Fundi i një epoke/ Apple mbyll linjën e prodhimit të Ipod - Business Magazine Albania

Fundi i një epoke/ Apple mbyll linjën e prodhimit të Ipod

iPod-i i Apple, një pajisje inovatore që përmbysi industrinë e muzikës dhe elektronikës më shumë se dy dekada më parë, nuk ekziston më. Kompania njoftoi se do të ndërpresë prodhimin e iPod Touch, një linjë produkti që doli për herë të parë në shitje në tetor 2001. Modeli me ekran me prekje, i cili u lançua në vitin 2007, do të qëndrojë në shitje derisa të mbarojnë furnizimet.

Apple lëshoi ​​dhjetëra versione të iPod gjatë viteve, por produkti u venit gradualisht nga pajisjet e tjera, veçanërisht iPhone. Kjo bëri që kompania të fillonte heqjen graduale të modeleve në 2014. Në atë kohë, kompania ndaloi së prodhuari iPod klasik, një version me një rrotë klikimi dhe ekran të vogël që ishte më i ngjashëm me versionin origjinal. Në vitin 2017, Apple ndaloi së prodhuari edhe paisjet më të vogla të linjës, iPod Nano dhe iPod Shuffle.

Lexo edhe: Apple fitoi miliarda duke hequr karikuesin dhe kufjet nga kutitë e iPhone

iPod Touch – i njohur si një alternativë më e lirë e iPhone – u mbajt për disa vite të tjera. Pajisja u përditësua për herë të fundit në vitin 2019 dhe kushtoi 199 dollarë. Krahasoni atë me iPhone-in më të lirë në portofolin e Apple: SE, i cili kushton 429 dollarë.

Por me kaq shumë mënyra të tjera për të marrë muzikë, Apple nuk e sheh më produktin si të nevojshëm.

“Ne kemi integruar një përvojë të jashtëzakonshme muzikore në të gjitha produktet tona, nga iPhone te Apple Watch tek HomePod mini dhe në Mac, iPad dhe Apple TV,” tha Greg Joswiak, nënkryetari i lartë i Apple për marketingun në mbarë botën.

I prezantuar nga Steve Jobs, iPod-i u vlerësua se ndihmoi për ta kthyer Apple nga një kompani pothuajse të falimentuar në një gjigant prej 3 trilionë dollarësh. iPod vendosi skenën për zhvillimin e iPhone, iPad dhe AirPods – produkte që tani përbëjnë pjesën më të madhe të të ardhurave të Apple.

Bloomberg 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0