Google AdWords – Si mund të përdoret për të sjellë më shumë vizitorë në website-in tuaj?


Blerësit e makinave sot bëjnë vetëm dy vizita në dyqane, gjatë kërkimit për makinën e ëndrrave të tyre. Kjo për arsye se njerëzit në ditët e sotme kërkojnë online modele dhe çmime të ndryshme, si dhe marrin këshilla në kohë reale përpara se të vizitojnë një dyqan fizik. Kompania Nissan UK e pa këtë si një mundësi dhe e transformoi strategjinë e saj të marketingut, duke përdorur Google AdWords për të çuar përpara biznesin. Duke përdorur të dhënat e marra nga vizitat në dyqane, ata mundën të shohin se cilat fushata dhe fjalë kyçe të kërkimit po nxisnin njerëzit drejt markës së tyre.

Blerja e një makine të re është një nga vendimet më të rëndësishme. Është si një zbulim më vete. Në fillim të këtij udhëtimi, njerëzit kërkojnë. Ata shkojnë të blejnë duke patur një ide të qartë të makinës që duan.

Ne e dimë që tani njerëzit kanë më shumë besim në kërkimet online, por ata akoma drejtohen tek shitësit për një mendim të dytë.

Ajo që AdWords bën të mundur është që të jemi në vendin e duhur. Ne tashmë jemi në gjendje të gjurmojmë blerjet e konsumatorëve tanë.

Lexoni: Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?

Gjëja më e rëndësishme është gjetja e personave të duhur në momentin e duhur.

Në pajisjet celulare kemi parë një konvertim prej 6.04% nga klikime në vizita në dyqane dhe një kthim nga investimi (ROI) prej 25 paundësh. Nëse punon me AdWords, mund të analizosh se cilat janë ato fjalë kyçe që po i nxisin njerëzit drejt blerjeve.

Kjo është mundësia e kompanisë për të realizuar shitje sa më të suksesshme.

Klientët kalojnë në disa faza para se të finalizojnë blerjen. Është me të vërtetë e rëndësishme që sapo ata të shkojnë në dyqan, ne t’u japim pikërisht atë që u nevojitet.

Lexoni: Eksperienca e të blerit të makinave

Për herë të parë, kjo na ka dhënë një lidhje të prekshme midis kërkimeve online dhe atyre në dyqane fizike dhe e gjitha kjo falë Google AdWords.

Tani jemi në gjendje të zbulojmë se nëse dikush na ka kërkuar online dhe më pas ka ardhur për të blerë një makinë në dyqan.

Ju mund të përdorni reklamimin online për të sjellë përdoruesit e targetuar në website-in tuaj, por së pari duhet të kuptoni bazën e Google AdWords. Në trajnimin e organizuar në datat 26 – 28 Shtator nga kompania Mindset 3 Consulting, ju do të mësoni në lidhje me reklamimin PPC (pay-per-click) dhe më pas t’i përdorni këto njohuri për të promovuar online produktet dhe shërbimet tuaja. Për më shumë informacion ju lutem vizitoni: http://www.mindset3consulting.com/training/

https://www.youtube.com/watch?v=Xl8_qgaNl_E

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale