Frazat që ju bëjnë të dukeni pa përvojë - Business Magazine Albania

Frazat që ju bëjnë të dukeni pa përvojë

Komunikimi është baza ku dallohet profesionalizmi. Këtu janë disa fjalë dhe fraza të përdorura që do t’iu bëjnë menjëherë të dukeni të papërvojë.

1. “Nuk e di.”
Sigurisht që nuk keni nevojë t’i keni të gjitha përgjigjet gjatë gjithë kohës. Asnjëri prej nesh nuk e bën. Por duke iu përgjigjur pyetjeve të kolegëve tuaj me “Nuk e di” dhe një vështrim i zbrazët mund t’ju bëjë të dukeni sikur nuk jeni gati për punën.
2. “Duhet të pyes shefin tim”.
Nuk ka rëndësi se në çfarë niveli jeni në karrierën tuaj, ka disa gjëra që do t’ju duhet për të ngjitur shkallët. (Edhe CEO-t duhet t’i kërkojnë bordit miratimin për çështje të rëndësishme!) Por kjo nuk do të thotë që ju duhet të përfundoni çdo bisedë duke u bërë të ditur të tjerëve se nuk jeni ju ai që mund të marrë vendimin përfundimtar.
3. “A është në rregull?”
Kjo frazë shfaqet në hapin tjetër kur në të vërtetë jeni duke drejtuar diçka nga shefi juaj ose duke paraqitur planin tuaj për të bërë diçka. Ju dëshironi (ose keni nevojë) për miratimin e tyre, por nuk doni të dukeni sikur nuk e keni idenë nëse rekomandimi juaj është i mirë apo jo.
lexo: Sa energji harxhon truri i njeriut?
4. “Unë jam [titulli i punës së nivelit të ri].”
Këtu është një sekret – nëse keni një titull pune jo shumë mbresëlënës (dhe ne të gjithë i kemi pasur), nuk keni pse t’ia transmetoni atë kujtdo me të cilin punoni, veçanërisht nëse jeni duke kontaktuar klientët e mundshëm ose partnerë që janë më lart se ju.
5. “Shumë”, “në mënyrë qesharake”,”jashtëzakonisht”.
Është e rëndësishme për të hequr ndajfoljet e panevojshme nga gjuha juaj, jo vetëm sepse ne të gjithë duam e-mail më të shkurtër, por edhe sepse këto fjalë shtesë priren të shtojnë emocione në atë që duhet të jetë i drejtpërdrejtë, i bazuar në fakte.
6. “Përshëndetje, unë jam ‘filani’.”
Në një mjedis social, është shumë mirë (në fakt, e pritshme) që ju të prezantoni veten vetëm me emrin e parë. Por në një mjedis profesional ose rrjeti, mund t’ju bëjë të tingëlloni të pasigurt për veten tuaj. Në vend të kësaj, ju mund të provoni “Unë jam Filan Fisteku nga ekipi i marketingut.”
7. “Unë” dhe “unë”.
Hulumtimet kanë zbuluar se njerëzit me status më të lartë e përdorin më pak fjalën “Unë”. Shkrimtarja e The Muze, Aja Frost, thotë : “Zvogëlimi i përdorimit të fjalës ‘unë’ mund t’i bëjë njerëzit t’ju shohin si më të fuqishëm dhe më të sigurtë. Fraza si “Unë mendoj” dhe “Unë ndjej” – ia ul vlerën asaj që po thoni dhe ju bën të tingëlloni më pak të sigurt për veten tuaj.
8. “Unë jam në dispozicion në çdo kohë të përshtatshme për ju.”
Vërtet, po ju? Nëse personi me të cilin do të dëshironit të takoni ju shkruante përsëri dhe tha se ora 5:30 e mëngjesit të së martës ishte e përshtatshme, jam i sigurt se nuk do të jeni dakord. (Dhe edhe nëse nuk e keni bërë, do të dukeni sikur nuk keni asgjë duke ndodhur në jetën tuaj profesionale apo personale.)
9. “Shpresoj të dëgjoj nga ju së shpejti!”
Përfundimi i email-eve tuaja duke shpresuar dhe duke u lutur që do të dëgjoni nga marrësi juaj, ju bën të duket sikur mendoni se ka një shans të mirë që nuk do ta bëni këtë, gjë që mund të nënkuptojë se nuk mendoni se ju ose mesazhi juaj janë të rëndësishëm. themuse

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0