Helmi i bletës vret qelizat e kancerit të gjirit - Business Magazine Albania

Helmi i bletës vret qelizat e kancerit të gjirit

Shkencëtarët australianë deklarojnë se është zbuluar se helmi i bletëve shkatërron qelizat agresive të kancerit të gjirit. Helmi – i cili në përbërje ‘melittin’ – u përdor kundër dy lloje kanceri të vështira për t’u trajtuar.

Zbulimi është përshkruar si “fantastik”, por shkencëtarët paralajmërojnë se duhen prova të mëtejshme. Kanceri i gjirit është kanceri më i përhapur që prek gratë në të gjithë botën. Edhe pse ka mijëra përbërës kimikë që mund të luftojnë qelizat kancerogjene në një mjedis laboratorik, shkencëtarët thonë se jo të gjitha mund të prodhohen si trajtim për njerëzit.

LEXO: Bashkim Ziberi, shkencëtari pjesë e ekipit që po evoluon luftën ndaj kancerit

Helmi i bletës është zbuluar më parë të ketë veti anti-kancer pasi në studimin e fundit u zbulua se qelizat kancerogjene shkatërrohen brenda një ore, me dëmtime minimale në qelizat e tjera. Studiuesit gjithashtu zbuluan se përbërja e ‘melittinit’ ishte e efektshme në ndalimin e rritjes për qelizat  kancerogjene dhe edhe pse prodhohet nga bleta mund të prodhohet sintetikisht.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0