Samsung Electronics u rendit në listën e pesë markave më të mira në “Best Global Brands 2022” nga Interbrand, një konsulencë globale e markave. Çdo vit, Interbrand shpall 100 markat më të mira në botë dhe vlera e markës së Samsung vlerësohet 87.7 miliardë dollarë, që përfaqëson një rritje prej 17% krahasuar me 74.6 miliardë dollarë në 2021, duke e renditur kompaninë në vendin e pestë për tre vjet radhazi.
Arritja u bazua në performancën financiare të Samsung, e cila tani është afër niveleve para pandemisë dhe kërkesës më të lartë për memorie për shkak të rritjes së përdorimit të të dhënave. Në vitin 2021, Samsung shënoi një rritje të vlerës së markës prej 20% në krahasim me vitin 2020 dhe këtë vit, vazhdon rritjen dyshifrore. Samsung hyri për herë të parë në listën e top 10-s në vitin 2012, duke u renditur në vendin e nëntë dhe ka arritur të ngrihet në tabelë çdo vit, duke arritur në vendin e gjashtë në 2017 dhe në vendin e pestë në 2020.
“Samsung Electronics ishte në gjendje të regjistronte dy vite radhazi rritje dyshifrore në vlerën e markës, e gjitha kjo falë mbështetjes nga klientët tanë globalë,” tha YH Lee, Zëvendës Presidente Ekzekutive dhe Shefe e Marketingut në Samsung Electronics. “Në këmbim, e gjithë kompania do të punojë së bashku si një ekip për të ofruar një përvojë më të mirë dhe më të kënaqshme ndaj klientit.”
Faktorë të ndryshëm të vlerësuar nga Interbrand për të ndërtuar vlerën e markës Samsung
Në fund të vitit 2021, Samsung Electronics bashkoi Divizionin e saj SET dhe krijoi Divizionin e Eksperiencës së Pajisjeve për të rritur sinergjinë midis produkteve të saj dhe për të ofruar një nivel tjetër të përvojës për klientët. Për më tepër, Samsung lançoi gjithashtu qendrën e eksperiencës së klientit “eXperience-Multi Device” për të forcuar përvojën e saj të ndërlidhjes me shumë pajisje.
Së bashku me këto masa, Samsung ka integruar SmartThings në të gjitha kategoritë e produkteve të tij, duke krijuar një ekosistem gjithëpërfshirës dhe një përvojë ‘multi-device’. SmartThings gjithashtu fuqizon konsumatorët të përfitojnë sa më shumë nga pajisjet e tyre Samsung, si dhe nga produktet e palëve të treta që mund të zotërojnë tashmë.
Përveç kësaj, laboratori i gjeneratës së ardhshme të Samsung është krijuar për të nxitur biseda autentike rreth aktiviteteve të gjeneratës së ardhshme. Të dhënat e nxjerra nga laboratori janë zbatuar për produktet dhe aktivitetet e marketingut.
Përveç produkteve inovative të bazuara në përvojat e konsumatorit, zhvillimi i teknologjive të avancuara si inteligjenca artificiale (AI), 5G, automobilistika dhe robotika nëpërmjet investimeve të vazhdueshme luajtën gjithashtu një rol në rritjen e Samsung.
Përpjekjet e njohura të Samsung në çdo sektor produkti për një përvojë më të mirë të klientit
Celular
- Inovacioni i kamerës së serisë Galaxy S22 bazuar në njohuritë e klientëve dhe prezantimi i fushatës Nightography
- Partneritet me Google dhe Microsoft për të forcuar përvojën e lidhur të përdoruesve
- Respektimi i vlerës së sigurisë dhe privatësisë së përdoruesit përmes Samsung Knox
Rrjeti
- Rruga pioniere e inovacionit të rrjetit në virtualizëm dhe hapje me eksperienca tregtare në shkallë të gjerë
- Drejtimi i industrisë 5G me portofolin e saj kryesor të tregut 5G nga RAN dhe Core te mjetet e automatizimit
- Realizimi i angazhimit të ESG përmes zgjidhjeve inteligjente të rrjetit për efiçencën e energjisë
Ekrani vizual
- Inovacioni i vazhdueshëm i televizorëve premium, duke përfshirë Micro LED, Neo QLED 8K/4K
- Forcimi i portofolit të produkteve të saj bazuar në stilin e jetës së klientëve, si The Frame, The Freestyle
- Ofrimi i përvojave të reja të lojërave për konsumatorët, duke përfshirë Samsung Gaming Hub dhe Odyssey Ark
Pajisje elektroshtëpiake
- Zgjerimi i kategorive të produkteve të porositura përtej kuzhinës në të gjithë shtëpinë, duke përfshirë kujdesin për veshjet, kujdesin për dyshemenë dhe kujdesin ndaj ajrit
- Ofrimi i vlerave të qëndrueshmërisë përmes produkteve të saj (arritja e nivelit të lartë të kursimit të energjisë për produktet kryesore, garancitë e garantuara për kompresorin me inverter digjital, emetimi i reduktuar i mikroplastikës nga makinat larëse në bashkëpunim me Patagonia)
- Krijimi i emocioneve mes fansave të Bespoke përmes fushatave O&O të fokusuara në pjesëmarrje
Gjysmëpërçues
- Investimi në teknologjitë e gjeneratës së ardhshme dhe aftësitë e prodhimit për të siguruar furnizime të qëndrueshme për aplikacionet më të avancuara (ndërtimi i linjës së re të prodhimit 17 miliardë dollarë në Teksas, kompleksi më shumë se 14 milionë euro në Giheung)
- Ofrimi i inovacioneve lider në industrinë e gjysmëpërçuesve që rrisin performancën e produktit dhe efikasitetin e energjisë (prodhimi i parë masiv i industrisë 3nm GAA)
- Zhvillimi i zgjidhjeve inovative të memories për të adresuar rritjen e detyrave intensive të të dhënave në fusha të tilla si AI dhe ML (memoria CXL, HBM-PIM, SmartSSD e gjeneratës së dytë) dhe zgjerimi i partneriteteve strategjike për të trajtuar sfidat e reja të industrisë
- Kalimi i kufijve të zgjidhjeve logjike që mund të ofrojnë përvoja të përmirësuara të përdoruesit dhe mundësi të reja (5G Exynos Modem, Exynos 2200, 200MP ISOCELL HP3)
Markat më të mira globale të Interbrand renditen sipas vlerësimit të vlerës së çdo marke, e cila është rezultat i analizës gjithëpërfshirëse të performancës financiare të kompanisë, ndikimit të markës në blerjet e klientëve dhe konkurrencës së markës. / Samsung
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.