Google po mendon një ndryshim radikal në motorin e kërkimit të tij dhe është një lajm shumë i keq për bizneset - Business Magazine Albania

Google po mendon një ndryshim radikal në motorin e kërkimit të tij dhe është një lajm shumë i keq për bizneset

NGA JASON ATEN

Motori i kërkimit i Google është ndoshta produkti teknologjik më me ndikim i 25 viteve të fundit. Miliarda njerëz përdorin internetin çdo ditë për të komunikuar, për të gjetur informacione, për të blerë, për të studiuar ose për të punuar dhe për shumicën e këtyre gjërave, ata fillojnë me Google Search.

Me një fjalë, i gjithë interneti është i organizuar rreth motorit të kërkimit të Google. Çdo faqe interneti është krijuar për t’u përpjekur të bindë Google që t’i dërgojë asaj trafik, Ka një mori njerëzish që përpiqen të kuptojnë se si kompania po ndryshon algoritmin e saj të renditjes për të ndihmuar faqet e internetit të renditen më lart në kërkimet në Google.

Tani, Google po përgatitet të bëjë një ndryshim rrënjësor në kërkim dhe është një lajm shumë i keq për pothuajse çdo biznes me një faqe internet.

Përveçse është një pjesë kaq e rëndësishme e internetit, Google Search është platforma më e madhe e reklamave në botë. Tremujorin e kaluar, Google fitoi pothuajse 70 miliardë dollarë dhe shumica e tyre (55 miliardë dollarë) erdhi nga reklamat e kërkimit.

Shumica e atyre të ardhurave nga reklamat e kërkimit vijnë nga lidhjet në krye të faqes së rezultateve të kërkimit, ato të shënuara me “Ads”. Kur e mendoni, shitja e reklamave për gjëra që njerëzit po kërkojnë është ndoshta ideja më e mirë e biznesit të të gjitha kohërave. Njerëzit po ju tregojnë atë që kërkojnë dhe ju mund të grumbulloni para nga bizneset që dëshirojnë t’i vendosin faqet e tyre të internetit në.krye të rezultateve.

Sigurisht, për biznesin, është një mjet i jashtëzakonshëm marketingu. Gjëja më e vështirë për marketingun e një produkti është gjetja e njerëzve që mund të blejnë çfarëdo që po përpiqeni të shisni. Google bën të mundur që të synojë njerëzit që janë në kërkim të sendit që ju shisni, gjë që është një përdorim shumë më efikas dhe efektiv i buxhetit të marketingut të një biznesi të vogël.

Lexo: Bëhuni një menaxher më i mirë duke vrojtuar njerëzit

Por, çka nëse pjesa e sipërme e faqes së rezultateve të kërkimit nuk është më një seri lidhjesh blu? Po sikur, siç tregoi Google të mërkurën, gjëja e parë që njerëzit shohin kur shkruajnë diçka në kërkimin e Google është një A.I interactive,  seksioni që gjeneron një përgjigje bazuar në të gjithë informacionin që gjen?

Sigurisht, Google thotë se do të shfaqë ende lidhje tradicionale poshtë atij seksioni, por njerëzit nuk lëvizin poshtë rezultateve të para të search. Gjithashtu, duke ndërvepruar me një A.I, versioni i chat-it të Google, është shumë më tërheqës sesa lëvizja nëpër dhjetëra ose qindra lidhje në faqet e internetit – shumë prej të cilave ekzistojnë vetëm si spam SEO.

Kjo është arsyeja pse Google ka qenë shumë më i kujdesshëm në nxjerrjen e Bard, A.I chat. Google nuk mund ta përballojë këtë gabim, për sa i përket reputacionit të tij (robotët e bisedës A.I. priren të kenë një marrëdhënie mjaft të lirshme me të vërtetën), dhe modelit të tij të biznesit.

Nga ana tjetër, vetë  Google mund të rrëzojë biznesin tuaj të reklamave përmes kërkimit. Ky është në fakt një mësim i fuqishëm për çdo biznes. Ndonjëherë mënyra e vetme për të mbrojtur biznesin tuaj është të jeni ai që e sulmon atë.

Kjo, natyrisht, kërkon aftësinë për të parë se kur gjëja e re mund të vërë në rrezik biznesin tuaj kryesor dhe të jeni të gatshëm të bëni ndryshime, edhe kur ato ndryshime mund të nënkuptojnë uljen e një produkti ose shërbimi fitimprurës. Kjo vlen edhe për bizneset e vogla që do të ndërpriten nga ndryshimet në Google Search. Nuk është plotësisht e qartë se si A.I. do të ndryshojë mënyrën se si ne ndërveprojmë me informacionin në internet, por nuk ka pasur kurrë një kohë më të rëndësishme për ta marrë seriozisht praninë tuaj në internet.

INC

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0