Google anulon planet për të zhdukur cookie-t për reklamuesit - Business Magazine Albania

Google anulon planet për të zhdukur cookie-t për reklamuesit

Google

Pas vitesh vonese, Google thotë se nuk do të anulojë dhe zëvendësojë më cookie-t e palëve të treta, një praktikë e përdorur prej kohësh nga reklamuesit, për shfletuesin e saj të internetit Chrome.

Cookies janë pjesë të vogla kodi që faqet e internetit i dorëzojnë shfletuesit të një vizitori dhe qëndrojnë aty teksa personi viziton site-e të tjera. Praktika ka nxitur pjesën më të madhe të ekosistemit të reklamave dixhitale, duke ofruar aftësinë për të gjurmuar përdoruesit nëpër site të shumta për të synuar reklamat.

Në vitin 2020, Google tha se do t’i jepte fund mbështetjes për ato cookie deri në fillim të vitit 2022, pasi të kuptonte se si të adresonte nevojat e përdoruesve, botuesve dhe reklamuesve dhe të krijonte mjete për të lehtësuar zgjidhjet. Për ta bërë këtë, Google nisi iniciativën e saj “Privacy Sandbox” për të gjetur një zgjidhje që mbron privatësinë e përdoruesit dhe lejon që përmbajtja të mbetet lirisht e disponueshme në web të hapur.

Lexo edhe: Google është afër realizimit të blerjes më të madhe ndonjëherë!

 

Në një postim në blog të hënën, kompania tha se kishte marrë reagime, si nga reklamuesit ashtu edhe nga rregullatorët, që informuan vendimin e saj të fundit për të anuluar planin për të hequr cookies në shfletuesin e saj. Kompania tha se përmes testimit, kuptoi se tranzicioni kërkon “punë të rëndësishme nga shumë pjesëmarrës” dhe do të ndikonte te botuesit, reklamuesit dhe pothuajse këdo që përfshihet në reklamat në internet.

“Në vend që të zhvlerësojmë cookie-t e palëve të treta, ne do të prezantonim një përvojë të re në Chrome që i lejon njerëzit të bëjnë një zgjedhje të informuar që zbatohet në të gjithë shfletimin e tyre të internetit dhe ata do të jenë në gjendje ta rregullojnë atë zgjedhje në çdo kohë,” shkroi Anthony Chavez, zëvendëskryeministri i Privacy Sandbox. “Ne jemi duke diskutuar këtë rrugë të re me rregullatorët dhe do të angazhohemi me industrinë ndërsa e hapim këtë.”

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0