Google AdWords - Si mund të përdoret për të sjellë më shumë vizitorë në website-in tuaj? - Business Magazine Albania

Google AdWords – Si mund të përdoret për të sjellë më shumë vizitorë në website-in tuaj?


Blerësit e makinave sot bëjnë vetëm dy vizita në dyqane, gjatë kërkimit për makinën e ëndrrave të tyre. Kjo për arsye se njerëzit në ditët e sotme kërkojnë online modele dhe çmime të ndryshme, si dhe marrin këshilla në kohë reale përpara se të vizitojnë një dyqan fizik. Kompania Nissan UK e pa këtë si një mundësi dhe e transformoi strategjinë e saj të marketingut, duke përdorur Google AdWords për të çuar përpara biznesin. Duke përdorur të dhënat e marra nga vizitat në dyqane, ata mundën të shohin se cilat fushata dhe fjalë kyçe të kërkimit po nxisnin njerëzit drejt markës së tyre.

Blerja e një makine të re është një nga vendimet më të rëndësishme. Është si një zbulim më vete. Në fillim të këtij udhëtimi, njerëzit kërkojnë. Ata shkojnë të blejnë duke patur një ide të qartë të makinës që duan.

Ne e dimë që tani njerëzit kanë më shumë besim në kërkimet online, por ata akoma drejtohen tek shitësit për një mendim të dytë.

Ajo që AdWords bën të mundur është që të jemi në vendin e duhur. Ne tashmë jemi në gjendje të gjurmojmë blerjet e konsumatorëve tanë.

Lexoni: Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?

Gjëja më e rëndësishme është gjetja e personave të duhur në momentin e duhur.

Në pajisjet celulare kemi parë një konvertim prej 6.04% nga klikime në vizita në dyqane dhe një kthim nga investimi (ROI) prej 25 paundësh. Nëse punon me AdWords, mund të analizosh se cilat janë ato fjalë kyçe që po i nxisin njerëzit drejt blerjeve.

Kjo është mundësia e kompanisë për të realizuar shitje sa më të suksesshme.

Klientët kalojnë në disa faza para se të finalizojnë blerjen. Është me të vërtetë e rëndësishme që sapo ata të shkojnë në dyqan, ne t’u japim pikërisht atë që u nevojitet.

Lexoni: Eksperienca e të blerit të makinave

Për herë të parë, kjo na ka dhënë një lidhje të prekshme midis kërkimeve online dhe atyre në dyqane fizike dhe e gjitha kjo falë Google AdWords.

Tani jemi në gjendje të zbulojmë se nëse dikush na ka kërkuar online dhe më pas ka ardhur për të blerë një makinë në dyqan.

Ju mund të përdorni reklamimin online për të sjellë përdoruesit e targetuar në website-in tuaj, por së pari duhet të kuptoni bazën e Google AdWords. Në trajnimin e organizuar në datat 26 – 28 Shtator nga kompania Mindset 3 Consulting, ju do të mësoni në lidhje me reklamimin PPC (pay-per-click) dhe më pas t’i përdorni këto njohuri për të promovuar online produktet dhe shërbimet tuaja. Për më shumë informacion ju lutem vizitoni: http://www.mindset3consulting.com/training/

https://www.youtube.com/watch?v=Xl8_qgaNl_E

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0