Hakerët janë duke marrë në shenjë 1.5 miliardë përdorues të Gmail - Business Magazine Albania

Hakerët janë duke marrë në shenjë 1.5 miliardë përdorues të Gmail


Janë 1.5 miliardë njerëz që e përdorin Gmailin e Google dhe shërbimet e Kalendarit. Dhe tani, një studiues i sigurisë thotë se ata janë të gjithë në rrezik të bien viktimë e një mashtrimi të ri.

Në një deklaratë të kësaj jave, Kasperski tha se ka analizuar Google Calendar dhe Gmail dhe ka gjetur se përdoruesit po marrin njoftime të padëshiruara për një link me një URL phishing. Ata që klikojnë në këtë link, dërgohen në një faqe me qëllime jo të mira, ku nëse i hedh të dhënat e kartës së kreditit, mund të të vidhen.

Sipas Kasperski, problemi qëndron në një opsion në Google Calendar dhe Gmail që lejon hakerët të krijojnë një ngjarje kalendarike dhe pastaj përdoruesit automatikisht të marrin një njoftim për të.

Por, ajo që është më interesante për këtë manovër, sipas raportit, është se hakerët nuk po përdorin emaile tradicionale për ta kryer punën e tyre.

“Scam kalendar” është një intrigë shumë efektive, pasi shumica e njerëzve janë mësuar të marrin mesazhe spam nga emaile ose aplikacione të dërguara”, tha Maria Vergelis, hulumtuese e sigurisë në Kasperski. “Por, kjo nuk mund të ndodhë kur bëhet fjalë për aplikacionin e Kalendarit, i cili qëllimin kryesor e ka për të organizuar informacionet në vend që t’i transferojë ato”.

Vergelis vazhdoi të thotë se çdo skemë e thjeshtë bëhet më e përpunuar dhe më e komplikuar me kalimin e kohës.

Në shumicën e rasteve, përdoruesit që klikuan linkun, panë një mundësi për të fituar një “çmim” në qoftë se ata japin të dhënat e tyre të kreditit në faqe. Kur kjo ndodhi, i vetmi “çmim” ishte numri i vjedhur i kartës së kreditit.

Çfarë mund të bësh për t’u mbrojtur?

Është një ide e mirë që të jeni të kujdesshëm dhe t’i informoni punonjësit tuaj për gabimet sa më parë që të jetë e mundur.

Gjërat e para në fillim. Mbani në mend se nuk duhet të klikoni në linqet që ju janë dërguar nga një burim i panjohur ose nga dikush që krijon një ftesë në kalendarin tuaj pa dijeninë tuaj. Është gjithmonë një gjë e mirë të jesh skeptik rreth kërcënimeve me të cilat përballemi.

Së dyti, sigurohuni që kurrë mos t’i ndani informatat tuaja personale në një faqe nëse nuk e dini se çfarë është dhe nëse nuk mund ta verifikoni se është e vërtetë. Megjithëse nuk mund të jeni gjithnjë 100 për qind i sigurt, bëni më të mirën tuaj për të mos hequr të dhëna në faqe të dyshimtë.

Së fundi, dhe ndoshta më e rëndësishmja, fikni funksionin që automatikisht shton ftesa kalendarike në kalendarin tuaj të Google. Kjo menjëherë do t’i ndalojë hakerat që t’ju marrin në shenjë.

Për ta bërë këtë, shkoni te Kalendari juaj dhe zgjidhni ikonën gear në krye.
Zgjidhni Cilësimet e ngjarjes dhe klikoni “Jo, shfaq vetëm ftesat për të cilat unë jam përgjigjur” nën menunë zbritëse.

Në fund të fundit, Kasperski tha se mashtrimi është i lehtë për t’u shmangur, në saj të preferencave të Google.

Pra, gjërat e para së pari – fikni atë funksion të add-automatically. Pastaj sigurohuni që punonjësve tuaj t’u jepni një informacion mbi sigurinë.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0