Festivali i Inovacionit, përgatit kompanitë shqiptare si të tërheqin investitorë potencialë

Festivali i Inovacionit, përgatit kompanitë shqiptare si të tërheqin investitorë potencialë


Festivali i Inovacionit po afron, ndaj puna ka nisur më herët për trajnimin e kompanive dhe startup-eve pjesëmarrëse. Në ambientet e Dhomës së Tregtisë u zhvillua trajnimi “Pitching Made Easy”, drejtuar nga Erkens Gjini, themelues i InoSpace Tirana një platformë online për sipërmarrësit që duan të zhvillojnë idenë e tyre të biznesit.

Në trajnim u njohëm me disa nga kompanitë që i janë bashkuar festivalit dhe njihen si kompanitë më inovative të vendit tonë si Easy Pay, Pana – Storytelling Furniture, Gati.al, KreatX, etj,.

Pitching, të dish të flasësh e të prezantosh idenë tënde, me të gjitha parametrat e saj, brenda një minutazhi të caktuar. Një histori që përcillet me një grafikë të lartë, pa shumë fjalë dhe emocione për biznesin tënd, dhe pa harruar numrat financiarë që  ndikojnë në tërheqjen e investitorëve.

A janë të aftë kompanitë dhe startup-et shqiptare të zhvillojnë një pitching të pëlqyeshëm?! Sipas Z.Gjini, para tre viteve kjo ishte diçka e pa dëgjuar ndonjëherë, ndërsa sot është rritur mjaftueshëm niveli i prezantimeve. Sot kompanitë bëhen pjesë e trajnimeve duke përfaqësuar veten e tyre.

“Mjafton 1 orë punë për të arritur rafinimin e çdo detaji që nevojitet për një pitching të suksesshëm,” thotë ai. “Duhet praktikuar dhe i duhet dhënë rëndësia e nevojshme, që çdo kompani të sigurojë mundësi fantastike shitjeje.”

Prej gjashtë vitesh e pranishme në tregun shqiptar, së fundmi një nga bizneset fituese në konkursin Biznese të Gjelbërta, Pana – Storytelling është një nga kompanitë që ka zgjedhur t’i bashkohet Festivalit të Inovacionit.

“Evente të tilla i ndihmojnë kompanitë për vizibilitet dhe njohjen me investitorë të mundshëm, për të cilën dhe ne kemi interes,” shprehet Pezana Rexha, themeluese dhe CEO e Pana.

Çdo pjesëmarrje është një marketing i mirë për bizneset, por synimi i Panës është të mos mbetet me kaq. “Kohën dhe mundin e shpenzuar, kërkoj që ta kthej në një feedback më të madh sesa thjesht dukje”, vazhdon ajo.

Përsa i përket Festivalit të Inovacionit, Pana vlerëson mundësitë e bashkëpunimit B2B dhe mundësinë për të zhvilluar më tej gamën e produkteve me investitorë të interesuar.

Lexo: Shtator, Festivali i Inovacionit në Tiranë. I pari i këtij lloji në rajonin e Ballkanit

Platforma Gati.al edhe pse në hapat e saj të parë, guxon të provojë dhe të bëhet pjesë e një eventi të rëndësishëm si Festivali i Inovacionit. Mundësi promovimi dhe kontakte me investitorë të ndryshëm janë jo vetëm kryefjala, por magneti që ka tërhequr të gjitha bizneset inovatore në vendin tonë.

“Festivali i Inovacionit, besoj se do të na ndihmojë për një network dhe audiencë më të madhe për aplikacionin,” thotë Julian Demeti, themelues dhe CEO i Gati.al dhe njëkohësisht fitues i çmimit ICT Mobility of The Year 2018. “Gjithashtu jemi të hapur për investitorë apo dhe bashkëpunëtorë që mund të na bashkohen gjatë rrugës.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0