Epidemiologu kontrovers i Suedisë: Maskat janë shumë të rrezikshme, nuk ndryshojnë asgjë

Epidemiologu i njohur suedez, Anders Tegnell nuk rekomandon mbajtjen e maskës dhe  shprehet se  është shumë e rrezikshme që të mbështetës tek ato. Po kështu, ai thekson se edhe me mbajtjen e tyre nuk ndryshon asgjë në këtë lojë.

“Është shumë e rrezikshme të besosh se maskat në fytyrë do të ndryshonin situatën e COVID-19. Maska për fytyrën mund të jetë një plotësues i gjërave të tjera kur gjërat e tjera janë të sigurta. Por, të mbash maska për fytyrën dhe më pas të grumbullosh njerëzit masivisht nëpër autobusë dhe qendra tregtare është padyshim një gabim,” tha ai.

Tegnell, i cili shihet si arkitekti që qëndron pas strategjisë së diskutuar anti-karantinim të Suedisë. Ai mbështeti pohimin e tij duke krahasuar vendet si Spanja dhe Belgjika që rekomanduan maska, por ende kanë një numër të lartë të rasteve të COVID-19.

Megjithë rezistencën e Tegnell, ka pasur një studim në rritje që zbuloi se maskat në fytyrë parandalojnë transmetimin, duke përfshirë një analizë të 42 vendeve që thanë se përdorimi i maskave ishte “çelësi” për kontrollin e pandemisë.

Profesori i Institutit të Institutit Karolinska i epidemiologjisë klinike Jonas Ludvigsson tha për Times një nga arsyet që Suedia nuk ka përdor ende maska ​​ishte se shumica e njerëzve u besuan autoriteteve, krahasuar me vendet e tjera ku njerëzit mund të injorojnë këshillat dhe të veshin maska ​​pa marrë parasysh.

Businessinsider

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale