Fushata e NIKE ‘Dream Crazy’ fiton në festivalin e Kanës çmimin 'Creative Effectiveness' - Business Magazine Albania

Fushata e NIKE ‘Dream Crazy’ fiton në festivalin e Kanës çmimin ‘Creative Effectiveness’

NIKE

Fushata e Nike me Colin Kaepernick, ende po merr çmime edhe pas më shumë se dy vjet debutimi. E ashtuquajtura përpjekje ‘Dream Crazy’ nga Wieden + Kennedy Portland fitoi Çmimin e Madh të ‘Creative Effectiveness’ në Cannes Lions Live 2021, për impaktin e madh që pati në publik.

Sipas studimit, fushata polarizuese ndihmoi në rritjen e shitjeve 31% dhe gjenerimin e vlerës së markës me 6 miliardë dollarë, ndërsa çmimi i aksioneve të Nike u rrit.

Pse ka rëndësi?

Nga kjo fushatë pritej të tregohej se si duket të jesh i guximshëm, të zgjedhësh një anë në betejën shumë reale dhe të ashpër për barazinë racore në SHBA dhe pikërisht ky qëllim i markës u kuptua mjaft mirë në çdo bisedë që bëhej. Ju nuk mund t’i kënaqni të gjithë, por Nike e kuptoi në anën e kujt të qëndronte – atë të atletëve të saj dhe klientëve të rinj, të ndryshëm.

Detajet

  • Fushata, e cila nisi në vitin 2019 mes një atmosfere të ndezur politike, pa që gjiganti i veshjeve sportive gjeti një këndvështrim të ri për vetë-sigurimin e motos së tij ‘Just Do It’ për 30 vjetorin e linjës.
  • Kjo u shpreh dhe u përball nga lojtari i futbollit amerikan Colin Kaepernick, i cili arriti famën ndërkombëtare pas protestës së tij ndaj brutalitetit të policisë që ndikoi në simbolikën e lëvizjes moderne për barazinë racore.
  • Fushata filloi me një tweet nga Kaepernick, përpara se Nike të lançonte një spot dy-minutësh gjatë hapjes së sezonit të NFL, duke inkurajuar një brez të ri atletësh që të ‘ëndërronin çmendurisht’ duke manifestur faktin që shumë atletë pavarësisht pamundësive të tyre fizike kishin bërë ndryshimin me dedikimin dhe punën e madhe në sportet e tyre.

Mund të ndiqni videon më poshtë:

Lexoni gjithashtu: Nike i nxit njerëzit kundër racizmit në reklamën e re

/warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0