Google Play ka pasur dyfishin e aplikacioneve të shkarkuara se App Store

Google Play ka pasur dyfishin e aplikacioneve të shkarkuara se App Store


Google Play ka pasur globalisht dy herë më shumë shkarkime aplikacionesh se Apple App Store, sipas statistikave të vitit 2015 të kompanisë App Annie.

Në përgjithësi, raporti thotë, Google Play ka pasur shkarkime rreth 200 milionë (Android) kundrejt 100 milionë (iOS) gjatë vitit 2015, kryesisht të nxitura nga rritja e tregjeve Android në zhvillim. Brazili, India, Indonezia, Turqia dhe Meksika llogariten për gjysmën e shkarkimeve në Android.

Ndërkohë që rritja mbresëlënëse në përdorues mund të jetë një lajm i mirë për biznesin e reklamave të Google, një rritje kaq e madhe përdoruesish padyshim që është joshës për personat dhe kompanitë reklamuese.

App Annie 2

App Annie thotë se rritja App Store së të ardhurave është ndikuar kryesisht nga përdoruesit në Kinë, SHBA dhe Japonia, të kontabilitetit për gati 90 për qind të rritjes.

App Annie thotë se rritja e të ardhurave në App Store është ndikuar kryesisht nga përdoruesit në Kinë, SHBA dhe Japoni, duke numëruar kështu gati 90 për qind të rritjes.

Të Ngjashme:  Android 6.0 Marshmallow vjen javës tjetër

Google është ende duke luftuar për të shkundur dominimin e Apple-it në disa tregje. Për shembull,në Mbretërinë e Bashkuar,shkarkimet në iOS dhe të ardhurat, e vendosin Anglinë në vendin e katërt në nivel global për Apple, por kontributi i Mbretërisë së Bashkuar në Google Play nuk kap dot as top 10-shen.

Disa të dhëna të tjera që dalin në pah në raport tregon një rritje të numrit të aplikacioneve Apple Watch nga 3.000 në Prill në 14.000 në Dhjetor, dhe rritja e të ardhurave globale sa i përket shërbimit muzikor të Apple ishte 2.2 herë më e lartë në 2015 se sa në 2014-ën.

Së fundi, dhe potencialisht më shqetësuese për të gjithë të interesuarit veçanërisht në çështjet e privatësisë online, raporti thotë se 5 top aplikacionet që kanë përdorues aktivë më të madh mujor janë në pronësi të Google ose Facebook, duke përmendur këtu se 11 për qind e botës përdorin Messenger si aplikacion të ndarë nga Facebook, dhe nuk është aspak e habitshme.

Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0