Franca gjobit Google, ka abuzuar me fuqinë e saj të reklamave - Business Magazine Albania

Franca gjobit Google, ka abuzuar me fuqinë e saj të reklamave

reklamat
~4 minuta lexim

Google është gjobitur 220 milionë € nga rregullatorët francezë të konkurrencës për abuzimin e dominimit të saj në tregun e reklamave në internet në një vend ku po përpiqet të ribalancojë marrëdhëniet midis gjigantëve të teknologjisë dhe botuesve dixhitalë.

Marrëveshja me autoritetin francez të konkurrencës, i cili zbuloi se Google favorizoi padrejtësisht mjetet e veta për blerjen dhe shitjen e reklamave në internet ndaj atyre të rivalëve, shënon herën e parë që kompania nga Silicon Valley ka rënë dakord të bëjë ndryshime në praktikat e saj si rezultat i hetimit .

Në një postim, Google tha se do të bënte ndryshime në Ad Manager, platformën e tij të përdorur nga botuesit e mëdhenj dhe do të ndryshonte mënyrën se si funksiononte me shkëmbimin e tij AdX, ku hapësira për reklama në internet është në ankand. Rregullatori francez tha që Ad Manager ndau informacione mbi çmimet për rivalët për t’i dhënë AdX një avantazh mbi platformat e tjera të ankandit.

“Ne kemi rënë dakord për një sërë angazhimesh për ta bërë më të lehtë për botuesit që të përdorin të dhënat dhe të përdorin mjetet tona me teknologji të tjera reklamash”, tha Google, i cili nuk synon të apelojë kundër vendimit. “Ne do të testojmë dhe zhvillojmë këto ndryshime gjatë muajve të ardhshëm para se t’i nxjerrim ato më gjerësisht, duke përfshirë disa globalisht.”

Lexoni: Amazon, Google, Facebook nën shënjestër: Ministrat e G7-s arrijnë marrëveshje historike për taksën ndaj korporatave

Rregullatori francez tha se vendimi i tij mund të hapte rrugën për botuesit që ndiheshin të pafavorshëm për të kërkuar dëmshpërblim nga Google.

Çështja filloi me një ankesë në 2019 nga News Corp – botues i Times, Sun dhe Wall Street Journal, gazeta franceze Le Figaro dhe Groupe Rossel e Belgjikës. Le Figaro u tërhoq nga çështja në nëntor të vitit të kaluar.

Në shkurt, News Corp arriti një marrëveshje globale për lajmet me Google.

“Ne nuk kemi qenë të përfshirë në çështjen e Francës që kur kemi nënshkruar marrëveshjen tonë me Google në Shkurt,” tha një zëdhënës i News Corp. “Por mbetemi të kënaqur nga përparimi i partneritetit tonë global dhe shpresojmë që të kemi një marrëdhënie të gjatë dhe të frytshme në vitet në vazhdim.”

Ministri francez i Financave, Bruno Le Maire, e mirëpriti vendimin, i cili mund të ndihmojë në ribalancimin e fuqisë që kanë gjigantët e teknologjisë në reklamat.

“Praktikat e vendosura nga Google për të favorizuar teknologjitë e veta të reklamimit kanë prekur grupet e shtypit, modeli i biznesit i të cilave varet shumë nga të ardhurat e reklamave,” tha ai. “Këto janë praktika serioze dhe ato janë sanksionuar në mënyrë të drejtë.”

Google ka një histori të shkeljes së rregullave europiane të reklamimit. Në 2019, kompania u gjobit me 1.5 miliardë euro nga BE për bllokimin e reklamuesve rivalë të kërkimit në internet. Në vitin 2018, autoriteti i konkurrencës së BE gjobiti kompaninë me një rekord prej 4.3 miliardë eurosh për përdorimin e sistemit të saj operativ Android për të bllokuar rivalët. Një vit më parë, Google mori një gjobë prej 2.4 miliardë eurosh që pengonte shfaqjen e faqeve krahasuese të blerjeve në internet.

/theguardian

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0