Google dhuron para dhe ndihmë ekspertësh për të luftuar virusin "Zika" - Business Magazine Albania

Google dhuron para dhe ndihmë ekspertësh për të luftuar virusin “Zika”

~4 minuta lexim


Përhapja e virusit Zika u shpall Emergjencë e Shëndetit Publik nga Organizata Botërore e Shëndetit (WHO) në shkurt. Edhe pse virusi i cili transmetohet nëpërmjet mushkonjave nuk shkakton simptoma në pjesën më të madhe të rasteve, atij i atribuohet numri në rritje i një defekti fatal në lindje i njohur si mikrocefalia.

Tani, Google është në partneritet me UNICEF, duke dhënë fonde, mjete dhe ndihma në njerëz për të ndihmuar luftën ndaj sëmundjes.

Në një postim blogu ditën e sotme, kompania anonçon se do të dhurojë për UNICEF 1 milionë $ grante për të ndihmuar përpjekjet e tyre kundër përhapjes së këtij virusi. Google ka gjithashtu edhe inxhinierët e saj që ndihmojnë UNICEF “të analizojë të dhënat për të përcaktuar sesi të lokalizojë dhe të paraprijë virusin.” Kompania po jep një fond shtesë prej 500,000$ për UNICEF dhe Organizatën Panamerikane të Shëndetit për të mbështetur punën e punonjësve të saj në terren.

Zika_search

UNICEF do t’i përdorë fondet për të rritur ndërgjegjësimin, për të reduktuar popullimin e mushkonjave, për të mbrojtur zhvillimin e vaksinave, dhe për të ndihmuar në parandalimin e transmetimit të virusit. Organizata pret të ndihmojë 200 milionë njerëz të prekur ose vulnerabël për t’u prekur në Amerikën Latine.

Google përveç alokimit të fondeve, po ndihmon në rritjen e ndërgjegjësimit publik dhe të njohurive për virusin Zika në mënyrë direkte, duke përfshirë informacione shtesë rreth virusit globalisht, në 16 gjuhë. Duke kërkuar për “virusin Zika” në Google do t’ju dalë një vështrim i përgjithshëm mbi virusin, informacion mbi simptomay dhe Sinjalet e Shëndetit Publik.

Në postimin e vet, Google pretendon se përhapja e Zikës ka çuar në rritjen prej 3000% të interesit për kërkimin e tij në rang global që nga Nëntori.

 

/Publikuar nga Mashable.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos ndalo së mësuari, sepse jeta nuk ndalon së të mësuari.”
— Brian Tracy
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0