Frazat që ju bëjnë të dukeni pa përvojë - Business Magazine Albania

Frazat që ju bëjnë të dukeni pa përvojë

Komunikimi është baza ku dallohet profesionalizmi. Këtu janë disa fjalë dhe fraza të përdorura që do t’iu bëjnë menjëherë të dukeni të papërvojë.

1. “Nuk e di.”
Sigurisht që nuk keni nevojë t’i keni të gjitha përgjigjet gjatë gjithë kohës. Asnjëri prej nesh nuk e bën. Por duke iu përgjigjur pyetjeve të kolegëve tuaj me “Nuk e di” dhe një vështrim i zbrazët mund t’ju bëjë të dukeni sikur nuk jeni gati për punën.
2. “Duhet të pyes shefin tim”.
Nuk ka rëndësi se në çfarë niveli jeni në karrierën tuaj, ka disa gjëra që do t’ju duhet për të ngjitur shkallët. (Edhe CEO-t duhet t’i kërkojnë bordit miratimin për çështje të rëndësishme!) Por kjo nuk do të thotë që ju duhet të përfundoni çdo bisedë duke u bërë të ditur të tjerëve se nuk jeni ju ai që mund të marrë vendimin përfundimtar.
3. “A është në rregull?”
Kjo frazë shfaqet në hapin tjetër kur në të vërtetë jeni duke drejtuar diçka nga shefi juaj ose duke paraqitur planin tuaj për të bërë diçka. Ju dëshironi (ose keni nevojë) për miratimin e tyre, por nuk doni të dukeni sikur nuk e keni idenë nëse rekomandimi juaj është i mirë apo jo.
lexo: Sa energji harxhon truri i njeriut?
4. “Unë jam [titulli i punës së nivelit të ri].”
Këtu është një sekret – nëse keni një titull pune jo shumë mbresëlënës (dhe ne të gjithë i kemi pasur), nuk keni pse t’ia transmetoni atë kujtdo me të cilin punoni, veçanërisht nëse jeni duke kontaktuar klientët e mundshëm ose partnerë që janë më lart se ju.
5. “Shumë”, “në mënyrë qesharake”,”jashtëzakonisht”.
Është e rëndësishme për të hequr ndajfoljet e panevojshme nga gjuha juaj, jo vetëm sepse ne të gjithë duam e-mail më të shkurtër, por edhe sepse këto fjalë shtesë priren të shtojnë emocione në atë që duhet të jetë i drejtpërdrejtë, i bazuar në fakte.
6. “Përshëndetje, unë jam ‘filani’.”
Në një mjedis social, është shumë mirë (në fakt, e pritshme) që ju të prezantoni veten vetëm me emrin e parë. Por në një mjedis profesional ose rrjeti, mund t’ju bëjë të tingëlloni të pasigurt për veten tuaj. Në vend të kësaj, ju mund të provoni “Unë jam Filan Fisteku nga ekipi i marketingut.”
7. “Unë” dhe “unë”.
Hulumtimet kanë zbuluar se njerëzit me status më të lartë e përdorin më pak fjalën “Unë”. Shkrimtarja e The Muze, Aja Frost, thotë : “Zvogëlimi i përdorimit të fjalës ‘unë’ mund t’i bëjë njerëzit t’ju shohin si më të fuqishëm dhe më të sigurtë. Fraza si “Unë mendoj” dhe “Unë ndjej” – ia ul vlerën asaj që po thoni dhe ju bën të tingëlloni më pak të sigurt për veten tuaj.
8. “Unë jam në dispozicion në çdo kohë të përshtatshme për ju.”
Vërtet, po ju? Nëse personi me të cilin do të dëshironit të takoni ju shkruante përsëri dhe tha se ora 5:30 e mëngjesit të së martës ishte e përshtatshme, jam i sigurt se nuk do të jeni dakord. (Dhe edhe nëse nuk e keni bërë, do të dukeni sikur nuk keni asgjë duke ndodhur në jetën tuaj profesionale apo personale.)
9. “Shpresoj të dëgjoj nga ju së shpejti!”
Përfundimi i email-eve tuaja duke shpresuar dhe duke u lutur që do të dëgjoni nga marrësi juaj, ju bën të duket sikur mendoni se ka një shans të mirë që nuk do ta bëni këtë, gjë që mund të nënkuptojë se nuk mendoni se ju ose mesazhi juaj janë të rëndësishëm. themuse

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0