Elevator Lab: RBI paraqet projektet e suksesshme pilot dhe shpall raundin e dytë në 2018  

Elevator Lab: RBI paraqet projektet e suksesshme pilot dhe shpall raundin e dytë në 2018  


Pas kalimit me sukses të fazës së aplikimit me 336 aplikime nga 56 vende të ndryshme, Raiffeisen Bank International (RBI) ka punuar intensivisht me pesë starup-et, që nga Tetori i vitit 2017 si pjesë e programit fintech akselerator “Elevator Lab”. Fokusi ishte në fushat e Big Data Analytics (Gauss Algorithmics), Branch of the Future (Moxtra), Pagesat & Transaksionet (SONECT), RegTech (360kompany) and SME Banking (Asteria). Gjatë fazës së provës së konceptit, pesë projektet pilot u zhvilluan dhe u testuan me sukses në Austri dhe në 4 tregje të tjera në Europën Qendrore dhe Lindore (CEE).

Ne do të vazhdojmë bashkëpunimin e suksesshëm që filluam me Elevator Lab. Tani po kalojmë nga faza pilot në fazën e zbatimit dhe po planifikojmë që këto inovacione të jenë në dispozicion të 16.5 milionë klientëve tanë në Austri dhe Europën Qendrore dhe Lindore. Organizata jonë ka marrë përvojë të vlefshme nëpërmjet Elevator Lab, gjë që na ndihmon që sot të jemi të pozicionuar në mënyrë ideale në biznesin bankar të së nesërmes,” tha Johann Strobl, drejtori ekzekutiv i RBI.

Elevator Lab fillon raundin e dytë të aplikimeve në datën 1 Maj 2018

Suksesi dhe zbulimet e Elevator Lab e bindën RBI-në se ishte vendimi i duhur për të hapur mundësitë e bashkëpunimit me startup-et. Për këtë arsye, Grupi i RBI do të fillojë një raund të dytë aplikimesh më 1 maj 2018. E reja e këtij raundi është që 7 banka të rrjetit RBI, përkatësisht ato nga Shqipëria, Bjellorusia, Bullgaria, Kosova, Rumania, Rusia dhe Sllovakia, do të targetojnë ekosistemet fintech në tregjet e tyre me “Elevator Lab Challenges”.

Përveç një workshop-i për startup-et në Elevator Lab në Vjenë, fituesit do të marrin edhe një “wild card” për gjysmëfinalet e Elevator Lab dhe mundësinë për t’u ftuar në Vienë për finalen e TOP 15 në muajin Shtator.

Rreth RBI

Raiffeisen Bank International AG (RBI) i përket si Austrisë, në të cilën ndodhet korporata dhe banka lider e investimit, ashtu edhe Europës Qendrore dhe Lindore (CEE) si tregu kryesor. 14 tregjet e rajonit mbulohen nga bankat filiale. Përveç kësaj, Grupi RBI përfshin shumë ofrues të tjerë të shërbimeve financiare, për shembull në leasing, menaxhim të aseteve ose M&A (Mergers and acquisitions).

Në total, më shumë se 50,000 punonjës u shërbejnë rreth 16.5 milionë klientëve nëpërmjet 2,400 njësive të biznesit, shumica e të cilave ndodhen në rajonin e Europës Qendrore dhe Lindore. Aksionet e RBI janë të listuara në Bursën e Vjenës. Bankat rajonale Raiffeisen zotërojnë rreth 58.8 % të aksioneve, pjesa tjetër e mbetur është në qarkullim të lirë. Brenda Grupit Bankar Austriak Raiffeisen (RBG), RBI është institucioni qendror i bankave Raiffeisen në rajon dhe institucioneve të tjera të lidhura me kreditimin dhe bën shërbime të rëndësishme në këtë funksion.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0