të ketë ardhur pasi ka shumë punëdhënës shqiptarë (biznese, organizata, apo edhe individë), të cilët kërkojnë freelancer për të përfunduar një projekt. Në të njëjtën kohë, nuk mungojnë freelancer shqiptarë.

Në platformën e thjeshtë në përdorim mund të regjistrohet çdokush që ka talent apo aftësi në një fushë të caktuar profesionale apo çdokush që duhet të punësojë një freelancer për të përfunduar projektin. Kategoritë janë të shumta si: përkthime, shkrimi i kontentit, research dhe kërkimet studimore, mësimdhënia online e deri te zhvillimet e programeve apo website-ve. Pra, çdo punë që një individ mund të kryejë online.

Një individ mjafton të regjistrohet duke hapur një llogari në iLance, të specifikojë nëse është Freelancer apo Punëdhënës, dhe mund të nisë menjëherë përdorimin e platformës, pa taksa regjistrimi apo hapa te tjerë burokratikë.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0