Historia e drejtorit menaxhues të McDonald's i cili erdhi në Shqipëri për të investuar në Padel - Business Magazine Albania

Historia e drejtorit menaxhues të McDonald’s i cili erdhi në Shqipëri për të investuar në Padel

Alessandro Pallini është një entuziast sporti me një përvojë të shkëlqyer në menaxhimin e një prej korporatave më të mëdha, McDonald’s. Alessandro erdhi në Shqipëri për të realizuar idenë e tij për një qendër të madhe Padel dhe për të rritur ndërgjegjësimin për këtë sport që nuk njeh moshë. Kjo është historia e tij!

Si lindi ideja për Padel?

8 muaj më parë udhëtova nga Londra në Shqipëri dhe kur erdha për herë të parë në Tiranë vendosa të merresha me sport në qendra të ndryshme sportive, ajo që vura re është se shumë prej tyre nuk po ofronin shërbimet që besoj se janë të nevojshme për rritjen dhe zhvillimin e një sporti, dhomat e zhveshjes nuk ishin shumë të rregullta dhe të pastra, bari ishte i mbyllur, cilësia e fushave nuk ishte shumë e optimizuar, etj.

Vendosa të krijoj një qendër e cila veçonte Padel nga njëra anë, që është sporti me rritjen më të shpejtë të pesë viteve të fundit në mbarë botën, me shumë shërbime të ndryshme që ndonjëherë janë nënvlerësuar, por besoj se janë të rëndësishme për dikë që dëshiron të mësojë një sport si fizioterapistë, nutricionistë, profesionistë, ekipe kompanish etj.

Cila është historia jote, a e ushtron sportin si një profesion apo si një hobi?

Unë jam marrë gjithmonë me sport sepse kam qenë futbollist profesionist, por më pas kam filluar të punoj në industrinë e mikpritjes për 10-12 vjet, kam punuar si drejtor menaxhues në McDonald’s UK, TWG UK, dhe gjithashtu kam qenë pjesë e Blue Magic Group International dhe në thelb ajo që mësova është rëndësia e krijimit të një komuniteti.

Në McDonald’s kam intervistuar njerëz nga mbi 50 vende dhe ky bashkim i kulturës, gjinive të ndryshme dhe prejardhjeve të ndryshme mendoj se është arma më e madhe që ka McDonalds, prandaj dua të përsëris të njëjtin koncept këtu në Shqipëri përmes sportit, për të fituar vëmendje nga mosha të ndryshme, prejardhje të ndryshme, kultura të ndryshme.

Alessandro Pallini

McDonald’s përdor edhe modelin e franshizës, a keni menduar të bëni të njëjtën gjë për vendet e tjera?

E vërtetë, dua të zgjerohem në të gjithë Shqipërinë fillimisht dhe më pas patjetër në Ballkan dhe Kosovë, dhe Malin e Zi. Ne synojmë të hapim 250 fusha Padel në pesë vitet e ardhshme, por definitivisht, objektivi ynë i parë është të zgjerohemi në Tiranë dhe më pas të vazhdojmë në jug, e veri të Shqipërisë. Replikimi i franshizës është pjesë e planit tim të biznesit, por gjithashtu hapja e qendrave të vendosura në zona strategjike është një tjetër pjesë.

Pra, keni punuar për disa vite, dhe keni fituar përvojën e menaxhimit të korporatave të mëdha, më pas vendosët të vini në Shqipëri për të hapur biznesin tuaj, pse Shqipëria?

Dua të jem shumë i sinqertë, unë njoh shumë shqiptarë që kur kam qenë shumë i vogël, sepse Italia është shumë afër Shqipërisë dhe kam pasur gjithmonë marrëdhënie shumë të mira me ta, por nuk e kam eksploruar kurrë Shqipërinë. Gjëja qesharake është se një miku im shumë i ngushtë që nuk e takoj prej 15 vitesh jetonte në Shqipëri dhe është ai që më tërhoqi në këtë qytet.

Kur erdha isha shumë i qetë, shumë mendjehapur për ta vizituar, pashë shumë zhvillim në shumë sektorë, një qytet që po ecën me ritme shumë të shpejta. Nga ana tjetër, pashë që nuk kishte asgjë për sportin, ndaj vendosa ta mbështes.

Ku mendoni se ka mungesë në industrinë e sportit këtu në Shqipëri?

Unë kam jetuar në mbarë botën, në Azi, Europë, Londër, etj., duke udhëtuar pak a shumë nëpër botë, dhe sa herë që udhëtoj në një vend përpiqem ta analizoj atë dhe të krijoj mendimin tim personal për t’u rritur vetë. Krahasuar me çdo vend ku kam qenë në aspektin sportiv besoj se ka ende shumë për të bërë.

Po në lidhje me aspekte të tjera, si e sheh Shqiprinë nga këndvështrimi i një turisti?

Ajo që më pëlqen në Shqipëri është mikpritja, besoj se jam italiane dhe ndoshta ndonjëherë perspektiva italiane mund të jetë e dobishme në marrëdhëniet me të huajt. I kam gjetur shqiptarët shumë mikpritës dhe kam gjetur profesionalizëm te shumë njerëz që kam takuar, të çdo moshe.

Kur flisja me punonjësit e mi, shumë prej tyre ishin më të aftë se unë në shumë sektorë të ndryshëm. Gjithashtu, për sa i përket gjuhëve ju jeni shumë përpara në krahasim me vendet e tjera që kam vizituar. Pastaj sigurisht pamje, peizazh etj., Shqipëria ka shumë për të ofruar, po ashtu edhe klima, kjo përzierje kulturash që po vjen vitet e fundit mendoj se do të jetë e dobishme për Shqipërinë.

Sa i përket aspektit të biznesit, a është e vështirë të bësh biznes në Shqipëri?

Varet nga cili këndvështrim e sheh, sa i përket shpenzimeve në krahasim me Italinë apo Londrën ka më shumë avantazhe, sigurisht që bashkëpunimi me qeverinë dhe me subjektet private është pak më i komplikuar, nga ana administrative Shqipëria ka ende nevojë për punë.

Pra, nuk keni gjetur shumë mbështetje nga qeveria dhe sektori privat?

Po, në përgjithësi nga kushdo. Çështja është që biznesi im është i lidhur me sportin, sporti është një pjesë e rëndësishme e një vendi, për fat të keq unë jam parë si një biznesmen që dëshiron të përfitojë nga një biznes në Shqipëri, kur mendoj se ka gjithmonë një pjesë të biznesit sportiv që është i lidhur ngushtë me rritjen dhe mirëqenien e një vendi.

Prisja pak më shumë persona mendjehapur ndaj kësaj nisme, nuk prisja mbështetje financiare nga qeveria por pak më shumë mirëkuptim për këtë lëvizje të re në të cilën po marrim pjesë. Përveç kësaj, në aspektin e zhvillimit digjital, unë po vij nga Londra, i cili është një qytet me zhvillim të lartë, në një qytet të vogël që po zhvillohet me shpejtësi, por është një sfidë dhe e menaxhueshme.

Në gjashtë muajt e parë të Padel, a e shohin njerëzit Padelin si një gjë të re, një përvojë të re, apo ka patur interes më afatgjatë duke u regjistruar për anëtarësim?

Mendoj se ata janë kuriozë ta provojnë këtë sport të ri, kryesisht vijnë nga sugjerimet e të tjerëve, duke e ditur që miqtë e tyre po e provojnë këtë gjë të re dhe janë kureshtarë. Mesatarisht, njerëzit vijnë 3-4 herë në javë.

Mbyllëm mbi 600 anëtarësi deri më tani dhe 80% janë shqiptarë dhe ky është edhe objektivi im sepse të huajt i kanë qendrat e Padel në vendin e tyre, ndërkohë për shqiptarët është një gjë e re. Pjesa më mbresëlënëse është se 70% e tyre nuk kanë luajtur kurrë më parë sport, kështu që ky është një tjetër tregues i madh, që do të thotë se Padel mund të tërheqë çdo lloj njeriu, çdo gjini, çdo aftësi, çdo moshë pa diferencim. Kjo është arsyeja pse ne kemi parë një rritje shumë të madhe në dy muajt e fundit.

Ne po punojmë shumë për të kuptuar nevojën e klientit dhe po përpiqemi të përmirësohemi çdo ditë në qendrën tonë, me shërbime të caktuara, përmirësime të caktuara në përfitimet e ofruara dhe promovime të ndryshme. Përveç kësaj, unë besoj se Padel është këtu për të qëndruar dhe është këtu për të qenë pjesë e së ardhmes.

Ju përmendët se njerëzit e pasur janë kryesisht ata që vijnë për të luajtur, por cila ka qenë audienca juaj e synuar në fillime?

Besoja se mosha do të ishte 22-35. Tani vërej se mosha mesatare e klientëve të mi është rreth 40 vjeç, madje ka njerëz mbi 50 vjeç që vijnë të luajnë me shumë kënaqësi dhe madje më shumë se një herë në javë. Padel duhet të konsiderohet si sporti që i bën njerëzit të çohen nga divani, është ai sport që nxit adrenalinën dhe ngjall interesin te njerëzit.

Ke të drejtë, por pse jo tenis, pse jo ping pong, volejboll, pse Padel?

Fillimisht, le të fillojmë me historinë e këtij sporti, ky sport u zbulua në vitin 1969, por në 3 vitet e fundit praktikuesit janë rritur me 2 ose 3 mijë përqind. Vetëm në Itali, ne kishim 2000 praktikantë në 2018 dhe kemi 450 000 në 2022, kështu që është një rritje shumë e madhe, është një trend. Përveç kësaj, tenisi ka nevojë për të paktën gjashtë muaj praktikë përpara se të marrë pjesë në një ndeshje, dhe shumë njerëz thjesht ndalojnë, provojnë një herë, dy herë dhe thonë nuk është për mua.

Padel fillon anasjelltas, që në momentin e parë ndjen dëshirën, dëshira vazhdon të rritet, sikur tashmë të jesh profesionist. Është si të luash volejboll në plazh me shokët, është thjesht qef, jo një angazhim. Ju mund të vini në qendër për një orë për të larguar mendjen nga gjithë kaosi, zhurma e qytetit dhe trafiku, për t’u çlodhur dhe për të luajtur për argëtim.

A po planifikoni të bëni kurse për fëmijët për të praktikuar dhe luajtur Padel?

Ne kemi lloje të ndryshme ngjarjesh të planifikuara gjatë gjithë vitit, fokusi është te fëmijët sepse ne gjithmonë fillojmë nga ata, nga kjo mund të kuptojmë nëse ka potencial për t’u rritur. Së dyti, ne duam të rrisim ndërgjegjësimin përmes shkollave, nuk mund të përqendrohemi te të rriturit që mund të udhëtojnë dhe ta provojnë këtë diku tjetër.

Përsa i përket kurseve ofrojmë kurse të ndryshme në bazë të moshës, në bazë të përgatitjes, nivelit etj.

A ka gara ndërkombëtare apo lokale për Padel?

Nuk është ende në Lojërat Olimpike, mungojnë disa shtete, por kemi shumë gara kombëtare në marrëveshje me federata të ndryshme.

Për mbarë botën World Padel Tour është turneu më i rëndësishëm dhe po luhet në shumë qytete të ndryshme në botë. Lojtarët më të mirë janë mbi 35 vjeç. Të gjithë mund të luajnë, kjo është e bukura e këtij sporti.

Deri më tani kemi organizuar 9 turne në nivel lokal. Ishin gjashtë turne ku mund të bashkoheshin të gjithë nga Shqipëria dhe më pas 3 turne për kompani të veçanta. Ne gjithashtu kemi shumë hapësirë ​​ku mund të tërheqim kompanitë në organizimin e aktiviteteve për ekipet e tyre, në organizimin e eventeve, prezantimin e produkteve, etj., në vend që t’i zhvillojnë në një zyrë të mërzitshme, ata mund t’i zhvillojnë në një mjedis më të hapur dhe më interaktiv.

Përsa i përket promovimit të sportit, cila ka qenë qasja juaj?

Ne zgjodhëm kanale të ndryshme marketingu, filluam gjithçka nga mediat sociale, Instagram, TikTok, etj., një mënyrë tjetër ishte promovimi në Youtube, sugjerimet janë gjithashtu shumë të rëndësishme për ne, kështu që po sigurohemi që të kemi komunitete të ndryshme që po përhapin konceptin.

Një pjesë e rëndësishme janë takimet me kompanitë, ajo që kuptuam ishte interesante nga pikëpamja strategjike. Vendosa t’u ofroj mundësinë e vizitës në Qendrën Padel disa kompanive, bazuar në interesin e tyre. Ideja ishte: “Ju nuk e njihni këtë sport të ri në vendin tuaj, eja takohemi, eja vizitoni qendrën time, mund të vij të vizitoj zyrën tuaj dhe të kuptoj se çfarë po bëni dhe të kuptojmë nëse mund të bashkojmë forcat.”

A ishin kompanitë të hapura për këtë?

Po, absolutisht, askush nuk refuzoi, përveç disa kompanive që e dëgjuan idenë vetëm përmes telefonit dhe nuk pranuan të takoheshim dhe besoj se kjo është për shkak se unë ofroja diçka falas. Në ditët e sotme është shumë e vështirë të pranosh dhurata. Në gjashtë muaj kemi mbyllur 20 aktivitete ekipesh të kompanive të ndryshme me mbi 500 persona.

Cili është synimi juaj dy vitet e ardhshme?

Ne kemi plane të ndryshme, por së pari zgjerimi, unë dua të vendosemi në zona të ndryshme strategjike që mund të jenë të dobishme për biznesin, pastaj dua që njerëzit të kenë qasjen e duhur për Padel. Më në fund kjo është një mundësi për t’ju rikthyer aktivitetit sportiv, për të mësuar diçka të re.

Cila do të ishte thirrja juaj për njerëzit që të vijnë të luajnë, cilat do të ishin përfitimet që do të kenë?

Epo para së gjithash është një sport që mund ta luani nga mosha 4 deri në 70 vjeç. Cili është ai sport që mund të luani deri në atë moshë? Lojtarët profesionistë të sporteve të ndryshme dalin në pension kur mbushin 35 vjeç dhe kalojnë në Padel, mund të mos luajnë sporte të tjera sepse u dhemb shpina, gjuri ose mund të kenë lëndime, ndërkohë që Padel është miqësor ndaj lëndimeve, miqësor ndaj moshës, nuk kërkon aftësi fizike, nuk ka rëndësi nëse je i shkurtër nëse je i gjatë. Është një mundësi e shkëlqyer për ata që shkojnë në palestër për të humbur peshë, sepse në vend që të bëni palestër që ndonjëherë mund të jetë e mërzitshme, mund të shkoni të luani Padel, të argëtoheni dhe të humbni peshë.

Ky sport është vërtet për të gjithë dhe është shumë mirë kur vjen diçka e re, është një mundësi e re. Ju pëlqen? Shkëlqyeshëm! E kuptoni? Edhe më mirë. Nëse nuk mund ta kuptoni nuk është problem, kërkoni për mundësi të tjera.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0