Eglent Bici: Çfarë mund të bëjmë ne për kombin? 

Eglent Bici: Çfarë mund të bëjmë ne për kombin? 


BusinessMag do të sjellë këto ditë opinione të sipërmarrësve. Si kanë reaguar ata ndaj situatës, nëse e kanë mbyllur aktivitetin apo po punojnë remote dhe cilat janë parashikimet dhe pritshmëritë e tyre nga qeveria.

Eglent Bici, sipërmarrës dhe CEO i Mei Realty, mendon se krahas nevojës për mbështetje nga qeveria, duhet të vlerësojnë si mund të kontribuojnë në këtë drejtim vetë bizneset.

Është hera e parë në jetën time që unë rri 4 ditë mbyllur në shtëpi. Edhe sa të tilla do të rri? Edhe sa  të tjera do të rrimë? Do të jenë ditë, javë apo muaj?

Patjetër që jetojmë në ditë dhe kohë të vështira për biznesin por edhe për shoqërinë shqiptare.

Janë shumë gjëra, që ne mund të kërkojmë nga qeveria dhe institucionet shtetërore, e cila duhet të mendojë edhe për biznesin. Të paktën mendoj që Qeveria duhet të marrë përsipër:

1) Pagesën e rrogave dhe të sigurimeve të të gjithë të punësuarve të të gjithë bizneseve pa dallim.

2) Duhet të gjejë mënyra për të stimuluar tregun e turizmit.

3) Duhet të heqë taksat vendore deri në fund të 2020.

Këto që përmenda më lart, mendoj që janë lehtësisht të arritshme dhe të realizueshme nga qeveria.

A mund të pretendojmë më shumë duke cituar atë që po bën Gjermania apo Amerika? Patjetër por ne nuk jemi as Gjermani dhe as Amerikë.

Më kujtohet një shprehje e John Kenedy në Janar të 1961 kur thoshte: “Mos kërko se çfarë mund të bëjë kombi për ty, por çfarë mund të bësh ti për kombin”.

Mendoj që është një kohë dhe një periudhë kur secili nga ne duhet të mendojë se çfarë mund të bëjmë ne për vendin në këto ditë të vështira. Secili prej nesh ka potencial dhe mundësi të limituara, por të gjithë bashkë mund të  bëjmë shumë. Duhet të mendojmë se si do të dalim nga kjo situatë?

Ju mund të ndiqni më shumë rreth Eglent Bici në web e tij www.eglentbici.com 

Çfarë do të mësojmë nga kjo? Si të jemi më të përgatitur për situata të tilla?

Çfarë mund të bëjmë ndryshe?

Si një shtet i vogël që jemi, a nuk do të ishte më mirë edhe në periudha afatgjata që të stimulojmë ne si

biznese, përdorimin e teknologjisë së informacionit në mënyrë më të zgjeruar për të gjitha llojet e  shërbimeve?

Gjithçka ndodh për një arsye dhe patjetër që edhe kjo po ndodh për një arsye. Na takon ne, por edhe

institucioneve shtetërore që të bëjmë “shtrydhje truri” për të gjetur se çfarë mundësish dhe mendësish duhet të shfrytëzojmë për të dalë më të mirë, më të qartë dhe më të fokusuar pas kësaj situate.

Ti çfarë mund të bësh?

Ju mund të ndiqni më shumë rreth Eglent Bici në web e tij www.eglentbici.com 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0