Facebook po zhvillon algoritme të reja që mund të gjurmojnë gjithçka që ju bëni - Business Magazine Albania

Facebook po zhvillon algoritme të reja që mund të gjurmojnë gjithçka që ju bëni

algoritme

Imagjinoni një botë ku një nga pajisjet tuaja mund të gjurmojë gjithçka që bëni në jetën tuaj të përditshme. Ajo mund të shohë, dëgjojë dhe mbajë mend gjithçka për ju dhe të kujtojë atë informacion kur është e nevojshme. Ky lloj inovacioni është i shkëlqyeshëm dhe mund të bëjë mrekulli për pajisjet si syzet e realitetit të shtuar (AR) që mund të bëjnë të gjitha sa më sipër. Por është gjithashtu shumë e frikshme. Shtoni këtu edhe Facebook dhe niveli i frikës arrin maksimumin. Për vite me radhë, Facebook ka qenë në qendër të skandaleve të ndryshme të përqëndruara rreth privatësisë dhe sigurisë së përdoruesit. Ky i fundit vjen si ekspozim rreth asaj që Facebook di për toksicitetin e aplikacioneve të tij dhe sesi algoritmet e tij mund të favorizojnë përmbajtje të dëmshme për të nxitur ndërveprimet.

Duke e pasur atë kompani të zhvillojë inteligjencën artificiale (AI) që mund të shohë dhe dëgjojë gjërat përreth jush dhe pastaj të kujtojë gjithçka nuk tingëllon shumë e sigurtë. Por teknologjia është gjithsesi interesante. Kjo sepse IA mund të synojë një lloj produkti tjetër nga rrjetet sociale të Facebook. Këto janë syzet AR që kompania po zhvillon për të ardhmen.

Lexoni: Facebook shpall thirrjen në BE: Na duhen 10 mijë punonjës për të krijuar ‘botën e re virtuale’

Algoritmet e syzeve AR të Facebook

Facebook prezantoi projektin Ego4D. Iniciativa IA “synon të zgjidhë sfidat kërkimore rreth perceptimit egocentrik”. Facebook dëshiron të zhvillojë algoritme që lejojnë IA të ndërveprojë me botën ashtu siç bëjnë njerëzit. IA do të mësonte gjithçka nga një këndvështrim video i personit. Ky është lloji i perspektivës që IA do të kishte për botën nëse është pjesë e syzeve AR.

Mendoni për përvojat AR që keni parë në filmat Marvel që përfshijnë Tony Stark. Iron Man ndërvepron me një inteligjencë inteligjente që është në kokën e tij. Algoritmet mund të shohin dhe dëgjojnë gjithçka që ai bën. Dhe ata mund të projektojnë informacion virtual që Iron Man mund ta shohë menjëherë kur bashkëvepron me pajisjet. Kjo është në thelb ajo që Facebook dëshiron që të bëjnë algoritmet e tij.

Facebook dëshiron që inteligjenca artificiale të përdorë syzet IA për të kujtuar ngjarjet në të kaluarën, për të parashikuar atë që përdoruesi mund të dëshirojë të bëjë, për të zbuluar sesi ndërvepron përdoruesi me objektet e jetës reale dhe për të kujtuar gjërat e thëna në të kaluarën:

  • Kujtesa episodike: Çfarë ndodhi kur? (p.sh., “Ku i lashë çelësat e mi?”)
  • Parashikimi: Çfarë ka të ngjarë të bëj më pas? (p.sh., “Prisni, ju tashmë keni shtuar kripë në këtë recetë”)
  • Manipulimi i duarve dhe objekteve: Çfarë po bëj? (p.sh., “Më mëso si të luaj në daulle”)
  • Diarizimi audio-vizual: Kush tha çfarë kur? (p.sh., “Cila ishte tema kryesore gjatë orës së mësimit?”)
  • Ndërveprimi social: Kush po bashkëvepron me kë? (p.sh., “Më ndihmo të dëgjoj më mirë personin që flet me mua në këtë restorant të zhurmshëm”)

Implikimet e privatësisë janë masive

Që një algoritëm i tillë në Facebook të ketë sukses, IA do të kishte nevojë për qasje në gjithçka që bëni ndërsa mbani syzet AR. Do të duhet të regjistrojë video, përfshirë njerëz të tjerë, të përpunojë audio dhe të ruajë shumë e shumë të dhëna. Pra, implikimet e privatësisë këtu janë të jashtëzakonshme. Facebook nuk duhet vetëm të zhvillojë këtë përvojë të mahnitshme të Inteligjencës Artificiale. Duhet të bindë përdoruesit që t’i besojnë të gjitha të dhënat syzeve AR.

Facebook gjithashtu nuk thotë asgjë nëse ky algoritëm do të mbledhë të dhëna për qëllime reklamimi. Kjo do të thotë se, për fat të keq, privatësia nuk është pjesë e këtyre algoritmeve të avancuara të Facebook.

/bgr

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #27 - Nëntor 2021

Miq, lexues të BusinessMag,

Ky numër i ri revistës vjen në një sezon të nxehtë plot me zhvillime interesante në botën e startupeve. Jam i sigurt që secili nga ju është i ngarkuar shumë më tepër se në çdo periudhë tjetër në përpjekjet për të çuar gjërat përpara, ndaj ju falenderoj që po gjeni kohën për të lexuar këto rreshta. 

Dikush më pyeti sot, sa optimist je për të ardhmen? U përgjigja pa menduar, se kjo nuk është pyetje për një sipërmarrës. Ne optimizmin e kemi në gjak, pasi është stimuli kryesor që çon përpara iniciativat e çuditshme që ndërmarrim, shpesh pa u menduar gjatë! 

Këtë optimizëm përpiqemi ta sjellim në faqet në vazhdim nëpërmjet intervistave me personazhe të njohur dhe të panjohur, të cilët me punën e tyre të përditshme ndikojnë në jetën e mijëra njerëzve përreth. 

Me punën që bëjnë, me historitë që rrëfejnë mbi sfidat e ndryshme, mes dështimesh dhe suksesesh ata/ato frymëzojnë, motivojnë duke përshkruar maratonat vetjake drejt suksesit; pavarësisht pengesave, duke kaluar nga dështimi në dështim, por pa humbur entuziazmin (siç thotë dhe Churchill). 

Njihuni …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0