Evropa dëshiron të dërgojë qendra të të dhënave në hapësirë ​, studimi thotë se është e mundur! - Business Magazine Albania

Evropa dëshiron të dërgojë qendra të të dhënave në hapësirë ​, studimi thotë se është e mundur!

Qendër të dhënash

Rritja e inteligjencës artificiale po rrit kërkesën për qendrat e të dhënave për të mbajtur ritmin me sektorin në rritje të teknologjisë  dhe po e shtyn Evropën të eksplorojë opsionet hapësinore për ruajtjen dixhitale, në një përpjekje për të reduktuar nevojën e saj për objekte të uritura për energji në terren.

Reja e avancuar e hapësirës për emetimin neto evropiane dhe sovranitetin e të dhënave, një studim 16-mujor që eksploroi fizibilitetin e lëshimit të qendrave të të dhënave në orbitë, ka ardhur në një përfundim “shumë inkurajues”, sipas Damien Dumestier, menaxher i projektit.

Studimi ASCEND prej 2 milionë eurosh (2.1 milionë dollarë), i koordinuar nga Thales Alenia Space në emër të Komisionit Evropian, pretendon se qendrat e të dhënave të bazuara në hapësirë ​​janë teknikisht, ekonomikisht dhe mjedisore të realizueshme.

“Ideja është që të heqim një pjesë të kërkesës për energji për qendrat e të dhënave dhe t’i dërgojmë ato në hapësirë ​​në mënyrë që të përfitojmë nga energjia e pafund, që është energjia diellore,” tha Dumestier.

“Cunami i të dhënave”

Qendrat e të dhënave janë thelbësore për të mbajtur ritmin me dixhitalizimin, por gjithashtu kërkojnë sasi të konsiderueshme të energjisë elektrike dhe ujit për të fuqizuar dhe për të ftohur serverët e tyre. Konsumi i përgjithshëm global i energjisë elektrike nga qendrat e të dhënave mund të arrijë më shumë se 1,000 teravat-orë në vitin 2026, kjo është afërsisht e barabartë me konsumin e energjisë elektrike të Japonisë, sipas Agjencisë Ndërkombëtare të Energjisë. “Industria do të goditet nga një “valë cunami të dhënash”, tha Merima Dzanic, drejtuese e strategjisë dhe operacioneve në Shoqatën Daneze të Industrisë së Qendrës së të Dhënave.

“Qendrat e të dhënave të AI kanë nevojë për rreth tre herë më shumë energji sesa një qendër tradicionale e të dhënave dhe ky është një problem jo vetëm nga ana e energjisë, por edhe nga ana e konsumit. Kërkohet një qasje krejtësisht e ndryshme për mënyrën se si ne ndërtojmë, projektojmë dhe operojmë qendrat e të dhënave”, shtoi ajo.

Objektet që studimi eksploroi duke u nisur në hapësirë ​​do të orbitonin në një lartësi prej rreth 1,400 kilometrash (869.9 milje) – rreth tre herë sa lartësia e Stacionit Ndërkombëtar të Hapësirës. Dumestier shpjegoi se ASCEND do të synojë të vendosë 13 blloqe ndërtimi të qendrave të të dhënave hapësinore me një kapacitet total prej 10 megavat në vitin 2036, në mënyrë që të arrijë pikën fillestare për komercializimin e shërbimit cloud. Çdo bllok ndërtimi, me një sipërfaqe prej 6,300 metrash katrorë, përfshin kapacitetin për shërbimin e qendrës së tij të të dhënave dhe lëshohet brenda një automjeti hapësinor. Për të pasur një ndikim të rëndësishëm në konsumin e energjisë në sektorin dixhital, objektivi është që të vendosen 1300 blloqe ndërtimi deri në vitin 2050 për të arritur 1 gigavat , sipas Dumestier.

ASCEND nuk është i vetmi studim që shqyrton potencialin për qendrat e të dhënave orbitale. Microsoft, e cila ka provuar më parë përdorimin e një qendre të dhënash nënujore që ishte pozicionuar 117 këmbë thellë në fund të detit, po bashkëpunon me kompani të tilla si Loft Orbital për të eksploruar sfidat në ekzekutimin e AI dhe llogaritjen në hapësirë.

“Puna e tij është thelbësore për inovacionin dhe për të “hapur bazat për zgjidhjet e ardhshme të menaxhimit të të dhënave në hapësirë”, tha një zëdhënës i Microsoft.

ASCEND është një mënyrë përmes së cilës BE kërkon të fitojë një avantazh konkurrues brenda ekosistemit të AI, ku blloku aktualisht është duke mbetur prapa SHBA-së dhe Kinës.

Studiuesit e ASCEND janë në bisedime me Agjencinë Ndërkombëtare të Hapësirës për fazën tjetër, e cila përfshin konsolidimin e të gjitha të dhënave që ata kanë mbledhur dhe punën për zhvillimin e një lëshuesi të ngritjes së rëndë.

“Ne duam të sigurojmë sovranitetin e të dhënave për Evropën, por ky lloj projekti mund të përfitojë vende të tjera. Ne po e shtyjmë shumë sepse mund të themi se është një projekt premtues. Mund të jetë një flamurtar për zhvillimin e hapësirës në Evropë”, tha Dumestier.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0