Drejtori i Përgjithshëm i Hotel Tirana Marriott: Ne u ofrojmë shërbim njerëzve dhe përpiqemi të krijojmë eksperienca të paharrueshme për ta - Business Magazine Albania

Drejtori i Përgjithshëm i Hotel Tirana Marriott: Ne u ofrojmë shërbim njerëzve dhe përpiqemi të krijojmë eksperienca të paharrueshme për ta

‘Ne u ofrojmë shërbim njerëzve dhe përpiqemi të krijojmë eksperienca të paharrueshme për ta’

Drejtori i Përgjithshëm i Hotel Tirana Marriott, në një intervistë rreth rrugëtimit të tij në industrinë e hotelerisë.

Si nisi rrugëtimi juaj në turizëm dhe çfarë ju motivon të vazhdoni të punoni dhe kontribuoni në industrinë e hotelerisë?

Rrugëtimi im filloi 29 vjet më parë, kur u regjistrova në një nga departamentet e Menaxhimit të Turizmit dhe Hotelerisë në një universitet të njohur në Turqi. Ndërkohë që vazhdoja studimet Bachelor në Arte, fillova të punoj në hotele si praktikant. Gjatë gjithë viteve të universitetit, kam punuar kryesisht në departamentin ‘Front Office” të hoteleve. Pasi mora diplomën time, vendosa të vazhdoja arsimin e lartë dhe u regjistrova në programin MBA në London School of Commerce, në Mbretërinë e Bashkuar. Gjatë dhe pas studimeve në Londër, vazhdova të punoja në industrinë e turizmit, kryesisht në Bar & Restorant. Pas studimeve vendosa të qëndroj më gjatë dhe kalova gjithsej 9 vite të karrierës sime atje.

Kam mbajtur poste të ndryshme si: mbikëqyrës restoranti, menaxher i restorantit, menaxher i operacioneve të banketeve dhe menaxher i Bar & Restoranteve.

Tashmë janë bërë 12 vite në Marriott. Kam punuar në brandet tona si: JW Marriott, Renaissance, Aloft dhe Marriott, që është brandi ynë kryesor, si Menaxher i Operacioneve të Banketeve, Drejtor i Menaxhimit të Eventeve, Drejtor i Shitjeve dhe Marketingut dhe 8 vitet e fundit si Drejtor i Përgjithshëm.

Sigurisht që ka shumë faktorë që më motivojnë në fushën e turizmit, por nëse më duhet të zgjedh më të rëndësishmen, jam unë, pasi e konsideroj veten një vetë-motivues në çdo rast. Sigurisht që më pëlqen ajo që bëj dhe çdo ditë është  ndryshe në punën tonë. Është një punë që përfshin përballjen me shumë njerëz në një ditë pune. Ne ndërtojmë dhe ofrojmë shërbime për njerëzit me njerëz dhe përpiqemi të krijojmë përvoja të paharrueshme për ta. Është një industri në zhvillim të vazhdueshëm dhe më pëlqen shumë të qasem dhe të qëndroj i përditësuar me tendencat dhe idetë më të fundit. Është shumë emocionuese të jesh pjesë e një industrie që po ndryshon dhe që adoptohet gjithmonë për të përmbushur nevojat dhe pritshmëritë e të ftuarve dhe Marriott më ofron atmosferën e përsosur për të ndjekur atë pasion.

Në përgjithësi, rrugëtimi im në industrinë e hotelerisë ka qenë jashtëzakonisht përmbushës dhe jam mirënjohës për mundësinë që më është dhënë, që të shërbej si Drejtor i Përgjithshëm i Hotel Tirana Marriott.

Lexo: Prova empirike se njerëzit kanë një mënyrë jetese më të shëndetshme kur marrin pushim!

Çfarë ju tërhoqi për të punuar në shtete të tjera?

Unë jam jashtëzakonisht i apasionuar pas udhëtimeve dhe eksplorimit të botës, të mësuarit dhe përjetimit të kulturave të reja. Më lejon të fitoj një perspektivë më të gjerë të botës, ku jetojmë dhe njerëzve. Është magjepsëse të shohësh se si kultura të ndryshme i qasen mikpritjes dhe si ndërveprojnë me mysafirët.

Puna në vende të ndryshme më jep gjithashtu mundësinë të mësoj dhe të rritem. Padyshim që më pëlqejnë sfidat në jetë, për të mbështetur rritjen, dhe puna në një vend të ri, ku nuk di shumë për gjuhën, kulturën, njerëzit dhe ku ke një mision për të ndërtuar një ndërmarrje të suksesshme me ekip të suksesshëm. Kjo është absolutisht shumë emocionuese dhe përmbushëse.

Puna në vende të ndryshme më ka lejuar gjithashtu të ekspozohem ndaj stileve të ndryshme të menaxhimit, të mësoj aftësi të reja dhe të përshtatem me mjedise të reja. Këto përvoja më kanë ndihmuar të zhvillohem dhe më kanë dhënë këndvështrime të ndryshme në industrinë e turizimit.

Së fundi, puna në vende të tjera më ka lejuar të ndërtoj një rrjet të larmishëm kontaktesh dhe kolegësh nga e gjithë bota. Ky ka qenë një nga aspektet më të vlefshme të lëvizjes në vende të ndryshme, pasi është një privilegj të kesh mundësinë të jesh i lidhur me shumë njerëz unikë dhe interesantë.

Çfarë ju vendos buzëqeshjen në fytyrë kur jeni duke punuar?

Ka shumë gjëra, por së pari janë njerëzit e mi. Në momentin që hyj në hotel dhe shoh fytyrat e buzëqeshura dhe entuziaste të anëtarëve të ekipit tim, më mbushin me energji si asgjë tjetër. Më pas, është dhe dëgjimi ose leximi i përvojave të mysafirëve tanë në hotelin tonë, se si ata lavdërojnë dhe shprehin mirënjohjen e tyre për pozitivitetin, vëmendjen dhe qëndrimin mikpritës të bashkëpunëtorëve tanë. Ky është qëllimi dhe matja e suksesit nga këndvështrimi im, bashkëpunëtorët dhe mysafirët e lumtur.

Kur një mysafir shpreh mirënjohjen dhe vlerësimin e tij për shërbimin e jashtëzakonshëm që ka marrë, kjo është ajo çka më rregullon dhe zbukuron ditën. Të dish se kemi tejkaluar pritshmëritë e tyre dhe kemi krijuar një përvojë të paharrueshme për ta është shpërblyese. Energjia dhe entuziazmi që ekipi im sjell në punë çdo ditë është ‘ngjitës’ dhe është një kënaqësi të punoj përkrah tyre drejt qëllimeve tona të përbashkëta.

Në Tirana Marriott Hotel ne investojmë në zhvillimin e anëtarëve të ekipit tonë dhe u ofrojmë atyre mundësi për të mësuar dhe rritur brenda kompanisë. T’i shikosh të përballen me sfida të reja, të tejkalojnë qëllimet e tyre dhe të arrijnë aspiratat e tyre në karrierë është jashtëzakonisht përmbushëse.

Cila mendoni se do të jetë sfida më e madhe me të cilën do të përballen kompanitë hoteliere brenda viteve të ardhshme?

Sipas mendimit tim, një nga sfidat më të mëdha me të cilat do të përballen kompanitë hoteliere vitet e ardhshme është përshtatja ndaj ndryshimit të sjelljes dhe preferencave të konsumatorëve. Ndërsa teknologjia përparon, konsumatorët po bëhen më të zgjuar në aspektin digjital dhe po presin një përvojë më të personalizuar dhe më të qetë nga industria e hotelerisë. Ky ndryshim në sjelljen e konsumatorit kërkon që kompanitë e hoteleve të investojnë në teknologji dhe analizë të të dhënave, për të ofruar një përvojë të personalizuar për mysafirët.

Një sfidë tjetër me të cilën përballet industria e hotelerisë është kërkesa në rritje për praktika të qëndrueshme dhe miqësore me mjedisin. Konsumatorët po bëhen më të vetëdijshëm për ndikimin e tyre në mjedis dhe po kërkojnë praktika miqësore me mjedisin. Për të përmbushur këtë kërkesë, kompanitë hoteliere duhet të aplikojnë praktika të qëndrueshme dhe të investojnë në teknologji miqësore me mjedisin për të minimizuar ndikimin e tyre mjedisor.

Pandemia e vazhdueshme e COVID-19 ka sjellë gjithashtu sfida të rëndësishme në industrinë e hotelerisë. Pandemia ka pasur një ndikim të madh në udhëtimet dhe turizmin, duke çuar në një rënie të normave të rezervimeve dhe të ardhurave për hotelet. Ndërsa pandemia vazhdon të evoluojë, kompanitë e hoteleve duhet të përshtaten me ndryshimin e rregulloreve dhe sjelljes së konsumatorëve për të garantuar sigurinë e mysafirëve dhe punonjësve të tyre.

Në krye të këtyre sfidave, industria e hotelerisë përballet gjithashtu me konkurrencën nga akomodimet alternative, të tilla si qiratë e pushimeve dhe platformat e ndarjes së shtëpive. Këto platforma ofrojnë përvoja unike dhe të personalizuara për udhëtarët dhe kompanitë e hoteleve. Ato duhet të diferencohen, duke ofruar shërbime, komoditete dhe përvoja të jashtëzakonshme.

Cila është këshilla më e mirë që keni marrë?

Gjatë gjithë karrierës sime kam marrë shumë këshilla të mira nga shumë mentorë. Megjithatë, do të doja të ndaj një këshillë shumë të mirë që kam hasur kohët e fundit dhe është nga një libër i quajtur; “The Boy, the Mole, the Fox and the Horse” nga Charlie Mackesy.

Një djalë dhe një kalë humbën në pyll dhe djali tha: “Nuk mund të shoh një rrugëdalje”

“‘A mund ta shihni hapin tuaj të ardhshëm?” -I tha kali.

“Po”

“Atëherë bëjeni atë”

Ndonjëherë ne jemi të mbingarkuar për shkak të ngjarjeve në jetën tonë dhe humbasim rrugën. Ky citim është një kujtesë për ne se si të përballemi edhe nëse nuk mund të shohim një rrugëdalje. Ndonjëherë gjithçka që duhet është të bëjmë hapat një nga një.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0