Google anulon planet për të zhdukur cookie-t për reklamuesit - Business Magazine Albania

Google anulon planet për të zhdukur cookie-t për reklamuesit

Google

Pas vitesh vonese, Google thotë se nuk do të anulojë dhe zëvendësojë më cookie-t e palëve të treta, një praktikë e përdorur prej kohësh nga reklamuesit, për shfletuesin e saj të internetit Chrome.

Cookies janë pjesë të vogla kodi që faqet e internetit i dorëzojnë shfletuesit të një vizitori dhe qëndrojnë aty teksa personi viziton site-e të tjera. Praktika ka nxitur pjesën më të madhe të ekosistemit të reklamave dixhitale, duke ofruar aftësinë për të gjurmuar përdoruesit nëpër site të shumta për të synuar reklamat.

Në vitin 2020, Google tha se do t’i jepte fund mbështetjes për ato cookie deri në fillim të vitit 2022, pasi të kuptonte se si të adresonte nevojat e përdoruesve, botuesve dhe reklamuesve dhe të krijonte mjete për të lehtësuar zgjidhjet. Për ta bërë këtë, Google nisi iniciativën e saj “Privacy Sandbox” për të gjetur një zgjidhje që mbron privatësinë e përdoruesit dhe lejon që përmbajtja të mbetet lirisht e disponueshme në web të hapur.

Lexo edhe: Google është afër realizimit të blerjes më të madhe ndonjëherë!

 

Në një postim në blog të hënën, kompania tha se kishte marrë reagime, si nga reklamuesit ashtu edhe nga rregullatorët, që informuan vendimin e saj të fundit për të anuluar planin për të hequr cookies në shfletuesin e saj. Kompania tha se përmes testimit, kuptoi se tranzicioni kërkon “punë të rëndësishme nga shumë pjesëmarrës” dhe do të ndikonte te botuesit, reklamuesit dhe pothuajse këdo që përfshihet në reklamat në internet.

“Në vend që të zhvlerësojmë cookie-t e palëve të treta, ne do të prezantonim një përvojë të re në Chrome që i lejon njerëzit të bëjnë një zgjedhje të informuar që zbatohet në të gjithë shfletimin e tyre të internetit dhe ata do të jenë në gjendje ta rregullojnë atë zgjedhje në çdo kohë,” shkroi Anthony Chavez, zëvendëskryeministri i Privacy Sandbox. “Ne jemi duke diskutuar këtë rrugë të re me rregullatorët dhe do të angazhohemi me industrinë ndërsa e hapim këtë.”

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0