Fushata e NIKE ‘Dream Crazy’ fiton në festivalin e Kanës çmimin 'Creative Effectiveness' - Business Magazine Albania

Fushata e NIKE ‘Dream Crazy’ fiton në festivalin e Kanës çmimin ‘Creative Effectiveness’

NIKE

Fushata e Nike me Colin Kaepernick, ende po merr çmime edhe pas më shumë se dy vjet debutimi. E ashtuquajtura përpjekje ‘Dream Crazy’ nga Wieden + Kennedy Portland fitoi Çmimin e Madh të ‘Creative Effectiveness’ në Cannes Lions Live 2021, për impaktin e madh që pati në publik.

Sipas studimit, fushata polarizuese ndihmoi në rritjen e shitjeve 31% dhe gjenerimin e vlerës së markës me 6 miliardë dollarë, ndërsa çmimi i aksioneve të Nike u rrit.

Pse ka rëndësi?

Nga kjo fushatë pritej të tregohej se si duket të jesh i guximshëm, të zgjedhësh një anë në betejën shumë reale dhe të ashpër për barazinë racore në SHBA dhe pikërisht ky qëllim i markës u kuptua mjaft mirë në çdo bisedë që bëhej. Ju nuk mund t’i kënaqni të gjithë, por Nike e kuptoi në anën e kujt të qëndronte – atë të atletëve të saj dhe klientëve të rinj, të ndryshëm.

Detajet

  • Fushata, e cila nisi në vitin 2019 mes një atmosfere të ndezur politike, pa që gjiganti i veshjeve sportive gjeti një këndvështrim të ri për vetë-sigurimin e motos së tij ‘Just Do It’ për 30 vjetorin e linjës.
  • Kjo u shpreh dhe u përball nga lojtari i futbollit amerikan Colin Kaepernick, i cili arriti famën ndërkombëtare pas protestës së tij ndaj brutalitetit të policisë që ndikoi në simbolikën e lëvizjes moderne për barazinë racore.
  • Fushata filloi me një tweet nga Kaepernick, përpara se Nike të lançonte një spot dy-minutësh gjatë hapjes së sezonit të NFL, duke inkurajuar një brez të ri atletësh që të ‘ëndërronin çmendurisht’ duke manifestur faktin që shumë atletë pavarësisht pamundësive të tyre fizike kishin bërë ndryshimin me dedikimin dhe punën e madhe në sportet e tyre.

Mund të ndiqni videon më poshtë:

Lexoni gjithashtu: Nike i nxit njerëzit kundër racizmit në reklamën e re

/warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0