Facebook Home vleresohet me nje yll nga 44% e perdoruesve ne Google Play - Business Magazine Albania

Facebook Home vleresohet me nje yll nga 44% e perdoruesve ne Google Play


Mesa duket perdoruesit e Android nuk jane te kenaqur me aplikacionin e fundit Facebook Home. Vetem nje dite pas lançimit, 44% e perdoruesve e kane vleresuar ate me nje yll, ndersa 19.4% i kane dhene vleresimin maksimal (5 yje). Ne total, te gjitha keto japin nje vleresim te pergjithshem prej 2.5 yjesh.
 
Deri diten e diel ne mbremje, vleresimi ishte ulur ne 2.4 yje. Nje nga arsyet kryesore pse perdoruesit po e refuzojne Facebook Home eshte impakti qe sjell ky aplikacion ne telefonin e tyre. Duke e instaluar, behemi te varur nga Facebook-u duke marre gjate gjithe kohes njoftime dhe te reja nga rrjeti social.
 
Per me teper, perdoruesit po ankohen edhe per menyren se si eshte ndertuar aplikacioni, me shume pak mundesi personalizimi. Nga ana tjeter, ka edhe perdorues te cilet mezi e kane pritur lançimin e aplikacionit duke dhene keshtu edhe vleresimet e tyre me te larta per te. Ata jane pergjithesisht perdorues qe punojne per nje kohe te gjate ne Facebook gjate dites, apo edhe thjesht ata qe jane te obsesionuar pas rrjetit. (PCWorld Albanian)

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0