Google AdWords - Si mund të përdoret për të sjellë më shumë vizitorë në website-in tuaj? - Business Magazine Albania

Google AdWords – Si mund të përdoret për të sjellë më shumë vizitorë në website-in tuaj?


Blerësit e makinave sot bëjnë vetëm dy vizita në dyqane, gjatë kërkimit për makinën e ëndrrave të tyre. Kjo për arsye se njerëzit në ditët e sotme kërkojnë online modele dhe çmime të ndryshme, si dhe marrin këshilla në kohë reale përpara se të vizitojnë një dyqan fizik. Kompania Nissan UK e pa këtë si një mundësi dhe e transformoi strategjinë e saj të marketingut, duke përdorur Google AdWords për të çuar përpara biznesin. Duke përdorur të dhënat e marra nga vizitat në dyqane, ata mundën të shohin se cilat fushata dhe fjalë kyçe të kërkimit po nxisnin njerëzit drejt markës së tyre.

Blerja e një makine të re është një nga vendimet më të rëndësishme. Është si një zbulim më vete. Në fillim të këtij udhëtimi, njerëzit kërkojnë. Ata shkojnë të blejnë duke patur një ide të qartë të makinës që duan.

Ne e dimë që tani njerëzit kanë më shumë besim në kërkimet online, por ata akoma drejtohen tek shitësit për një mendim të dytë.

Ajo që AdWords bën të mundur është që të jemi në vendin e duhur. Ne tashmë jemi në gjendje të gjurmojmë blerjet e konsumatorëve tanë.

Lexoni: Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?

Gjëja më e rëndësishme është gjetja e personave të duhur në momentin e duhur.

Në pajisjet celulare kemi parë një konvertim prej 6.04% nga klikime në vizita në dyqane dhe një kthim nga investimi (ROI) prej 25 paundësh. Nëse punon me AdWords, mund të analizosh se cilat janë ato fjalë kyçe që po i nxisin njerëzit drejt blerjeve.

Kjo është mundësia e kompanisë për të realizuar shitje sa më të suksesshme.

Klientët kalojnë në disa faza para se të finalizojnë blerjen. Është me të vërtetë e rëndësishme që sapo ata të shkojnë në dyqan, ne t’u japim pikërisht atë që u nevojitet.

Lexoni: Eksperienca e të blerit të makinave

Për herë të parë, kjo na ka dhënë një lidhje të prekshme midis kërkimeve online dhe atyre në dyqane fizike dhe e gjitha kjo falë Google AdWords.

Tani jemi në gjendje të zbulojmë se nëse dikush na ka kërkuar online dhe më pas ka ardhur për të blerë një makinë në dyqan.

Ju mund të përdorni reklamimin online për të sjellë përdoruesit e targetuar në website-in tuaj, por së pari duhet të kuptoni bazën e Google AdWords. Në trajnimin e organizuar në datat 26 – 28 Shtator nga kompania Mindset 3 Consulting, ju do të mësoni në lidhje me reklamimin PPC (pay-per-click) dhe më pas t’i përdorni këto njohuri për të promovuar online produktet dhe shërbimet tuaja. Për më shumë informacion ju lutem vizitoni: http://www.mindset3consulting.com/training/

https://www.youtube.com/watch?v=Xl8_qgaNl_E

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0