Heqja e TVSH-së 6% shqetëson përpunuesit e qumështit. Kompanitë po shqyrtojnë kontrata për blerje të qumështit në Europë - Business Magazine Albania

Heqja e TVSH-së 6% shqetëson përpunuesit e qumështit. Kompanitë po shqyrtojnë kontrata për blerje të qumështit në Europë

qumështit

Propozimet e paketës të re fiskale 2022 po detyrojnë përpunuesit e qumështit të nisin shqyrtimin e kontratave për blerjen e qumështit nga Gjermania dhe vendet e tjera të Europës.

Pak ditë më parë Ministria e Financave dhe Ekonomisë propozoi ndryshimet fiskale në ligjin për TVSH-në, akcizat dhe taksat kombëtare që prekin direkt prodhuesit vendas.

Heqja e TVSH-së të rimbursueshme nga 6% që është aktualisht, u prit me shqetësim nga përpunuesit e qumështit. Kryetari i Shoqatës të Përpunuesve të Qumështit, Luis Ndreka tha se nëse ndryshimet e propozuara miratohen, jo vetëm që do të rriten çmimet e produkteve të bulmetit 25%, por kompanitë do t’i drejtohen tregut europian për blerje të qumështit.

“Lëndët e para për fermerët janë rritur. Heqja e TVSH-së bën diferencë për sektorin dhe do të jemi të detyruar që këtë ngarkesë ta transferojmë te konsumatori. Rritja e çmimeve të paktën deri 25% pritet të ndikojë te rënia e kërkesës, pasi konsumatorët do t’u drejtohen produkteve të importit. Nuk dëshirojmë të rrisim çmimet dhe të ulet konsumi, por jemi të detyruar t’i ndryshojmë çmimet nëse propozimet miratohen, sepse duhet të mbijetojmë. Dhe me situatën e rritjes të çmimeve industria mund ta shtyjë disa muaj, derisa sa qumështi apo produktet e bulmetit të zëvendësohen me ato të importit dhe kryesisht të rajonit”.

Lexoni: Opozita kërkon uljen e TVSH-së në 6%. Tabaku: ndihmon shtresat në nevojë dhe rrit konsumin

Ai theksoi se, “do të detyrohemi të marrim qumësht nga importi. Aktualisht kompania “Lufra” është duke shqyrtuar kontratat për blerje të qumështit në Gjermani, Austri, Bullgari etj, ku çmimi pavarësisht rritjes të kostove nga transporti dhe detyrimeve doganore del më lirë sesa kostoja e qumështit të prodhuar nga fermeri shqiptar. Çmimi i qumështit nga fermat jashtë vendit aktualisht është 32 cent/litri, kurse tek ne është 45 cent/litri.

Rendimenti mesatar i qumështit të prodhuar për krerë është 18 deri në 22 litra. Ndërsa jashtë, një lopë prodhon 35-40 litra qumësht në ditë”, nënvizon z. Ndreka.

Edhe drejtuesi i Qendrës të Eksporteve Shqiptare, Alban Zusi më herët kundërshtoi heqjen e TVSH-së 6% të rimbursuar, pasi rrit kostot e fermerëve. Në relacion qeveria parashikonte se skema e TVSH-së do të zëvendësohet me skema subvencionuese, por deri tani nuk ka skema të reja të prezantuara.

Para vitit 2018 TVSH-ja për blerjen e qumështit nga fermeri kreditohej 20% nga shteti. Me ndryshimet e 1 janarit 2019, skema e TVSH-së subvencionon vetëm 6% në blerje, por kjo konsiderohet e pamjaftueshme nga industrialistët, pasi u ka shtuar kostot. Industria po përballet ndërkohë edhe me rritjen e çmimeve të plastikës, karburantit në tregjet ndërkombëtare dhe të energjisë nga furnizuesit private.

/monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0