Falë Samsung, tani mund të flisni me frigoriferin

Falë Samsung, tani mund të flisni me frigoriferin


Duket se televizorit po i humbet kuptimi. Tani netët e vetmuara do ti kaloni me… frigoriferin.

Samsung gjithmonë përpiqet për t’i shtuar sa më shumë opsione produkteve të tij. Dhe këtë herë zgjodhi frigoriferin.

Gjigandi i teknologjisë njoftoi sot në CES një version të ri të frigoriferit inteligjent, që tani përfshin komanda zanore, altoparlant AKG dhe shumë opsione që çdo frigorifer do të donte të kishte.

Frigoriferi përdor asistenten Bixby dhe ju mund ta komandoni atë me anë të zërit tuaj.

Ndoshta mund t’ju duket e çuditshme, por ju mund ti kërkoni Bixby të luaj një video nga kamera e tij e lidhur me internetin, ose të ndezë dritat e shtëpisë. Ekrani i frigoriferit e bën më të lehtë përdorimin e paisjeve inteligjente.

Frigoriferi Family Hub gjithashtu programon orarin e vakteve tuaja dhe ju sugjeron receta të ndryshme për një dietë sa më të mië. Përveç se mund t’i flisni ju dhe mund të argëtoheni me të, duke dëgjuar muzikën tuaj të preferuar, duke parë fotot, kujtimet tuaja e shumë më shumë.

Ky është frigoriferi ideal të cilin nuk do ta doni vetëm në verë, por edhe në dimër.

/Mashable

https://www.youtube.com/watch?v=qlq1y_ndZgo

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0