IKEA po rishikon modelin e saj të biznesit. Dyqane në qendër të Parisit - Business Magazine Albania

IKEA po rishikon modelin e saj të biznesit. Dyqane në qendër të Parisit


IKEA planifikon të investojë 400 milionë euro në Francë në tre vitet e ardhshme, pasi po ndërton dyqane të reja në qendër të qytetit, ka thënë drejtori ekzekutiv i IKEA-s për Francën, Walter Kadnar.

IKEA, shitësi më i madh i mobiljeve me pakicë në botë, është i njohur për dyqanet e veta të shërbimit të jashtëm të qytetit, por po transformon modelin e saj të biznesit që të kujdeset më shumë për konsumatorët, të cilët mund të porosisin onlinë e të presin pajisjet në shtëpi.

Dyqani i parë është hapur në qendër të Parisit pranë monumenteve historike, një lagje e populluar me turistë.

Hapja vjen ndërsa Parisi po përballet me protesta anti-qeveritare “jelekët e verdhë”, edhe pse aktet e dhunës nga demonstratat  kanë rënë së fundi.

Franca është tregu i tretë më i madh për IKEA-n, pas Gjermanisë dhe SHBA.
Në Francë IKEA punëson rreth 10 mijë veta, ndërsa shitjet u rritën 3% vitin e kaluar.

Që nga  angazhimi i tij si CEO i grupit në vitin 2017, Jesper Brodin ka rritur përpjekjet për të rishikuar modelin e biznesit të IKEA-s, me qëllim të rrisë shitje e-commerce dhe t’u përgjigjet konsumatorëve që nuk kanë më kohë ose makina për të shkuar në qendrat tregtare jashtë qytetit.

Reuters

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0