IKEA po rishikon modelin e saj të biznesit. Dyqane në qendër të Parisit


IKEA planifikon të investojë 400 milionë euro në Francë në tre vitet e ardhshme, pasi po ndërton dyqane të reja në qendër të qytetit, ka thënë drejtori ekzekutiv i IKEA-s për Francën, Walter Kadnar.

IKEA, shitësi më i madh i mobiljeve me pakicë në botë, është i njohur për dyqanet e veta të shërbimit të jashtëm të qytetit, por po transformon modelin e saj të biznesit që të kujdeset më shumë për konsumatorët, të cilët mund të porosisin onlinë e të presin pajisjet në shtëpi.

Dyqani i parë është hapur në qendër të Parisit pranë monumenteve historike, një lagje e populluar me turistë.

Hapja vjen ndërsa Parisi po përballet me protesta anti-qeveritare “jelekët e verdhë”, edhe pse aktet e dhunës nga demonstratat  kanë rënë së fundi.

Franca është tregu i tretë më i madh për IKEA-n, pas Gjermanisë dhe SHBA.
Në Francë IKEA punëson rreth 10 mijë veta, ndërsa shitjet u rritën 3% vitin e kaluar.

Që nga  angazhimi i tij si CEO i grupit në vitin 2017, Jesper Brodin ka rritur përpjekjet për të rishikuar modelin e biznesit të IKEA-s, me qëllim të rrisë shitje e-commerce dhe t’u përgjigjet konsumatorëve që nuk kanë më kohë ose makina për të shkuar në qendrat tregtare jashtë qytetit.

Reuters

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale