Epoka e Dorëheqjeve/ Kompanitë duhet të kuptojnë, se brezi post-pandemik po ndryshon termin “sukses” - Business Magazine Albania

Epoka e Dorëheqjeve/ Kompanitë duhet të kuptojnë, se brezi post-pandemik po ndryshon termin “sukses”

Është quajtur epoka e “Dorëheqjes së Madhe” dhe “Zgjimi i Madh”. Termat po përdoren për të përshkruar një fenomen global në të cilin, ndërsa fillojmë të dalim nga pandemia, një numër rekord njerëzish po lënë punën e tyre. Vetëm në prill, largimet arritën në katër milionë punëtorë amerikanë, ose 2.7 për qind të fuqisë punëtore, shkalla më e lartë që nga viti 2000.

Siç e thoshte një titull i Wall Street Journal, “Harroje të kthehen në zyrë — Njerëzit thjesht po largohen nga puna. ” Ekspertët parashikojnë një tjetër “valë dorëheqjesh”;

Siç shkroi Kevin Roose në një artikull të Neë York Times me titullin “Mirë se vini në ekonominë e YOLO”: “Për një numër në rritje njerëzish me jastëkë financiarë dhe aftësi të kërkuara, frika dhe ankthi i vitit të kaluar po i lënë vendin një lloji të ri guximi profesional.

Është e qartë se njerëzit po rivlerësojnë opsionet e tyre dhe shumica e tregimeve përmendin djegien si një nga arsyet më të mëdha. Dhe kjo nuk është çudi. Një studim nga Asana i 13,000 punonjësve të njohurive në tetë vende zbuloi se 71 për qind kishin përjetuar djegie vitin e kaluar.

Lexo edhe: Këta punonjës lanë punën e tyre me frikë, por gjetën punë më të mira. Ja se çfarë zbuluan ata

Djegia emocionale, sado e thellë dhe e përhapur, nuk e shpjegon plotësisht fenomenin. Ajo që bëri pandemia ishte që na dha kohë — shumë kohë — për të menduar për atë që ne vërtet vlerësojmë dhe vendin e punës në jetën tonë. Ne kemi pasur kohë për të reflektuar mbi atë që na bën vërtet të lulëzojmë dhe cilat pjesë të jetëve tona pandemike duam të marrim me vete në të ardhmen tonë pas pandemisë dhe cilat pjesë duam të lëmë pas.

Që do të thotë, ka diçka më të thellë në zemër të këtij zgjimi të madh: një ripërcaktim kolektiv i suksesit. Kur kaq shumë pjesë të jetës sonë u shkëputën nga bota e jashtme – gjë që ishte e vërtetë pavarësisht nëse ishim me fat që të ishim në gjendje të punonim në shtëpi apo jo – ne gjithashtu u bëmë më pak të lidhur me përkufizimin botëror të suksesit. Gjithnjë e më shumë njerëz kanë kuptuar se përkufizimi i vetes me CV-të tona dhe ndjekja e një ideje suksesi bazuar vetëm në sa para fiton dhe statusi që ke, nuk është e qëndrueshme. Është si të ulemi në një stol me dy këmbë — herët a vonë do të biem. Ajo që po shohim është një zhvendosje e jetesës bazuar në një përkufizim më përmbushës, të brendshëm dhe më të qëndrueshëm të suksesit që i shton statusit dhe parasë, metrikën e tretë, atë të mirëqenies — që përfshin elasticitetin dhe aftësinë për të përdorur paqen tonë të brendshme, gëzimin dhe mrekullinë. Duke dalë nga kjo pauzë e detyruar, gjërat e paprekshme të jetës që ia vlen të jetosh janë bërë shumë më të prekshme. Nëse njerëzit janë lidhur me këtë metrikë të tretë në një vit e gjysmë të kaluar të reflektimit të frymëzuar nga bllokimi, ata nuk janë të gatshëm të heqin dorë nga ajo dhe nëse puna e tyre aktuale nuk e lejon atë, ata janë të gatshëm të kërkojnë një që bën.

Është mirë që kompanitë po e njohin rëndësinë e mirëqenies dhe rreziqet e djegies. Por e vërteta është se njerëzit janë djegur për vite me radhë, më pas kanë marrë një ose dy javë pushime aty-këtu dhe më pas janë kthyer për t’u djegur përsëri.

Ne kemi një mundësi një herë në një brez për të ripërcaktuar suksesin, dhe së bashku me të, mënyrën se si punojmë dhe jetojmë. Njerëzit po zgjohen me vlerën e jetëve që i lejojnë ata të lidhen me veten dhe të ushqejnë mirëqenien dhe qëndrueshmërinë e tyre. Ata po zgjohen nga iluzioni kolektiv se djegia është çmimi që duhet të paguajmë për sukses. Kompanitë që e kuptojnë këtë do të kenë më pak gjasa të përmbysen nga vala e madhe e dorëheqjeve. Ata që nuk e bëjnë këtë mund të jenë në një zgjim jo aq të madh.

Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0