Ekonomia gjermane rritet me 1.7% gjatë 2015-s

Ekonomia gjermane rritet me 1.7% gjatë 2015-s


Ekonomia gjermane u zgjerua me një hap prej 1.7 për qind përgjatë 2015-ës, duke shënuar një përmirësim të ndjeshëm në krahasim me vitin paraardhës.

Kështu, të dhënat paraprake të institutit të statistikave në vend sinjalizojnë se 2015-ta ka qenë viti më i suksesshëm ndër 4 vitet e fundit për ekonominë më të madhe të Eurozonës. Konsumi privat konfirmohet si lokomotiva e kësaj performance, pasi ka shënuar rritjen më të madhe që prej vitit 2000.

Shpenzimet e familjarëve janë nxitur nga rritja e pagave, inflacioni anemik dhe punësimi në shifra rekord. Kreu i institutit të statistikave në vend konfirmoi konsumatorin si faktorin kryesor të rritjes. Konsumi privat u rrit me 1.9 për qind përgjatë 2015-ës, duke kontribuar me 1 për qind në normën e rritjes vjetore.

Shpenzimet publike ndërkohë, kontribuan me 0.5 për qind, dhe tregtia me 0.2 për qind. Rritja e Prodhimit të Brendshëm Bruot të Gjermanisë përgjatë 2015-ës rezulton në linjë me pritshmëritë e qeverisë. Për vitin aktual, Berlini projekton një normë rritje pranë 1.8 për qind.

/Telegrafi/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0